Het kwaliteitsverschil was groot. Net als vorig seizoen, maar toen kreeg Atletico de bal niet tussen de palen.
De kans dat PSV overwintert lijkt me niet zo groot.
Moderator: mods
'Natuurlijk is het lekker om weer te scoren,' zo beaamde hij bij Fox Sports de opluchting na zijn doelpuntendroogte van maar liefst 904 minuten. 'Ik ben gewoon doorgegaan en nu betaalt zich dat uit. Hopelijk blijf ik nu scoren.'
The Artist... Nu moet edsv een nieuwe vinden die z'n frustraties op Ajax-jochies kan botvieren. Gaat lukken, komt goed.beelzebub schreef:Wat een treurig nieuws vandaag. PSV=Art stopt ermee. Hij wil weer een club gaan trainen. We gaan zijn blogjes missen.
Ik sluit niet uit dat Willems een vrij ambitieuze loopbaanplanning heeft maar gezien zijn spel zou het misschien niet zo onverstandig zijn om nog even in Eindhoven te blijven.Brands verwacht snel duidelijkheid over contractverlenging Willems
Technisch manager Marcel Brands verwacht dat er snel duidelijkheid komt over de eventuele contractverlenging van Jetro Willems. "Er moeten nog een paar zaken worden teruggekoppeld. Rond het weekeinde verwacht ik uitsluitsel te kunnen geven", zegt Brands woensdag tegen De Telegraaf. Eerder op woensdag sprak Brands met Willems zijn zaakwaarnemer Sigi Lens. PSV wil het medio 2017 aflopende contract van Willems al langer verlegen, omdat hij anders mogelijk komende zomer voor niets kan vertrekken bij PSV. "Ik heb er steeds een positief gevoel over gehad en dat heb ik nog steeds", zegt Brands.
Blessure
Overigens is het onwaarschijnlijk dat Willems zaterdag kan aantreden in de uitwedstrijd tegen Roda JC. De linksback viel een week geleden in de Champions League-wedstrijd tegen Atletico Madrid uit met een hoofdblessure en miste zaterdag het Eredivisieduel met ADO Den Haag. Donderdag ontbrak hij nog altijd op het trainingsveld. Joshua Brenet was wel weer op het veld te vinden. Toch is het twijfelachtig of hij tegen Roda JC volledig inzetbaar zal zijn. De wedstrijd tussen Roda JC en PSV begint zaterdag om 19.45 in het Parkstad Limburg Stadion en staat onder leiding van arbiter Kevin Blom.
Bron: nusport.nl
Vorig seizoen zijn ze kampioen geworden omdat wij snoeihard faalden in Doetinchem. Om geen énkele andere reden.Ajaciedjuh schreef:Het elftal is niet zoveel anders dan vorig jaar. Weinig vers bloed, zelfde coach, blessures, spelers die weg willen en je ziet wat dat met een elftal kan doen. Vorig jaar zijn ze kampioen geworden door het aantrekken van Van Ginkel in de winterstop. Als de achterstand tijdens de winterstop niet 10+ is geworden, zijn ze nog altijd een gevaarlijke concurrent. Slechts 7 goals tegen, dus ze hebben niet zoveel extra's nodig om straks weer de meeste wedstrijden te winnen.
Er zal d'n Salvador weinig anders resten.Jöhnk schreef:Zou San Marco van Ginkel opnieuw naar Eindhoven willen afdalen, nu PSV geen CL en hoogstwaarschijnlijk niet eens Europees voetbal speelt na de winterstop?