Lionel schreef:Maar het is wel lekker voor jonge spelers als dan een Matuidi naast je staat. Of een Di Maria voor je.

Moderator: mods
Lionel schreef:Maar het is wel lekker voor jonge spelers als dan een Matuidi naast je staat. Of een Di Maria voor je.
Dat voetbal is passé. Wat opviel bij PSG en Bayern, zowel met als zonder bal: de intensiteit en het surplus aan atletisch vermogen, daar hadden Baffa en Arsenal totaal geen antwoord op. Heel direct en dynamisch spel. Collectief afjagen, met volle overtuiging de bal tussen de linies inspelen. Ancelotti zal het meest blij zijn geweest met de 3-1, denk ik. Een teamgoal van absolute wereldklasse.Yopii schreef:Dit zal het einde betekenen van Wenger bij Arsenal.
In een breder verband: die generatie is uitgerangeerd. Je zag het ook met LVG, Hiddink, enz: ze kunnen niet meer mee.
Het voetbal is inderdaad leuker om te zien dan 10 tot 12,5 jaar terug, toen in 2006 Frankrijk en Italië een draak van een WK Finale speelden en toen FC Porto de CL finale won.Yopii schreef:Zeker, maar Pep is een relatief jonge trainer die openstaat voor vernieuwing.
Met een flossefie van twintig jaar geleden kom je er niet meer. Ik vind het trouwens een goede ontwikkeling. Het voetbal is nu leuker om naar te kijken dan een jaar of tien terug.
Sterker nog.Khraa schreef:Ik vind het voetbal in de jaren 90 leuker dan nu. Toen was je nog een vuile Duitser als je een schwalbe maakte, nu ben je professioneel. Het vals spel, naaien van de tegenstander en foppen van de scheidsrechter maakt het voetbal stuk.
En toch is het weer vrij snel recht te trekken via goede prestaties van slechts 1 of 2 clubs. één of twee keer wél een goede campagne, Ajax dit seizoen bijv een halve finale of finale EL halen en komend seizoen nog een keer goed knallen in Europa en je staat weer op een goede plek.Alexander schreef:Mwa, ook de 1 tot en met 3 presteren al jaren dramatisch. Vergelijk het voor de grap eens met de Belgen. Wereld van verschil.
Klopt. Onder homoseksuelen circuleert een bangalijst met de adressen van Arsenal spelers en de tijdstippen waarop ze hun kont naar de wc pot keren of naar een gloryhole. En dat betreft een behoorlijk groot aantal keren per dag.Lionel schreef:Arsenal is een makkelijke prooi voor een tegenstander die betere spelers heeft. Arsenal houdt open huis. Staan bovenaan de bangalijsten.
Twijfel. Maar wel goed dat die scheids de keeper nou eens het voordeel gaf. Aguero was al met 2 voetjes in de lucht aan het zweven voordat er contact was. Jammer dat zoiets altijd wordt geprobeerd door voornamelijk Latijns Amerikaanse voetballers.brigade zuid schreef:Lekker potje hoor City tegen Monaco. Ik vond het geen schwalbe trouwens maar gewoon een pingel voor City.
Ze hebben nog een aardig uitvakje vol, zullen dat allemaal miljonairs zijn?InnerHarbour schreef:Overigens niet zo vreemd dat Monaco bovenaan staat in Frankrijk, fijne ploeg wel een drama om in de niet voetbalstad Monaco te spelen.