Deze waren het hoogtepunt van deze set.InnerHarbour schreef:Heb er al gevonden
Darten
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Darten
+ 1. Yummy yummy. Deze wedstrijd is geniaal trouwens.Lionel schreef:Donkere haren. Wat was die geil.InnerHarbour schreef:Even iets belangrijks, wie vinden jullie lekkerder, die blonde of die met die donkere haren van de walk on girls. Ik ga voor de laatste, every day of the week and twice on Sundays.
Gemiddelden zijn bizar, maar omdat deze best of 13 waarschijnlijk wel een paar sets langer gaat duren dan die 6-2 van gisteravond zal het uiteindelijk een keer zakken.
Je ziet dat kleine foutjes enorm worden afgestraft. Van Gerwen in leg 5 van set 2 mist één keer een zeldzame pijl richting een finish, Anderson krijgt op 80 slechts 1 pijltje op tops om de 2-0 achterstand te voorkomen en deelt dan in de 3e set de eerste tik uit. Erg gaaf schouwspel!
Denken jullie dat er een 9 darter gaat vallen? Het publiek wil het wel zo ontzettend graag dat ze bij elke tripple vroeg in een leg luid beginnen te juichen. Ik denk dat ie niet vanavond maar bij een ander toernooi weer komt.
Je ziet dat kleine foutjes enorm worden afgestraft. Van Gerwen in leg 5 van set 2 mist één keer een zeldzame pijl richting een finish, Anderson krijgt op 80 slechts 1 pijltje op tops om de 2-0 achterstand te voorkomen en deelt dan in de 3e set de eerste tik uit. Erg gaaf schouwspel!
Denken jullie dat er een 9 darter gaat vallen? Het publiek wil het wel zo ontzettend graag dat ze bij elke tripple vroeg in een leg luid beginnen te juichen. Ik denk dat ie niet vanavond maar bij een ander toernooi weer komt.
beelzebub schreef:Lekker hoor, dubbel zeven.![]()

Als je al wil dat een Nederlander wint moet je maar blij zijn dat Barney gister niet heeft gewonnen.
Wat is die MvG goed zeg... kolere...
9 darter "nee"... winst MvG "ja"
Wat is die MvG goed zeg... kolere...
9 darter "nee"... winst MvG "ja"
- InnerHarbour
En terecht...
Beter dat die Brabanders winnen met Darts dan met voetjebal... daar moet de winst maar in Amsterdam bliebu... :)
Beter dat die Brabanders winnen met Darts dan met voetjebal... daar moet de winst maar in Amsterdam bliebu... :)
Daar lijkt het wel op maar het is nog wel overbrugbaar. Twee keer de eigen leg winnen en een break om gelijk te komen. Niet onmogelijk.
Ik hoop ook wel dat Anderson nog wat terug doet. Spanning tot het einde is toch het leukste.
Ik hoop ook wel dat Anderson nog wat terug doet. Spanning tot het einde is toch het leukste.
Nil volentibus arduum
Zit die Anderson al op de gipsvlucht met al die broken legs?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Wat is die man ongelooflijk goed.
- InnerHarbour
Dit lijkt me wel einde verhaal. Oppermachtig nu.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Echt nog nooit dit niveau gezien op een Wk hij breekt ze allemaal na 3 of 4 sets, dan kunnen ze hem niet meer bijhouden. Chapeau
YNWA
Loop nog maar een minuut of wat achter met real time, leve al de reclameonderbrekingen. 
Het gaat in het scoreverschil helaas veel te snel. De wedstrijd lijkt wel erg op Van Gerwen - Barney van gisteravond. Ook nu begonnen beiden met fantastische scores én finishes. Ook nu deed de 'net niet favoriet' vroeg in de wedstrijd Van Gerwen zelfs ook in Van Gerwen zijn legs pijn maar heeft hij daarna echt maar een paar kansen gemist en Van Gerwen gaat er in een recordtempo vandoor.

Het gaat in het scoreverschil helaas veel te snel. De wedstrijd lijkt wel erg op Van Gerwen - Barney van gisteravond. Ook nu begonnen beiden met fantastische scores én finishes. Ook nu deed de 'net niet favoriet' vroeg in de wedstrijd Van Gerwen zelfs ook in Van Gerwen zijn legs pijn maar heeft hij daarna echt maar een paar kansen gemist en Van Gerwen gaat er in een recordtempo vandoor.
Vind je dit nog steeds 'slechts een leuk kroegspelletje' ?InnerHarbour schreef:Echt nog nooit dit niveau gezien op een Wk hij breekt ze allemaal na 3 of 4 sets, dan kunnen ze hem niet meer bijhouden. Chapeau
Van Gerwen toch effe van zijn stuk...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Op RTL zoomden ze uit, maar ik heb toch beeld gevonden..
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
De beker wordt gepikt en die Brabander is van slag... ;)
Dat is daar toch wel vaker gebeurd?
Dat is daar toch wel vaker gebeurd?
Eindigen met een Bulls eye... dan doe je het wel leuk hoor...
Met een dart in de bull. Nice.