Ik weet het niet hoor, gooi ook maar iets op tafel.

Moderator: mods
Nee ik ben 2008 niet vergeten hoor.beelzebub schreef:Mwah. Je zou het bijna vergeten, maar in 2008 was Massa bijna wereldkampioen geworden op zijn thuisbaan. Volgens mij haalde Hamilton in de laatste ronde in de allerlaatste bocht iemand in om net vijfde te worden en toen zijn eerste wereldtitel veilig te stellen ten koste van Massa door een punt voor hem te eindigen.
Edit: En met beeld: https://www.youtube.com/watch?v=eu1f_HDRIl8
Verstappen zal volgend jaar iig moet bevestigen, dan wordt het zijn derde jaar in de F1, de nieuwigheid is er vanaf. Hij zal sowiezo voor Ricciardo moeten eindigen.InnerHarbour schreef:Be that as it may, Verstappen kan alleen maar winnen als die Mercedessen uitvallen. RB zal volgend jaar een betere wagen moeten presenteren.
Glock nam het risico om op Intermediates te blijven rijden en dat werkte...... bijna.....Cruijff schreef:Nee ik ben 2008 niet vergeten hoor.beelzebub schreef:Mwah. Je zou het bijna vergeten, maar in 2008 was Massa bijna wereldkampioen geworden op zijn thuisbaan. Volgens mij haalde Hamilton in de laatste ronde in de allerlaatste bocht iemand in om net vijfde te worden en toen zijn eerste wereldtitel veilig te stellen ten koste van Massa door een punt voor hem te eindigen.
Edit: En met beeld: https://www.youtube.com/watch?v=eu1f_HDRIl8
Was een bizarre ontknoping, maar ook weer een vorm van net-niet hè. Massa had niet voor niets door eerdere missers in het seizoen een achterstand opgelopen waarbij in het toenmalige systeem zelf winnen en Hamilton op P5 niet voldoende was voor een wereldtitel.
Al meen ik dat er in Hongarije ook nog iets heel merkwaardigs gebeurd is waardoor hij ook met een cruciale lading punten genaaid is. Wellicht weet je dat incident en de beslissing van de FIA die werd genomen ook nog?
Overigens heeft Massa na deze mega teleurstelling heel snel enorm collegiaal geschakeld. Hij heeft Timo Glock die een paar bochten voor het einde stil viel met een pet en een Ferrari jas vermomd geholpen om incognito het circuit te verlaten. Het Braziliaanse publiek stond bij het circuit klaar om hem te lynchen.
Glock reed in de laatste ronde meen ik nog op de 4e plek (op de 3e misschien zelfs) en viel echt in extremis stil om door meerdere wagens ingehaald te worden. Hij was nog net niet zo dichtbij de finish als Hakkinen ooit toen hij 'kapot ging' in winnende positie maar het was een bizar tafereel.Raymon schreef:Glock nam het risico om op Intermediates te blijven rijden en dat werkte...... bijna.....
Cruijff schreef: Overigens heeft Massa na deze mega teleurstelling heel snel enorm collegiaal geschakeld. Hij heeft Timo Glock die een paar bochten voor het einde stil viel met een pet en een Ferrari jas vermomd geholpen om incognito het circuit te verlaten. Het Braziliaanse publiek stond bij het circuit klaar om hem te lynchen.
Het internet onthoudt een hele hoop, dit verhaal melden andere bronnen wellicht ook.beelzebub schreef: Dat van Massa en die jas zuig je uit je duim man...
Ik zat hier nog even over na te denken.Raymon schreef:Hamilton liep al een tijdje te klagen over z'n banden. Die wets gaan natuurlijk veel langer mee maar een nieuw setje geeft je echt wel wat voordeel. Of je daar voor moet wisselen weet ik niet.
Op basis van één overwinning GP en een fantastische inhaalsequentie.Sandro_Calaaabro schreef:Sportman van het jaar als er niks geks meer gebeurt.
Het zijn de sporters die stemmen toch?Sandro_Calaaabro schreef:Je vraagt het maar volgens mij niet dus. De wielrenners, schaatsers en wat nog meer hebben we wel gehad. Deze gast laat iets zien wat veel mensen interessant vinden en wat ze verbaast. Kijk alleen maar naar de flinke hoeveelheid posts in dit topic.
De jaren dat Vettel de titels pakte zakten de kijkcijfers in als een pluimpudding. Dat was een oersaaie periode. Hij had met afstand de beste wagen en ook nog eens een teamgenoot die totaal geen competitie bood. Wat Fernando Alonso, Alonso die nu heus niet meer terug zal keren in de wereldtop, toen in een veel mindere wagen liet zien was veel indrukwekkender. Die liet zijn dat hij als rijder écht getalenteerd is, wat ook voor Hamilton geldt. Vettel is duidelijk een niveautje minder.brigade zuid schreef:Dat die Vettel 4 keer wereldkampioen is geworden joh... ik volgde die sport toen helemaal niet maar ik heb wel het idee dat Max beter in die tijd had kunnen rijden dan nu, zal nu nog een hele kluif worden.