Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Dit zegt toch genoeg, Toonstra ramt de bal weg maar krijgt alsnog de vrije trap ..
Blij met de punten ...
Verdiende overwinning, PSV kon niet tegen de druk!
Ik vind de spelers van Feyenoord niet veel, maar als team lukt t ze wel al die zwakheden te verbloemen.
Ik vind de spelers van Feyenoord niet veel, maar als team lukt t ze wel al die zwakheden te verbloemen.
-
PSV is bijzonder matig. Gertjan Verbeek voorspelde het al. Die zag al dat psv als los zand speelde en dat klopt als een bus.
Whitey on the moon.
- InnerHarbour
Moet ik het nogmaals zeggen?mattie schreef:InnerHarbour schreef:Maar goed, zoals ik al een tijdje zeg Feyenoord kampioen.
Jij maakt echt vrienden hier...

YNWA
Maar jullie bebben geen twijfel bij, deze millimeter doel lijn technologie moment.Ik geloof er niks van ..
Blij met de punten ...
Volgens Luuk de Jong deugt de doellijntechnologie niet. "Hoe betrouwbaar is dit? Zoet had hem gewoon voor de lijn."
- InnerHarbour
Jöhnk schreef:Volgens Luuk de Jong deugt de doellijntechnologie niet. "Hoe betrouwbaar is dit? Zoet had hem gewoon voor de lijn."

YNWA
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Slechte verliezer..Jöhnk schreef:Volgens Luuk de Jong deugt de doellijntechnologie niet. "Hoe betrouwbaar is dit? Zoet had hem gewoon voor de lijn."
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ze vertellen net dat er een afwijking in het systeem zit ( wordt meegenomen bij een beslissing )... Ik lach me in een deuk als over een tijdje blijkt dat je die afwjjking naderhand handmatig kan veranderen ..
Blij met de punten ...
- mattie
Volgens RdB eigen goal.. Zie het moment dat Zoet de bal naar zich toe trekt...
Verdiende overwinning van Feijenoord. PSV speelde toevalsvoetbal en lieten zich aftroeven in de duels. Jammer, had gehoopt op een gelijkspel
Hij schijnt op dit moment pas afgegaan te zijn: https://gyazo.com/e1f0e8eaf5114bae20e721bf5685d4f6
Wat een losers.
Wat een losers.
Hahaha!Arthur schreef:Hij schijnt op dit moment pas afgegaan te zijn: https://gyazo.com/e1f0e8eaf5114bae20e721bf5685d4f6
Wat een losers.

Op het moment dat ie opstaat zou dat dan zijn ..En dan zou de bal helemaal over de lijn zijn gegaan.Tja, ik geloof er nog steeds niks van ...mattie schreef:Volgens RdB eigen goal.. Zie het moment dat Zoet de bal naar zich toe trekt...
Maargoed, ook ik moet me bij deze beslissing neerleggen

Blij met de punten ...
Dus toch. Ik vroeg me al af of dat niet een domme beweging is als je de bal op de doellijn ziet liggen.Arthur schreef:Hij schijnt op dit moment pas afgegaan te zijn: https://gyazo.com/e1f0e8eaf5114bae20e721bf5685d4f6
Wat een losers.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Balen van de uitslag maar een pleister op de wonde is toch het interview van Zoet bij FOX
wat een schlemiel. 

Nou, als je naar dat beeld kijkt zou het zo maar kunnen dat hij de bal over zijn eigen lijn trekt. Hilarisch.999 schreef:Op het moment dat ie opstaat zou dat dan zijn ..En dan zou de bal helemaal over de lijn zijn gegaan.Tja, ik geloof er nog steeds niks van ...mattie schreef:Volgens RdB eigen goal.. Zie het moment dat Zoet de bal naar zich toe trekt...
Maargoed, ook ik moet me bij deze beslissing neerleggen
Nu een interview bij FOX met Jan Arie van der Heijden die dacht dat zijn inzet eigenlijk op de lijn was en er dus niet in zat.
In ieder geval reageert het horloge op de beweging die hij maakt. Millimetertje erover of niet, oliedomme actie.Wouter schreef:Nou, als je naar dat beeld kijkt zou het zo maar kunnen dat hij de bal over zijn eigen lijn trekt. Hilarisch.

-
- AT Toto winner 15/16
Toch vind ik op een enkele uitzondering na dat jullie allemaal wel heel objectief reageren. Jullie zouden toch ook allemaal strontziek moeten zijn.
- mattie
Ben ik ook en Ajax kan mij ook niet bekoren nu..brigade zuid schreef:Toch vind ik op een enkele uitzondering na dat jullie allemaal wel heel objectief reageren. Jullie zouden toch ook allemaal strontziek moeten zijn.
Gaat om het moment en de technologie..
Mijn haat zit zo zo diep dat ik deze club niks niks gun..
Maar het gat blijft 5 punten..
PSV is ook een tyfusclub. Met vreemd geld smijtende sneue Calimero's.brigade zuid schreef:Toch vind ik op een enkele uitzondering na dat jullie allemaal wel heel objectief reageren. Jullie zouden toch ook allemaal strontziek moeten zijn.
En lang niet iedereen is zo gestresst om een landstitel die in zicht komt voor Feyenoord.
Een aantal lieden hier kan het weinig schelen, dat is wel kut

- InnerHarbour
Tja ik vind het nu eenmaal belangrijker dat Liverpool bij de eerste 4 eindigt dan dat Ajax kampioen wordt, beide zou te prefereren zijn maar ik zie Feyenoord niet al teveel meer verspellen, tis niet anders.brigade zuid schreef:Toch vind ik op een enkele uitzondering na dat jullie allemaal wel heel objectief reageren. Jullie zouden toch ook allemaal strontziek moeten zijn.
YNWA