PSV
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: PSV
PSV zit een keer in een echte CL-poule (een Ajax poule zo gezegd) en direct is het volwassene er helemaal af.
Al denk ik wel dat ze gewoon winnen van Rostov, hoor. Het was een godswonder dat die Russen met een gelijkspel de Arena uitwandelden.
Al denk ik wel dat ze gewoon winnen van Rostov, hoor. Het was een godswonder dat die Russen met een gelijkspel de Arena uitwandelden.
- peter
Waar zit ik in vredesnaam naar te kijken joh?
Die Isimat is ook een gouden vondst, hoor. Snap wel dat die jongen de voorkeur krijgt boven Schwaab. Of toch niet?
Die bal van Arias ook. Gewoon een pass naar voren die dan over de zijlijn belandt...
Die Isimat is ook een gouden vondst, hoor. Snap wel dat die jongen de voorkeur krijgt boven Schwaab. Of toch niet?

Die bal van Arias ook. Gewoon een pass naar voren die dan over de zijlijn belandt...
- InnerHarbour
Haha, Voetske. Het moet niet gekker worden.
@Peter: Zegt die gek dat? Gaf hij echt de scheids de schuld????
Ik dacht dat het zou blijven bij zijn gebruikelijke platitude:
Luuk de Jong: 'We hebben gestreden vandaag en het was niet genoeg' #veronica
Gestreden? Had proberen te voetballen, sukkel!

@Peter: Zegt die gek dat? Gaf hij echt de scheids de schuld????

Ik dacht dat het zou blijven bij zijn gebruikelijke platitude:
Luuk de Jong: 'We hebben gestreden vandaag en het was niet genoeg' #veronica
Gestreden? Had proberen te voetballen, sukkel!

Laatst gewijzigd door Yopii op di dec 06, 2016 10:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
Er zat verdomd weinig 'hand in eigen boezem' bij. De scheids had een penal moeten geven, Rostov speelde vervelend en ze hadden moeten scoren. Oh ja en ze hadden het daar al moeten afmaken.Yopii schreef:Zegt die gek dat? Gaf hij echt de scheids de schuld????
Echt. No shit.