F1 en andere autosporten
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: F1
Over een minuut of 20 schijnt het harder te gaan regenen, ben bang dat deze wedstrijd als een kaarslicht uitgaat en dan is het weg met de gunstige zaken voor Verstappen. Er moeten minimaal 54 ronden gereden worden voor een uitslag.
54 ronden voor maximale punten.brigade zuid schreef:Over een minuut of 20 schijnt het harder te gaan regenen, ben bang dat deze wedstrijd als een kaarslicht uitgaat en dan is het weg met de gunstige zaken voor Verstappen. Er moeten minimaal 54 ronden gereden worden voor een uitslag.
Dus waarschijnlijk 'halve' punten. Daarom is Lewis ook link. Dit kost hem het kampioenschap.
Dit is fijn voor Rosberg: hij hoeft niet in de regen te racen en Lewis haalt minder punten in.
Max scoort punten als derde, maar minder dan had gekund met Raikkonen er uit en Vettel op plaats 15 nu.
Wat een zootje.
Dit lijkt me einde wedstrijd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Niki Lauda begrijpt er ook niks van. Gewoon rijden, het zijn de beste coureurs van de wereld.
-
- AT Toto winner 15/16
Deze bandenwissel van Max snap ik niet helemaal.
Nee, ik ook niet. Raadselachtig.brigade zuid schreef:Deze bandenwissel van Max snap ik niet helemaal.
Zeker omdat de race zo misschien wordt afgevlagd. Stand na 53 ronden is voldoende. Weirde beslissing.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Pfff.. wat een sukkels bij Red Bull.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
gele vlag is juist gunstig voor RB aangezien de pits dicht is, dus Mercedes kan niet naar binnen. Er van afgaande dat de track droger wordt, kan RB seconden per ronde pakken. Maar ze moeten wel die wagen van de baan halen zo snel mogelijk.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik zat het net te bedenken. Alle tijdsverschillen zijn nu weg. Alleen: die regen komt zo!Raymon schreef:gele vlag is juist gunstig voor RB aangezien de pits dicht is, dus Mercedes kan niet naar binnen. Er van afgaande dat de track droger wordt, kan RB seconden per ronde pakken. Maar ze moeten wel die wagen van de baan halen zo snel mogelijk.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Iedereen moet toch nog naar binnen voor nieuwe banden, dus als Max nog een paar rondes het voordeel kan halen met z'n Intermediates dan kan hij zomaar van voren rijden.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
- AT Toto winner 15/16
Over 26 minuten moet de wedstrijd sowieso over zijn en Ricciardo is alweer overgestapt op regenbanden. Verstappen zegt nu ook dat ie op de verkeerde banden rijdt.
Verstappen nu ook naar binnen. Wat een blunder!
Verstappen nu ook naar binnen. Wat een blunder!
-
- AT Toto winner 15/16
Man man man.. ik ga geen eens meer verder kijken.
Nee. Van Ricciardo kan ik het me voorstellen, dat je risico neemt, maar Verstappen lag 2e, dan ga je toch niet zo'n risico nemen. Ongelofelijk domme call.brigade zuid schreef:Deze bandenwissel van Max snap ik niet helemaal.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali