Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Tja, ik was er niet bij, maar op het Vitesseforum schrijven ze dat het na de wedstrijd is gebeurd toen Onana het publiek op Zuid provoceerde en dat het om enkele tientallen mensen ging.
Edit: filmpje kun je dus gewoon on line vinden: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/72 ... aders.html
Domme tieners.
Edit: filmpje kun je dus gewoon on line vinden: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/72 ... aders.html
Domme tieners.
Wouterrrrr... FINALE !!! 

Ja, erg prettig dat Vitesse lekker vaak in de buurt voetbalt de laatste tijd. Ben ik ook een keer op een normaal tijdstip thuis na een wedstrijd.
Maar tering, wat speelden ze slecht op het Kasteel. En dan opeens een geweldige aanval bij die 0-2.
Maar tering, wat speelden ze slecht op het Kasteel. En dan opeens een geweldige aanval bij die 0-2.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Gefelies, Wouter! 

Pasten zich wel erg aan het niveau van Sparta aan in de 2e helft. Maar dik verdiend gewonnen.
Slecht voor ons. Vitesse-uit is sowieso al een prooi voor de kakkies normaliter. En tegen Vitesse-B helemaal.
Slecht voor ons. Vitesse-uit is sowieso al een prooi voor de kakkies normaliter. En tegen Vitesse-B helemaal.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
wimpey schreef:Pasten zich wel erg aan het niveau van Sparta aan in de 2e helft. Maar dik verdiend gewonnen.
Tja Heerenveen moet maar punten afsnoepen..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Zou leuk zijn als Vitesse de finale wint met de winnende van Baker.
Dan hernoemen we het tot KNVB Baker.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Ramona
beelzebub schreef:Zou leuk zijn als Vitesse de finale wint met de winnende van Baker.

Maar, mwah! Hup AZ!!!

Duim je niet voor de Gelderse trots, Ramona? Of ben je verliefd op John van den Brom?
- Ramona

'kHeb wel een zwak voor Alireza...
Arnold is op dreef, PSV is gewaarschuwd.
De bekerfinale is voor Vitessesupporters zo goed als uitverkocht.
Nee, fantastisch! Ik heb de kaarten gisterochtend al besteld... 

J... tis natuurlijk wel bijzonder dat een wedstrijd van Vitesse uitverkocht is voor eigen supporters
Nog in de binnenstad geweest, Sandro?
Na diep nadenken gun ik het Vitesse toch om deze beker te winnen. Aan AZ is alles nep, en trouwe supporters als Wouter en André Agassi en zijn maat verdienen het wel eens een keertje.
Precies... ik ben op en top voor die paar supporters die het vitesse gunnen ook.
Hoeveel kaarten zijn er beschikbaar voor ze? Kunnen ze daar het stadion voor volgend jaar ook alvast op aanpassen. :)
Hoeveel kaarten zijn er beschikbaar voor ze? Kunnen ze daar het stadion voor volgend jaar ook alvast op aanpassen. :)
Op het Vitesseforum zit een Australiër die daar ergens tussen Sidney en Melbourne regelmatig 's nachts opstaat om naar Vitesse te kijken. Hij, Chigirinsky, die Argentijn die ze een halfjaar geleden ophaalden, Agassi...De weg ligt open om een internationale topclub te worden, de supporters wereldwijd hebben we al!Jöhnk schreef:Na diep nadenken gun ik het Vitesse toch om deze beker te winnen. Aan AZ is alles nep, en trouwe supporters als Wouter en André Agassi en zijn maat verdienen het wel eens een keertje.

Probleem is alleen dat die niet elke twee weken naar Arnhem kunnen komen en er daardoor wat lege plekken zijn zo nu en dan.

Ik vind het trouwens wel opmerkelijk. Vitesse heeft 12500 seizoenkaarthouders of zoiets. Die konden een kaartje voor zichzelf kopen en nog een kaartje voor iemand anders. Blijkbaar gaan ze allemaal en nemen ze nog anderen mee, want er waren 17500 kaarten beschikbaar voor Vitessesupporters.
Dat lijkt me sterk Wouter. Daar maak je vast een denkfout.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Hoeveel kaarten zijn er nu dan over? 5000? :)
144. En ze verwachten dat die vanavond nog verkocht worden.
Betekent dat dan dat de bijna de helft van de seizoenskaarthouders van Vitesse geen vrienden heeft? ;)
- Ramona
Wanneer is die finale; kan ik daarna minder kotsend Arnhem in...Wouter schreef:Nog in de binnenstad geweest, Sandro?