PSV
Moderator: mods
Re: PSV
De laatste keer dat Ajax in de CL overwinterde. O.l.v. de grote Danny B. nog wel! Als ik beweer dat dát feit wel héél veel zegt over de kracht van díe poule, ben ik dan héél gemeen?Yopii schreef: Ajax zat ooit ook in een ontzettend zwakke poule, met FC Thun en zo. Maar dat is eeuwen geleden.

Zo kennen we edsv weer. Ut Achterkamerke. En die gast van GL begrijpt het niet. Na een belletje van Philips en vd Leegte komt naar buiten dat edsv zich keurig aan de regels heeft gehouden.Gesprek PSV met raadsleden over salarishuishouding achter gesloten deuren
27 januari 2017 Eindhovens Dagblad
Het Eindhovens Dagblad meldt dat de gemeenteraad op verzoek van PSV heeft besloten achter gesloten deuren in gesprek te gaan met PSV om te praten over de salarishuishouding. Na berichtgeving van het NRC over de hoogte van salarissen van PSV vroeg de gemeenteraad om tekst en uitleg. In de gemeenteraad heerst onvrede dat PSV het zelf opgelegde salarisplafond zou hebben verlaten, terwijl er nog wel een financiële regeling met de gemeente ligt. PSV wilde een openbare zitting voorkomen omdat ze dingen willen toelichten over de salarissen. 'Ik heb gezegd dat we dan wel afspraken maken over wat we na afloop wel en niet naar buiten brengen,' aldus Rik Thijs, fractievoorzitter van GroenLinks.
http://www.ad.nlPSV houdt boot af
PSV staat nog open voor een inkomende transfer, maar voelt niets voor kopen of huren voor de bühne. En al helemaal niets voor een veel te dure aankoop. Op dit moment speelt PSV met Bart Ramselaar aan de linkerkant en technisch manager Marcel Brands vindt dat hij de zaken op die positie goed invult. Daarnaast heeft de club met Steven Bergwijn en Oleksandr Zinchenko ook volwaardige aanvallers, waarbij Zinchenko ook rechts voorin kan spelen. ,,Halen we iemand, dan moet er weer iemand uit de basis en zal het ten koste gaan van onze huidige groep", aldus Brands. ,,Een nieuwe speler moet ons echt beter maken en dat is in de winter vaak lastig. We kijken ook naar mogelijkheden om iets te doen richting het volgende seizoen."
Florian Jozefzoon hoopt vandaag gepresenteerd te worden bij Brentford, maar wat doet PSV zelf? Bij bosjes worden spelers de laatste weken aangeboden. Daarbij bekende namen als Jean-Paul Boëtius (ex-Feyenoord) en Ricardo Kishna (ex-Ajax), beiden 22 en vroeg vertrokken naar het buitenland. PSV ziet in hen op dit moment geen meerwaarde en wees de voorstellen af. Sam Larsson (sc Heerenveen) zou wel een speler zijn die iets toevoegt en is bovendien direct inzetbaar, maar niet direct het type aanvaller dat PSV zoekt. Ook hij komt vanaf de zijkant graag naar binnen en speelt bij voorkeur niet aan de rechterkant, waar PSV met Gastón Pereiro een basiskracht heeft. Bovendien hangt - en dat is misschien wel het belangrijkste bezwaar voor PSV - er een prijskaartje van acht tot negen miljoen euro om de nek van de Zweedse aanvaller van de Friezen. Veel te gortig voor PSV, dat de binnenlandse transfermarkt niet wil opjagen. Brands ontkende opnieuw naar hem te hebben geïnformeerd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Cocu gaat er nog vanuit dat Pröpper blijft...
http://www.nu.nl/voetbal/4422702/cocu-v ... redirect=1
Wel vreemd dat er dan een akkoord tussen Zenith en PSV zou zijn.
http://www.nu.nl/voetbal/4422702/cocu-v ... redirect=1
Wel vreemd dat er dan een akkoord tussen Zenith en PSV zou zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bijzonder. Als het waar is, dan is dat een stevige duw voor Cocu. 'Wij halen van Ginkel voor je op, maar je beste speler ben je kwijt. En succes met de inhaalslag naar Feyenoord en die club uit Amsterdam'.
Ik heb hem even voor je verbeterd. Amsterdam zullen ze daar echt niet hebben gezegd.Peter schreef:Bijzonder. Als het waar is, dan is dat een stevige duw voor Cocu. 'Wij halen van Ginkel voor je op, maar je beste speler ben je kwijt. En succes met de inhaalslag naar Feyenoord en die club uit Duivendrecht.
I think I lost my fucking headache
Zegt degene die de namen van PSV en Feyenoord al sinds mensenheugenis weigert op te schrijven...wimpey schreef:Lucas heeft natuurlijk gelijk. 020-haat is bij steeds meer fans van andere clubs een ingebakken component. Bij fans van edsv wordt het naar mijn gevoel erger en erger. Gaat de kant van de kakkies op.

Ja wimpey kan aardig fel tegen 't Eindhovense ageren.
't is maar goed dat hij deze jongenspraat van AT niet op het Stratums gaat oreren, dat zou de haatzaaierij alleen maar versterken.
In pakweg 2004 en ook bij die 1-5 winst in 2007 durfde ik nog prima te juichen in het thuisvak bij PSV-Ajax.
Niet dat ik nu opeens angst voor gloeilampen of boerkes heb gekregen, maar direct 30 man die desnoods de cornervlag pakken of met een stuk hout in je nek krijgen en daar klappen van incasseren, is niet bepaald mijn hobby.
't is maar goed dat hij deze jongenspraat van AT niet op het Stratums gaat oreren, dat zou de haatzaaierij alleen maar versterken.

Klopt wel, ja. Ook in het Philips Stadion is het steeds opgefokter.wimpey schreef:Lucas heeft natuurlijk gelijk. 020-haat is bij steeds meer fans van andere clubs een ingebakken component. Bij fans van edsv wordt het naar mijn gevoel erger en erger. Gaat de kant van de kakkies op.
In pakweg 2004 en ook bij die 1-5 winst in 2007 durfde ik nog prima te juichen in het thuisvak bij PSV-Ajax.
Niet dat ik nu opeens angst voor gloeilampen of boerkes heb gekregen, maar direct 30 man die desnoods de cornervlag pakken of met een stuk hout in je nek krijgen en daar klappen van incasseren, is niet bepaald mijn hobby.
Dat willen 'we' toch graag hebben in de Eredivisie? Spelers die het randje opzoeken en er af en toe eens ff over heen gaan.wimpey schreef:Ik lees dat Guardado gisteren weer over de schreef ging en ermee weg kwam? What's new?
Bij Ajax is een speler als Lasse Schöne technisch zo superieur dat het zelden voor hoeft te komen. Maar als NEE-MAN-ja Goedele (Gudelj) nog mee had gedaan zouden we in de Arena dat soort acties ook een paar keer per pot zien. 29 Maal onnodig balverlies per 90 minuten moet je immers ergens mee compenseren......
https://twitter.com/SkySport
Volgens Skysport heeft PSV zich weten te ontdoen van het gehypte supertalent Scamacca. Zou naar Sassuolo gaan.
Volgens Skysport heeft PSV zich weten te ontdoen van het gehypte supertalent Scamacca. Zou naar Sassuolo gaan.