F1 en andere autosporten
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: F1
Onder druk toch de regels aangepast. Het zal die oudjes vooral irriteren dat een 19 jarige ze aan alle kanten voorbij rijdt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
- AT Toto winner 15/16
Zo een Grosjean en Hulkenberg komen Max nooit tegen tijdens de race en toch lopen dat soort gasten ook te piepen.
Grosjean en Button zeggen nu dat ze niks hebben gezegd...
Ricciardo deelt eerste tikkie uit aan Verstappen. Komt op de tweede run aan, met veel traffic. Alle tien op de baan.
Ricciardo deelt eerste tikkie uit aan Verstappen. Komt op de tweede run aan, met veel traffic. Alle tien op de baan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Max is weer eens slecht weg.
-
- AT Toto winner 15/16
Nu wel de snelste ronde voor Max.
Yep, moet nu gaan hopen dat de bandenstrategie werkt. Goed te zien wat het verschil van de softs versus de supersofts is. Mooi dat hij Vettel voor wist te blijven op die mindere banden. Only just.brigade zuid schreef:Nu wel de snelste ronde voor Max.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Verdomme Max nu al binnen voor nieuwe banden... tot zover de strategie om met soft te starten.
-
- AT Toto winner 15/16
Idd onbegrijpelijk.
-
- AT Toto winner 15/16
Kut pitstop, we kunnen wat anders gaan doen. Prutsers.
-
- AT Toto winner 15/16
Wie zn schuld is dit nu gvd.. Max of het team?
-
- AT Toto winner 15/16
En nu helemaal eruit.. dan kun je het wel vergeten dat hij beide Ferraries gaat verslaan in het klassement. Pieken en dalen, zo kun je zijn seizoen samenvatten, geen constantheid.
Yep. Eigen fout.Marillion schreef:Volgens mij de fout van Max want hij zei sorry door de radio. Maar het maakt inmiddels allemaal niet meer uit want dat ding is stuk.
En zou het iets te maken hebben met die plotselinge stop?
-
F1
Ik kijk geen Formule 1 en keek om exact 22 uur even op AT, zag op de overzichtspagina bij F1 een post van BZ staan en wist toen ongezien al dat er slecht nieuws over Max moest zijn'... 

Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog? op ma okt 24, 2016 11:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat zou bijzonder zijn, denk je niet? Tenzij ze tijdens de pitstop even snel een servicebeurt aan de motor hebben gedaan.zeux schreef:Yep. Eigen fout.Marillion schreef:Volgens mij de fout van Max want hij zei sorry door de radio. Maar het maakt inmiddels allemaal niet meer uit want dat ding is stuk.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik heb geen idee. Die Red Bulls zijn super betrouwbaar. En dan ineens gebeurt zo'n motor failure vlak na zo'n chaotische pitstop. Dat vind ik dan net te toevallig. Maar het zal toeval zijn.Duke schreef:Dat zou bijzonder zijn, denk je niet? Tenzij ze tijdens de pitstop even snel een servicebeurt aan de motor hebben gedaan.zeux schreef:Yep. Eigen fout.Marillion schreef:Volgens mij de fout van Max want hij zei sorry door de radio. Maar het maakt inmiddels allemaal niet meer uit want dat ding is stuk.
Weten ze al wat het was? Of wordt dat soort info niet vrij gegeven?beelzebub schreef:Lag dit weekeind een nieuwe motor in bij Verstappen. Waarschijnlijk op maandagochtend gefabriceerd in Frankrijk.