He redeems himself.zeux schreef:Lekkere wedstrijd. Geeft wat blos op de uitgepierde wangen van de CL.
Dure misser van Falcao ook.

Moderator: mods
He redeems himself.zeux schreef:Lekkere wedstrijd. Geeft wat blos op de uitgepierde wangen van de CL.
Dure misser van Falcao ook.
Loopt me een talent rond in dat team van Monaco, goeie genade. Ventjes van 18 of 19 die komend seizoen ongetwijfeld onder contract staan bij de rijkste clubs.InnerHarbour schreef:Fijne ploeg, nu nog een keeper.
Zou je denken joh,wimpel schreef:
Bij deze kids heb je het dus over onomstreden toptalent. Die zijn de JL wel ontgroeid, lijkt me.
Heb gewoon de leeftijden van whoscored.com gebruikt en dat er jonge spelers tussen zitten, is mij bekend. Vorige week was alles wat PSG deed in goud veranderd, met spelers "jonger dan onze talenten", maar PSG betaalt zonder blikken of blozen meer dan 40 miljoen voor "zo'n jonge speler", dan mag je iets verwachten. Lyon was ook al zo goed, ook met al die jonge spelers? Deze week Monaco en volgende week? Ik mag aannemen dat de wk's t/m 2030 al vergeven zijn.Peter schreef:Demos wil de feiten niet onder ogen zien. Monaco startte met een zeer jonge spits, vier heel jonge middenvelders en twee heel jonge backs. 7 jonge gasten, maar de invallers zijn nodig voor een heel vreemd beeld. De zwakke broeders waren de keeper en Raggi. En die zijn wat ouder inderdaad.
Bessa was geblesseerd bij Sparta. Heeft daar nooit een fitte indruk achtergelaten. Heeft de stap helaas nooit gemaakt, al speelt hij naar alle waarschijnlijkheid wel Serie A volgend jaar. Dat kan soms met een talent hè. Dat het er niet uitkomt. Beetje a la Nouri en dergelijke.
In een heel aantrekkelijk ballend team. Ze gooien het met spelhervattingen weg, maar ik vond ze veel beter dan City. Zie ze de return ook wel met 5-2 ofzo winnen.Peter schreef: 7 jonge gasten
Alleen Robben acteert, als Nederlander, op dit niveau. En blijkbaar ben ik gek, want is het ook nog eens volstrekt normaal en zeker niet zo beroerd. Meedraaien in de top van de JL is ook heel mooi, zullen we maar zeggen. ;)wimpey schreef: Je ziet in de CL toch wel vrij veel heel jonge ventjes die heel goed ballen. Ook bij Leverkusen waren de kids gisteren de betere spelers. Dat is dus toptalent. Niet te verwarren met eeuwig talent dat in NL voor toptalent wordt versleten.