Sorry hoor, maar moet zonne EL G. ( of trainer of wie dan ook ) gewoon niet zijn handen thuis houden ?, PUNT , of gaan we weer excuses verzinnen om het goed te praten.Komop zeg ...Marillion schreef:Fysiek contact is wel een stapje verder dan een scherpe opmerking. Daar ben ik het mee eens. Al zitten daar natuurlijk ook gradaties in. Een zetje tijdens een verhit gesprek is iets anders dan iemand volledig omver gooien of vol op z'n bek slaan. Als de Telegraaf het niet schrijft zal dat wel niet voor niets zijn.
Het blijft lastig beoordelen als je er niet bij bent geweest en hebt gezien wat er echt is gebeurd. Maar ik hou hier toch een vervelend gevoel aan over. Onder de streep is er niet veel meer over van de talentvolle speler van begin vorig seizoen die makkelijk scoorde en international is geworden. Het zou absoluut onterecht zijn om dat bij Bosz in zijn schoenen te schuiven. El Ghazi moet kritisch op zichzelf zijn. Maar tegelijkertijd kan ik me ook wel iets bij zijn frustratie voorstellen. Er staat nu iemand op zijn positie die ook niets laat zien en die jongen is eind van het seizoen weer weg terwijl El Ghazi er bewust voor heeft gekozen om bij Ajax te blijven.
Hij zou het graag willen maar Anwar is geen Ronaldo. Hij heeft echter wel degelijk een aantal eigenschappen die hem succesvol moeten kunnen maken. Fysiek is hij behoorlijk sterk, hij heeft snelheid en een aardig schot. Incidenteel kwam er ook een behoorlijke voorzet vanaf de flank. Dat laatste gebeurde te weinig maar het zit er wel in. Hij is meer een rechtsbuiten dan Traore. Het is nu de taak van El Ghazi om zich terug te werken in de basis maar ook aan Ajax om hem daarbij te helpen. Als de club graag bekend wil staan om de kansen die talenten hier krijgen moet je daar ook voor staan. Daarnaast gaat het ook nog ordinair om geld. Een aantal spelers die nu mokkend langs de zijlijn staan waren afgelopen zomer nog een godsvermogen waard.
Jaja, dat godsvermogen wordt ook met de posting meer en meer