Onzin. Isimat v Jörgensen was een zuivere pingel.brigade zuid schreef:De hele wedstrijd alInnerHarbour schreef:Nijhuis fluit nu alles in het voordeel van de thuisclub.
Er speelt maar een ploeg, als ik objectief ben.
Gaat heerlijk op en neer nu.

Moderator: mods
Onzin. Isimat v Jörgensen was een zuivere pingel.brigade zuid schreef:De hele wedstrijd alInnerHarbour schreef:Nijhuis fluit nu alles in het voordeel van de thuisclub.
Doellijntechnologie he.Ajaciedjuh schreef:Geloof niet dat de bal erin zat.
1mmwimpey schreef:Doellijntechnologie he.Ajaciedjuh schreef:Geloof niet dat de bal erin zat.
Of is die goal fake news?
Objectief, je laat anders duidelijk merken dat je voor Fnoord bentwimpey schreef:Onzin. Isimat v Jörgensen was een zuivere pingel.brigade zuid schreef:De hele wedstrijd alInnerHarbour schreef:Nijhuis fluit nu alles in het voordeel van de thuisclub.
Er speelt maar een ploeg, als ik objectief ben.
Gaat heerlijk op en neer nu.
Is inderdaad mogelijk.Ajaciedjuh schreef:Geloof niet dat de bal erin zat.
Pcs. edsv moet zich ook maar niet over arbitrage beklagen. Als je zo slecht voetbalt en 90% van de tijd afgetroefd wordt...LucaS schreef:Is geen kwestie van geloof
edsv is weg als de kakkies winnen. Ik gaf Ajax 50/50 op de titel als dat gebeurt.brigade zuid schreef: Objectief, je laat anders duidelijk merken dat je voor Fnoord bent
Verdiend is het natuurlijk wel, maar voor ons een slechte uitslag.wimpey schreef:Pcs. edsv moet zich ook maar niet over arbitrage beklagen. Als je zo slecht voetbalt en 90% van de tijd afgetroefd wordt...LucaS schreef:Is geen kwestie van geloof
Nu nog een paar 'Frust Fouls' en kaarten bitte...
InnerHarbour schreef:Maar goed, zoals ik al een tijdje zeg Feyenoord kampioen.