Met name woest.wimpey schreef:Serena is trouwens een geweldige vrouw!![]()
Ik vind haar ook nog eens woest aantrekkelijk.

Moderator: mods
Met name woest.wimpey schreef:Serena is trouwens een geweldige vrouw!![]()
Ik vind haar ook nog eens woest aantrekkelijk.
+1Ajax Rules schreef:Seriously? Ik ben niet iemand die bijna alle vrouwen onaantrekkelijk noemt, integendeel. Ik vind dat er heel veel leuk uitziende vrouwen zijn. Maar Serena vind ik echt uitgesproken onaantrekkelijk.wimpey schreef:Ik vind haar ook nog eens woest aantrekkelijk.
Ja Nadal is voor mij ook favoriet. Maar de forehand van Nadal is toch juist meesterlijk?beelzebub schreef:Ze zullen elkaar bestoken op hun 'zwakke' kant. Nadal zal alles naar Federer zijn backhand sturen en Federer alles naar Nadal zijn forehand. Of gaan ze ons verrassen met spreiding?
Nummer 17 en nummer 9 van de plaatsingslijst. Laatste GS-finale samen in 2011. Prachtig einde van een tijdperk dit.Marillion schreef:Als je zo naar die gasten zit te kijken heb je wel de indruk dat ze dit vaker hebben gedaan he? Onvoorstelbaar wat komen er prachtige punten voorbij.
Buiten het feit dat ik heel weinig met het hedendaagse tennis heb vind ik die Federer zo'n brave Hendrik, zo'n gladjakker, doe mij dan toch maar dat Spaanse modepoppetje.Sandro_Calaaabro schreef:Federer 2-1 voor. Zou het gaan lukken?
Het stond 4-0 voor Nadal in de tweede set. Sindsdien 9-3 in games voor Federer.
Modepoppetje moet een haartransplantatie overwegen... het wordt aardig dun bovenop!InnerHarbour schreef:Buiten het feit dat ik heel weinig met het hedendaagse tennis heb vind ik die Federer zo'n brave Hendrik, zo'n gladjakker, doe mij dan toch maar dat Spaanse modepoppetje.Sandro_Calaaabro schreef:Federer 2-1 voor. Zou het gaan lukken?
Het stond 4-0 voor Nadal in de tweede set. Sindsdien 9-3 in games voor Federer.
Forehand van Federer is zijn zwakke schakel.Marillion schreef:Prachtig hoe het momentum tijdens zo'n partij heen en weer gaat. Het ene moment is Federer de betere, dan weer Nadal. Dit moet ook gewoon een partij over vijf sets worden natuurlijk.