Ik sla even over. Gisteren al met moeite Liverpool - United uitgezeten en die potjes van vanavond zijn ook niet al te boeiend.
Moderator: mods
Ik vind Bayern absoluut nog niet overtuigen hoor. Tegen Atleti hadden ze geen kans. En PSV kwam gisteren een paar keer makkelijk door. Het lijkt in niets meer op het hoge tempo voetbal onder Pep. Het is vrij voorspelbaar allemaal.Lionel schreef:Nou valt er natuurlijk ook niks te halen tegen Bayern en Atleti. Met Barca en Real is dat de top vier van de wereld.
Speelde Ajax ook niet tegen clubs van dat niveau? Dortmund zat in pot 4, toen het tegen Ajax lootte. Psv had vorig seizoen het geluk in pot 1 te zitten.Lionel schreef:Nou valt er natuurlijk ook niks te halen tegen Bayern en Atleti. Met Barca en Real is dat de top vier van de wereld.
PSV scoort gewoon bijna de gelijkmaker na een 2-0 achterstand, is een half uur de bovenliggende partij en werd behoorlijk benadeeld met foute buitenspelbeslissingen. En dat tegen Bayern, dat lijkt me geen reden om triomfantelijk te gaan doen over de eigen Europese afgangen van de laatste jaren waarbij tegen veel mindere tegenstanders kansloos verloren werd.Peter schreef:PSV speelt altijd zo volwassen in de CL, toch? Wij van Ajax zijn erg naïef, met een naïeve spelopvatting en dito opstelling.
Blijkbaar maakt het 'gewoon' veel verschil of je bij Barca of Bayern in de poule zit of bij ManUtd en Wolfsburg. Had ik echt niet verwacht.
Haha zo kan ik het ook. In Barcelona waren we met een uitblinkende Duarte ook eventjes de bovenliggende partij en hadden we ook wat pech. En dat tegen Barcelona. Jaja, zo kan ik het ook.Le T. schreef:PSV scoort gewoon bijna de gelijkmaker na een 2-0 achterstand, is een half uur de bovenliggende partij en werd behoorlijk benadeeld met foute buitenspelbeslissingen. En dat tegen Bayern, dat lijkt me geen reden om triomfantelijk te gaan doen over de eigen Europese afgangen van de laatste jaren waarbij tegen veel mindere tegenstanders kansloos verloren werd.Peter schreef:PSV speelt altijd zo volwassen in de CL, toch? Wij van Ajax zijn erg naïef, met een naïeve spelopvatting en dito opstelling.
Blijkbaar maakt het 'gewoon' veel verschil of je bij Barca of Bayern in de poule zit of bij ManUtd en Wolfsburg. Had ik echt niet verwacht.
Mee eens. Ancelotti kloot maar wat aan met de beste selectie die ze daar ooit hebben gehad.GangstaRiB schreef:Ik vind Bayern absoluut nog niet overtuigen hoor. Tegen Atleti hadden ze geen kans. En PSV kwam gisteren een paar keer makkelijk door. Het lijkt in niets meer op het hoge tempo voetbal onder Pep. Het is vrij voorspelbaar allemaal.Lionel schreef:Nou valt er natuurlijk ook niks te halen tegen Bayern en Atleti. Met Barca en Real is dat de top vier van de wereld.