Is toch sort of afkicken

Moderator: mods
Zie nu pas dat het niet meer te zien is op Eurosport. Alleen op channel 4.Cruijff schreef:Ik hoop dat ze er wel een beetje van uitzenden.
Is toch sort of afkickenvan wekenlang achtereen het echte werk.
Heb je dat niet dan? Vreemd.Sandro_Calaaabro schreef:Zie nu pas dat het niet meer te zien is op Eurosport. Alleen op channel 4.Cruijff schreef:Ik hoop dat ze er wel een beetje van uitzenden.
Is toch sort of afkickenvan wekenlang achtereen het echte werk.
Ja absoluut. Hij heeft eerder al laten zien met dat niveau mee te kunnen. Weet even niet meer welk toernooi en tegen wie het was, maar hij liet toen echt goede dingen zien.Cruijff schreef:Zou hij na een wereldtitel direct overstappen naar de PDC?
Klopt, was bij de Grand Slam of Darts, dat toernooi waar zowel 8 darters van de BDO als 24 van de PDC meedoen.Sandro_Calaaabro schreef:Ja absoluut. Hij heeft eerder al laten zien met dat niveau mee te kunnen. Weet even niet meer welk toernooi en tegen wie het was, maar hij liet toen echt goede dingen zien.Cruijff schreef:Zou hij na een wereldtitel direct overstappen naar de PDC?
Ja hoor Channel 4, 5 ITV. Sky en BT spots enz enzCruijff schreef:Zou hij na een wereldtitel direct overstappen naar de PDC?
In het Ziggo pakket (en ook bij UPC) zit inderdaad geen Channel 4, IH zegt dat hij dit kanaal zelf wel heeft?
En daarna verloor hij gelijk. Nee ik ben niet overtuigd van die jongen. Hij heeft ook weinig uitstraling en ik dat hij niet uit de verf komt bij de PDC.Cruijff schreef:Klopt, was bij de Grand Slam of Darts, dat toernooi waar zowel 8 darters van de BDO als 24 van de PDC meedoen.Sandro_Calaaabro schreef:Ja absoluut. Hij heeft eerder al laten zien met dat niveau mee te kunnen. Weet even niet meer welk toernooi en tegen wie het was, maar hij liet toen echt goede dingen zien.Cruijff schreef:Zou hij na een wereldtitel direct overstappen naar de PDC?
Toen gooide hij vrij goed tegen Barney, die wedstrijd verloor hij weliswaar, maar de twee andere wedstrijden had ie wel gewonnen waardoor hij samen met Van Barneveld door de poule heen kwam.