F1 en andere autosporten
Moderator: mods
Re: F1
Slechte zaak. Door de entree van Verstappen probeer ik dit seizoen weer een beetje aan te haken bij deze sport. Het zou in principe spectaculair moeten zijn maar dat is het in de praktijk echter zelden. Dan zijn er een keer omstandigheden waarmee je wel spektakel krijgt en dan neemt de organisatie dat weer deels weg. Het is toch gewoon aan de coureurs om hiermee om te gaan?
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Idd. Wat een schertsvertoning dit.
Zoals die jongens in de studio zeggen: dit zouden de 20 beste coureurs op aarde moeten zijn!Marillion schreef:Slechte zaak. Door de entree van Verstappen probeer ik dit seizoen weer een beetje aan te haken bij deze sport. Het zou in principe spectaculair moeten zijn maar dat is het in de praktijk echter zelden. Dan zijn er een keer omstandigheden waarmee je wel spektakel krijgt en dan neemt de organisatie dat weer deels weg. Het is toch gewoon aan de coureurs om hiermee om te gaan?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Ik heb de TV op de achtergrond aanstaan maar het is mij een raadsel dat die gasten überhaupt wat zien als je niet voorop rijdt.
YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Net goed voor die kut Vettel.
-
- AT Toto winner 15/16
En de volgende Ferarri die er naast staat. 

-
- AT Toto winner 15/16
O gut wordt het weer te gevaarlijk? Wedstrijd onderbroken en weg voordeel Verstappen.
-
- AT Toto winner 15/16
Gaan ze straks opnieuw starten in de volgorde van nu of met de startopstelling van het begin?
Vanuit de pits, dus zoals het nu is. Ex Kimi neem ik aan.brigade zuid schreef:Gaan ze straks opnieuw starten in de volgorde van nu of met de startopstelling van het begin?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Wat is het eigenlijk ook een vreselijke kutsport he.. het is dat Max meedoet maar anders zou ik deze sport met gemak links kunnen laten liggen.
Begrijp ik het goed dat Verstappen nu op intermediates staat en de Mercedes coureurs op full wets? Dat zou wel eens interessant kunnen worden dan. Ik kan me zomaar voorstellen dat ze nu wachten tot het iets beter is. En dan moeten Hamilton en Rosberg naar binnen terwijl hij door kan rijden.
Nil volentibus arduum
De race ligt stil. Iedereen in de pitstraat, omdat Raikkonen bij start/finish crashte.Marillion schreef:Begrijp ik het goed dat Verstappen nu op intermediates staat en de Mercedes coureurs op full wets? Dat zou wel eens interessant kunnen worden dan. Ik kan me zomaar voorstellen dat ze nu wachten tot het iets beter is. En dan moeten Hamilton en Rosberg naar binnen terwijl hij door kan rijden.
Ze gaan nu weer bandenkeuzes maken.
Maar ik neem aan dat je nu niet zomaar andere banden mag monteren zonder dat daar een consequentie tegenover staat. Dan zou je namelijk een voordeel krijgen ten opzichte van een andere coureur die de gok wel durfde te maken.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Verstappen kan goede zaken doen in de WK stand nu Raikonen eruit ligt en cry baby Vettel ergens achterin bungelt.
Jawel. Ze kunnen nu volgens mij doen wat ze willen aan de auto.Marillion schreef:Maar ik neem aan dat je nu niet zomaar andere banden mag monteren zonder dat daar een consequentie tegenover staat. Dan zou je namelijk een voordeel krijgen ten opzichte van een andere coureur die de gok wel durfde te maken.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik kijk op RTL Deutschland en daar laten die lui van Mercedes doorschemeren dat ze hopen dat er niet opnieuw gestart wordt omdat het weer niet beter gaat worden.