Wat Noppert gemeen heeft met Kist is dat het een enorm boertje is:
Kist een Tukker uit Vroomshoop, of al places

Als hij wint wordt hij volgens mij na Jelle Klaasen en Christian Kist de 3e Nederlander die de Lakeside meteen bij zijn debuut wint.
Moderator: mods
Jep toen liep ie enorm hoog op te geven over de geweldige entourage en hoe fantastisch het allemaal georganiseerd was hè. Idd een kwestie van tijd tot hij de overstap maakt.brigade zuid schreef:Durrant zal nu ook wel overstappen, die jongen is helemaal lyrisch over de PDC maar wou perse eerst de Lakeside een keer winnen.
Sandro_Calaaabro schreef:Wilfred Genee te kakken gezet:
https://www.youtube.com/watch?v=UGeYrDWOuFw
Genee noemt dit zelf één van zijn meest genante interviews ooit.
Ik moet zeggen dat het voor mij wel een beetje too much wordt. De dartssport moet hier toch onder gaan lijden zo langzamerhand?InnerHarbour schreef:Het was gister weer een demonstratie van die van Gerwen, staat werkelijk geen maat op.
Van Gerwen beleeft dramatische dagen
De eerste drie kwalificatietoernooien voor het UK Open zijn voor Michael van Gerwen op een deceptie uitgelopen. Na twee eerdere verrassende nederlagen versperde Peter Wright hem zondagmiddag in Wigan de weg naar de halve finales. Bij de laatste acht was de Schot met 6-4 in legs te sterk.
Van Gerwen kende in de eerste twee kwalificatietoernooien ook al geen superstart. Zo verloor de nummer één van de wereld op vrijdag in de derde ronde verrassend van Ritchie Edhouse (nummer 126 van de wereld) en ging hij zaterdag in Wigan in de ronde 4 onderuit tegen Steve Beaton.
Tot aan vrijdag was Van Gerwen liefst 33 partijen ongeslagen gebleven. Zijn laatste verlies dateerde van 16 oktober vorig jaar toen hij op de European Tour werd geklopt door Daryl Gurney.