Dat is wel heel veel verlangen na de revolutie die ons al Europese successen zou brengen. Je bent te veeleisend.LucaS schreef:Het belangrijkste komend seizoen na 5 jaar antivoetbal bij onze club lijkt me om de spelers te leren dat een bal ook voiruit gespeeld mag en een tegenstander gepasseerd.
Loting Europa League
Moderator: mods
-
Re: Loting Europa League
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Om 20.15, Celta op bezoek bij Real Madrid!
-
Is 2-1 geworden, Celta zal een maatje te groot zijn voor Ajax? Gaan we toch voor plaats twee in de poule.Gaizka1985 schreef:Om 20.15, Celta op bezoek bij Real Madrid!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ik ben op zoek naar twee losse kaarten voor Luik thuis (29/09). Iemand die van plan is passe-partoutjes aan te schaffen en die wedstrijd wilt/moet laten schieten?? Komt er uberhaupt nog een losse kaartverkoop? Bij voorbaat dank!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ja er komt een losse kaartverkoop. Voor mij geldt namelijk precies het tegenovergestelde. Ik zit met de wedstrijd in Toscane en koop dus twee losse kaarten voor Celta en Pana.
Kunnen jullie niet samen een passe partout delen? Ik zeg: win-win. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Standard heeft trouwens zijn trainer aan de kant gezet.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Das altijd de Standard oplossing als het niet loopt.... 

beelzebub schreef:Das altijd de Standard oplossing als het niet loopt....

Heb je dit soort praatjes nu al een keer in onze lunchroom De Tram verkondigd?
Weer eens een topactie van Ajax: Losse verkoop is gestart, alleen kan je, bijvoorbeeld voor Luik, een kaart per clubcard kopen, waarbij je op de website geen optie krijgt om nog een barcode toe te voegen. Waar ik dus van plan was om samen met een maat (die ook een clubcard bezit) te gaan, MOET ik nu eigenlijk in mijn eentje.
Klasse. Hoeveel mensen die nog aan het twijfelen zijn/waren zullen nu toch wel besluiten om in hun uppie naar het stadion te gaan?
Klasse. Hoeveel mensen die nog aan het twijfelen zijn/waren zullen nu toch wel besluiten om in hun uppie naar het stadion te gaan?
En we gaan vrolijk verder... Volgens ajax.nl zou het vanaf maandag 19 september 09.00 voor alle CC-houders mogelijk zijn om kaarten te kopen voor 1e ring zuid. Nou is dat tijdstip bij mijn weten al geweest, maar toch zie ik die optie niet staan op de site. Mis ik iets?
1. Technisch is de boel vaak niet helemaal op orde, nee.
2. Is het probleem wellicht opgelost wanneer je inlogt? Standard & Panathinaikos thuis staan niet op de landingspagina, bewust niet, en zijn pas zichtbaar wanneer je inlogt.
Wanneer je overigens een barcode nodig hebt, kun je er van mij wel eentje krijgen. Ik heb wel begrepen wat je twee posts terug opschreef, namelijk niet dat je een tekort aan barcodes hebt maar dat het op de ticketsite gewoonweg niet mogelijk is om barcodes in te vullen.
Maar toch
mocht je nog iets extra nodig hebben, just let me know. 

2. Is het probleem wellicht opgelost wanneer je inlogt? Standard & Panathinaikos thuis staan niet op de landingspagina, bewust niet, en zijn pas zichtbaar wanneer je inlogt.
Wanneer je overigens een barcode nodig hebt, kun je er van mij wel eentje krijgen. Ik heb wel begrepen wat je twee posts terug opschreef, namelijk niet dat je een tekort aan barcodes hebt maar dat het op de ticketsite gewoonweg niet mogelijk is om barcodes in te vullen.

Thanks Cruijff.
Ik ben al ingelogd hoor, ben al 'in' de wedstrijd tegen Luik, en toch is er geen optie om Zuid 1 te selecteren. Frustrerend.
Vraag me af waar het, behalve Zuid 1, toch nog een tikkie sfeervol zou zijn. Heb geen zin om in een halflege tweede ring te gaan zitten, waarbij ik om elke piep aangestaard word alsof ik een bloeddorstige kwade hooligan ben.
Ik ben al ingelogd hoor, ben al 'in' de wedstrijd tegen Luik, en toch is er geen optie om Zuid 1 te selecteren. Frustrerend.
Vraag me af waar het, behalve Zuid 1, toch nog een tikkie sfeervol zou zijn. Heb geen zin om in een halflege tweede ring te gaan zitten, waarbij ik om elke piep aangestaard word alsof ik een bloeddorstige kwade hooligan ben.
Zuid 1 is uitverkocht of gereserveerd voor speciale barcodes. 

Vak 422, vak 423, dat is goed te doen! Perfect zicht op het veld ook omdat je dan net op de lange kant zit (en je kunt mooi van een ringetje hoger op zuid uitkijken.)Mr. Ajax schreef:Thanks Cruijff.
Zelf zit ik op de 2e ring wel altijd het liefst op een lekker lage rij!
beelzebub schreef:Zuid 1 is uitverkocht of gereserveerd voor speciale barcodes.
Volgens de site dus niet he...
Klopt, daar heb ik ook wel vaker gezeten. Alleen toen had je een vakkie verder nog Vak410 die voor de nodige lawaai zorgde. Tegenwoordig is het een beetje een kindervak geworden heb ik begrepen. Daarnaast is de tweede ring (nog?) behoorlijk leeg als ik de website mag geloven.Cruijff schreef:Vak 422, vak 423, dat is goed te doen! Perfect zicht op het veld ook omdat je dan net op de lange kant zit (en je kunt mooi van een ringetje hoger op zuid uitkijken.)Mr. Ajax schreef:Thanks Cruijff.
Zelf zit ik op de 2e ring wel altijd het liefst op een lekker lage rij!
Klopt dat 410 weggepoetst is, is zeker een gemis Mr. Ajax...
Maar nog steeds is het in 422 / 423 wel een fijn publiek. Lekker fanatiek en echte voetballiefhebbers, véél jongens die zelf nog bij een club voetballen en om die reden geen seizoenkaart hebben (want elk weekend zelf een wedstrijd)
Maar nog steeds is het in 422 / 423 wel een fijn publiek. Lekker fanatiek en echte voetballiefhebbers, véél jongens die zelf nog bij een club voetballen en om die reden geen seizoenkaart hebben (want elk weekend zelf een wedstrijd)
-
Kaartje Celta uit is binnen (of correcter uitgedrukt: activatie van de cc)...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Gaat wel lekker met de verkoop, al meer dan 650 kaarten verkocht. Heb er zin in!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Netjes! Zit erg te twijfelen, wel een mooi tripje.
-
Ah, dan gaan we dus naar het grotere uitvak?Thijs schreef:Gaat wel lekker met de verkoop, al meer dan 650 kaarten verkocht. Heb er zin in!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ja, ik heb gisteravond m'n kaartje gekocht en hoefde 'slechts' 40,50 euro te betalen. Je krijgt dat verschil dus teruggestort.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Vanuit de CL zijn Ludogorets, Villarreal, Legia Warschau en oude bekende FK Rostov de mogelijke tegenstanders.
Van de EL is inmiddels bekend dat onder meer AA Gent, FK Krasnodar en onze voorronde tegenstander PAOK op de 2e plaats gaan eindigen.
edit: correctie, Villarreal is geen nummer 3 uit een CL groep maar de nummer 2 van groep L in de EL. Welk team naast Ludogorets, Legia en Rostov de andere mogelijke CL opponent is ben ik even vergeten.
Van de EL is inmiddels bekend dat onder meer AA Gent, FK Krasnodar en onze voorronde tegenstander PAOK op de 2e plaats gaan eindigen.
edit: correctie, Villarreal is geen nummer 3 uit een CL groep maar de nummer 2 van groep L in de EL. Welk team naast Ludogorets, Legia en Rostov de andere mogelijke CL opponent is ben ik even vergeten.
Volgens vi.nl:
De mogelijke tegenstanders van Ajax zijn: Anderlecht, Astra Giurgiu, AA Gent, Hapoel Beer Sheva, FK Krasnodar, Legia Warschau, Ludogorets Razgrad, Manchester United, Borussia Mönchengladbach, Olympiakos Piraeus, PAOK Saloniki, FK Rostov en Villarreal.
Hapoel Beer Sheva zou ik leuk vinden

De mogelijke tegenstanders van Ajax zijn: Anderlecht, Astra Giurgiu, AA Gent, Hapoel Beer Sheva, FK Krasnodar, Legia Warschau, Ludogorets Razgrad, Manchester United, Borussia Mönchengladbach, Olympiakos Piraeus, PAOK Saloniki, FK Rostov en Villarreal.
Hapoel Beer Sheva zou ik leuk vinden