Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Re: Champions League

Bericht door peter » di okt 18, 2016 8:12 pm

Dat zei ene Pieter Zwart op Twitter ook al. :smallgrin.gif:

Ik sla even over. Gisteren al met moeite Liverpool - United uitgezeten en die potjes van vanavond zijn ook niet al te boeiend.

beelzebub

Bericht door beelzebub » di okt 18, 2016 8:26 pm

Maak je me nu uit voor zwarte piet? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di okt 18, 2016 9:00 pm

Sporting tegen Dortmund is het aanzien wel waard, hoor.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di okt 18, 2016 10:29 pm

Het begint nu wel een beetje genant te worden met Vincent Janssen, hoeveel wedstrijden heb je nodig om een keer te scoren?

zeux

Bericht door zeux » wo okt 19, 2016 7:57 pm

Dit gaat psv echt never houden
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » wo okt 19, 2016 7:57 pm

En raak. :ajaxsmiley.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo okt 19, 2016 7:59 pm

Als ze toch geen punten pakken voor Nederland laat ze er dan maar hard afgaan. 6-1 ofzo...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Sandro

Bericht door Sandro » wo okt 19, 2016 8:05 pm

Nou, ik heb het wel gezien. Bayern lijkt niet aan te zetten meer en waarom zouden ze ook. Ik ga iets anders doen. 2-0 nog net even meegepikt...
"Hate it or love it, the underdog's on top".

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo okt 19, 2016 8:20 pm

PSV geeft Bayern een vrijgeleide. Stelletje angsthazen.
Whitey on the moon.

zeux

Bericht door zeux » wo okt 19, 2016 8:27 pm

Dat deed Narsingh niet verkeerd..

wimpey

Bericht door wimpey » wo okt 19, 2016 10:43 pm

Willems was de beste aan Bayern-kant. :biggthumpup.gif: Closet 020-er, die loopt net zo te mollen als de gebroeders. Met 8 man valt er natuurlijk zelfs voor een Europees topteam geen eer te behalen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo okt 19, 2016 10:48 pm

Ik vond PSV vooral heel naïef. Hoe ze de 0-1 weggaven, dat kan natuurlijk niet op dit niveau.

De volgende ronde is nu uit zicht. Vanuit pot 3 is het toch net iets lastiger opereren dan vanuit pot 1.

Lionel

Bericht door Lionel » do okt 20, 2016 4:44 am

Nou valt er natuurlijk ook niks te halen tegen Bayern en Atleti. Met Barca en Real is dat de top vier van de wereld.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do okt 20, 2016 7:17 am

Lionel schreef:Nou valt er natuurlijk ook niks te halen tegen Bayern en Atleti. Met Barca en Real is dat de top vier van de wereld.
Ik vind Bayern absoluut nog niet overtuigen hoor. Tegen Atleti hadden ze geen kans. En PSV kwam gisteren een paar keer makkelijk door. Het lijkt in niets meer op het hoge tempo voetbal onder Pep. Het is vrij voorspelbaar allemaal.
Whitey on the moon.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do okt 20, 2016 7:24 am

Lionel schreef:Nou valt er natuurlijk ook niks te halen tegen Bayern en Atleti. Met Barca en Real is dat de top vier van de wereld.
Speelde Ajax ook niet tegen clubs van dat niveau? Dortmund zat in pot 4, toen het tegen Ajax lootte. Psv had vorig seizoen het geluk in pot 1 te zitten.

Het missen van twee strafschoppen telt zwaar mee, nu kan het na de vierde wedstrijd al einde CL zijn.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

peter

Bericht door peter » do okt 20, 2016 7:48 am

PSV speelt altijd zo volwassen in de CL, toch? Wij van Ajax zijn erg naïef, met een naïeve spelopvatting en dito opstelling.

Blijkbaar maakt het 'gewoon' veel verschil of je bij Barca of Bayern in de poule zit of bij ManUtd en Wolfsburg. Had ik echt niet verwacht. :hypocrite.gif:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do okt 20, 2016 8:19 am

Wat vonden we van Barca?? Ongekend gewoon wat die gasten nog altijd laten zien. City vond ik na een sterk begin niet bepaald scherp vandaag, en hielp zodoende ook een beetje mee. Maar dat Barca blijft toch een masterclass voor hoe voetbal hoort te worden gespeeld. Dat perfect uitgevoerde hoog druk zetten waarmee ze de tegenstander binnen een fractie van een seconde totaal vastzetten op z'n eigen helft... Fantastisch.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do okt 20, 2016 8:33 am

Tegen 10 man gaat het een stuk makkelijker. Hands van de voormalig keeper van Barcelona, mmmmmmmm.

Moeilijke avond voor Rishi geweest. :hypocrite.gif:
YNWA

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do okt 20, 2016 8:52 am

Zielig voor die Fernandinho, uitglijden na een hakje (?) van Iniesta :ajaxsmiley.gif: en het is 1-0
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Le T.

Bericht door Le T. » do okt 20, 2016 11:33 am

Peter schreef:PSV speelt altijd zo volwassen in de CL, toch? Wij van Ajax zijn erg naïef, met een naïeve spelopvatting en dito opstelling.

Blijkbaar maakt het 'gewoon' veel verschil of je bij Barca of Bayern in de poule zit of bij ManUtd en Wolfsburg. Had ik echt niet verwacht. :hypocrite.gif:
PSV scoort gewoon bijna de gelijkmaker na een 2-0 achterstand, is een half uur de bovenliggende partij en werd behoorlijk benadeeld met foute buitenspelbeslissingen. En dat tegen Bayern, dat lijkt me geen reden om triomfantelijk te gaan doen over de eigen Europese afgangen van de laatste jaren waarbij tegen veel mindere tegenstanders kansloos verloren werd.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » do okt 20, 2016 12:28 pm

Die staan straks na 5 wedstrijden op 1 punt, hoor.

peter

Bericht door peter » do okt 20, 2016 1:58 pm

Le T. schreef:
Peter schreef:PSV speelt altijd zo volwassen in de CL, toch? Wij van Ajax zijn erg naïef, met een naïeve spelopvatting en dito opstelling.

PSV scoort gewoon bijna de gelijkmaker na een 2-0 achterstand, is een half uur de bovenliggende partij en werd behoorlijk benadeeld met foute buitenspelbeslissingen. En dat tegen Bayern, dat lijkt me geen reden om triomfantelijk te gaan doen over de eigen Europese afgangen van de laatste jaren waarbij tegen veel mindere tegenstanders kansloos verloren werd.
Haha zo kan ik het ook. In Barcelona waren we met een uitblinkende Duarte ook eventjes de bovenliggende partij en hadden we ook wat pech. En dat tegen Barcelona. Jaja, zo kan ik het ook.

Uiteindelijk word je totaal overklast en verlies je dik. PSV kreeg gisteren koekkie. Die lui hadden er wel 20 kunnen maken. Dit is echt een volstrekt onzin om nu te doen dat PSV dichtbij een resultaat was ofzo. Gewoon kansloos de boot in.

Lionel

Bericht door Lionel » do okt 20, 2016 2:56 pm

GangstaRiB schreef:
Ik vind Bayern absoluut nog niet overtuigen hoor. Tegen Atleti hadden ze geen kans. En PSV kwam gisteren een paar keer makkelijk door. Het lijkt in niets meer op het hoge tempo voetbal onder Pep. Het is vrij voorspelbaar allemaal.
Mee eens. Ancelotti kloot maar wat aan met de beste selectie die ze daar ooit hebben gehad.

Barca was genieten. Al vind ik het ook geweldig om te zien hoe snel Pep het elftal naar zijn hand heeft gezet. Komende zomer gaan de sukkels eruit en haalt Pep nog wat toppers en er staat een topteam dat topvoetbal speelt.

En PSV... tja.. 4-1 uit bij Bayern is niet heel slecht toch? Geen sarcasme.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » do okt 20, 2016 4:19 pm

Even tussendoor. Waar komt ineens doe trend vandaan om Atletico Madrid tot 'Atleti' te verkorten? Atletico, ja dat snap ik, maar die verdere verkorting?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do okt 20, 2016 4:19 pm

Sukkels eruit, nou de grootste staat in de goal en die heeft hij toch zelf gehaald.
YNWA

Plaats reactie