Darten

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Re: Darten

Bericht door brigade zuid » vr dec 23, 2016 7:00 pm

Ik mag die Vd Pas totaal niet maar het is wel een gevaarlijke jongen, als die zijn dag heeft kan die het Anderson best moeilijk maken.

Sandro

Bericht door Sandro » vr dec 23, 2016 7:03 pm

Denk je? Als Anderson top is dan zie ik dat totaal niet gebeuren. Maar ik weet niet hoe goed Anderson momenteel is.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr dec 23, 2016 7:08 pm

Oke als Anderson top is, maar dan kan alleen MvG hem verslaan.

Sandro

Bericht door Sandro » vr dec 23, 2016 8:48 pm

Ik had nooit wat met D. Webster, maar de laatste maanden is hij ineens top. Leuk om te zien.

Sandro

Bericht door Sandro » di dec 27, 2016 7:12 am

Vandaag v Barneveld, Taylor én v Gerwen in actie!

Wimpey kan morgen Klaasen aanmoedigen.

Sandro

Bericht door Sandro » di dec 27, 2016 9:30 pm

Norris geen kans he.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di dec 27, 2016 9:44 pm

Die Hagenees had er zin in.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di dec 27, 2016 10:49 pm

Van Barneveld ijzersterk.

Wimpey heeft een vrij aardig programma als hij morgen bij de avondsessie in Alexandra Palace zit. Adrian Lewis tegen Van Barneveld is in potentie écht een kraker.

Lionel

Bericht door Lionel » di dec 27, 2016 11:42 pm

Leuke laatste pot. Maar dit zijn me toch een stel papzakken.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di dec 27, 2016 11:45 pm

Van Gerwen 3-1 voor, maar die Spanjaard staat ijzersterk te gooien zeg! :biggthumpup.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 28, 2016 12:07 am

Hoger gemidddelde en hoger percentage uitgooien en toch verliezen..
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » wo dec 28, 2016 12:08 am

Dat was closer dan Van Gerwen lief is...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo dec 28, 2016 12:27 am

Sandro_Calaaabro schreef:Vandaag v Barneveld, Taylor én v Gerwen in actie!

Wimpey kan morgen Klaasen aanmoedigen.
Nope. Klaasen speelt 's middags.

Wel krijgt ie Benito vd Pas te zien en uiteraard Barney en ook de immer opvallend beschilderde Peter Wright.

Sandro

Bericht door Sandro » wo dec 28, 2016 8:11 am

zeux schreef:Dat was closer dan Van Gerwen lief is...
Je kunt het ook zien als een zware test waar hij voor slaagde en een hele dag voor heeft om van bij te komen.

Dit was qua gemiddeldes dus de één na beste wedstrijd ooit op een WK.

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo dec 28, 2016 2:51 pm

Zelfs een pro golfer als Willet laat zich wel eens opstoken.. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

zeux

Bericht door zeux » wo dec 28, 2016 4:55 pm

Best een wilde 'duwende' worpbeweging van Klaasen. Maar hij treft doel. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Sandro

Bericht door Sandro » wo dec 28, 2016 6:32 pm

Tja, heeft hij altijd gehad en is hij dus ook wereldkampioen mee geworden. Toen verbaasde ik me er al over dat hij met deze stijl doel kan treffen. Maar constantheid is altijd zijn zwakke punt geweest en daarom zal hij bij de pdc nooit echt potten gaan breken.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 28, 2016 6:40 pm

Onbeschrijfelijke onsympathieke gozer IMHO.
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » wo dec 28, 2016 6:48 pm

Eens. Hypocriet sukkeltje.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo dec 28, 2016 7:12 pm

Heeft Van Gerwen eigenlijk de mot die hij met Klaasen heeft al een keer bijgelegd?

Geloof dat Van Gerwen hem een aantal wedstrijden achter elkaar weigerde de hand te schudden nadat Klaasen via een webcam naaktfoto's had gestuurd naar een 15-jarig verstandelijk beperkt meisje wiens familie tot de kennissenkring van Van Gerwen behoorde ofzo? :confused.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 28, 2016 7:13 pm

James Wade ook zo'n bijzonder naar mens.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo dec 28, 2016 7:14 pm

Ah, Google leert dat dit alweer een aantal jaren geleden was.

http://www.omroepbrabant.nl/?news/17934 ... eisje.aspx
Jelle Klaasen biedt excuses aan voor versturen naaktfoto's aan 15-jarig meisje

Afbeelding

BREDA - Jelle Klaasen biedt in een verklaring op internet zijn excuses aan voor zijn gedrag. De darter uit Breda werd dinsdag verhoord door de politie nadat hij naaktfoto's had gestuurd aan een 15-jarig meisje met een verstandelijke beperking.

"Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden aan iedereen die dit aangaat! Ik heb een fout gemaakt en ben te ver gegaan en dat spijt me", schrijft hij op de website Dartskrant.nl.

'Ik kan het helaas niet meer terugdraaien'
Hij geeft in zijn verklaring toe dat hij het meisje al een tijd kent, het meisje zou zelf ook contact met hem hebben gezocht. "Maar ik ben zo stom geweest om hier op in te gaan en dat had ik niet moeten doen. Ik schaam mij diep en baal er enorm van dat ik zo stom ben geweest, maar ik kan het helaas niet meer terugdraaien."

Dat Klaasen foto's naar het meisje had gestuurd, kwam aan het licht toen een leerkracht vond dat het meisje wel erg stil was. Uiteindelijk bleek dat het kwam door de naaktfoto's die Klaasen had gestuurd. De begeleider trof zeker drie foto's aan waarop Klaasen een erectie heeft. De twee hadden contact via Twitter en e-mail.

Consequenties
De darter zegt dat hij wel eens had gehoord dat het meisje wat problemen had, "maar ik ben me er niet van bewust geweest dat ze in een instelling verbleef en dat de psychische problemen zo groot waren."

De darter zegt alle consequenties te aanvaarden die uit de situatie voortkomen en zegt zijn straf te ondergaan. Een dezer dagen gaat het dossier naar justitie, die beslist of Klaasen vervolgd wordt.

Barney
Het Nederlandse dartsicoon Raymond van Barneveld laat via Twitter weten dat hij 'erg geschrokken' is van het nieuws rondom Klaasen. Collega-darter Mark Dudbridge roept dartsfans op om niet te oordelen voordat alle feiten bekend zijn. De dartsbond PDC is nog niet met een reactie gekomen. De Nederlandse dartsbond wacht het politieonderzoek af, laat directeur Niels de Ruiter weten.

http://www.tubantia.nl/algemeen/binnenl ... t-1.906703
Darter Jelle Klaasen (27) erkent dat hij fout zat met het versturen van naaktfoto’s naar een 15-jarig meisje. In een verklaring in de Dartskrant biedt hij hiervoor zijn excuses aan.

De professionele darter uit het Brabantse Alphen zegt dat hij dinsdag door de politie is verhoord over de kwestie. "Ik kende dit meisje inderdaad al een tijd, en zij heeft zelf ook maanden contact met mij gezocht. Ik ben zo stom geweest om hier op in te gaan en dat had ik niet moeten doen. Ik schaam mij diep en baal er enorm van dat ik zo stom ben geweest.’’ Klaasen verklaart zich te zullen neerleggen bij een eventuele vervolging en straf.

Drie foto's
Volgens Omroep Brabant had hij drie naaktfoto’s van zichzelf aan een 15-jarig meisje met een verstandelijke beperking gestuurd. Ook vroeg de pijltjesgooier om naaktfoto’s van haar via mail en Twitter. "Ik heb wel eens gehoord dat deze meid wat problemen had, maar ben me er niet bewust van geweest dat ze in een instelling verbleef en dat de psychische problemen zo groot waren’’, reageert hij. Naar zijn zeggen heeft hij de familie van het meisje ook laten weten dat hij een fout heeft maakt.

Verhoor
De politie bevestigt dat Klaasen dinsdag op uitnodiging op het politiebureau is geweest voor verhoor over een zaak waarin hij is betrokken. Over de aard en inhoud van de zaak doet de politie geen mededelingen.

Klaasen behoort tot de top van de Nederlandse darters. Een aantal jaren geleden won hij in Engeland de finale van het gerenommeerde Lakesidetoernooi.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo dec 28, 2016 7:23 pm

InnerHarbour schreef:James Wade ook zo'n bijzonder naar mens.
Ik mocht hem tot circa 4 jaar geleden ook nooit, vond het zo'n interessante 'klever' die op een heel sneaky manier zijn partijen won. Altijd minder spectaculair gooien, maar dan geniepig de belangrijke legs en sets afsnoepen.

Tegenwoordig kan ik hem iets beter hebben, hij lijkt ook iets vaker te verliezen misschien daarom. Die gozer schijnt zo depressief als de pleures te zijn en zich helemaal vol te gooien met antidepressiva pillen, maar hij is inmiddels wel getrouwd met een walk-on-girl :smile-ajax.gif: zo'n chick die mee het podium op loopt.

Sandro

Bericht door Sandro » wo dec 28, 2016 7:24 pm

Hij heeft wel de walk on girl gekozen met de grootste gok.

Ja, ze heeft ook twee andere grote lichaamsdelen...kom jij nu met een foto, Cruijff? :smile-ajax.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo dec 28, 2016 7:53 pm

Sandro_Calaaabro schreef:Hij heeft wel de walk on girl gekozen met de grootste gok.

Ja, ze heeft ook twee andere grote lichaamsdelen...kom jij nu met een foto, Cruijff? :smile-ajax.gif:

Vooruit dan maar..... :smile-ajax.gif:

Afbeelding

Heeft ze een nose job gehad vraag je je dan af. Want op [url=dhttp://i4.gethampshire.co.uk/incoming/article8309404.ece/ALTERNATES/s1200/Wade.jpg]deze foto[/url] ziet die gok er inderdaad een heel stuk groter uit.
Laatst gewijzigd door Cruijff op wo dec 28, 2016 7:57 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie