Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
Mocht je het schakelprogramma niet hebben, dan kan je ook op kanaal 55 van ziggo naar Atletico - Bayern kijken
Heb ik helaas niet. Edsv is best heel zwak. Krijgen ze weer een softe pingel...
- Giacomo Puccini
Ik heb Rostov wel eens makkelijker zien voetballen...
Ongelooflijk, al die gemiste penalties. Je zag van te voren al dat het mis ging, Pröpper keek angstig uit zijn ogen. Maarja, wie moet hem anders nemen.
Ongelooflijk, al die gemiste penalties. Je zag van te voren al dat het mis ging, Pröpper keek angstig uit zijn ogen. Maarja, wie moet hem anders nemen.
Ajax!
Die staat nu op. Geen hoogstaande 2e helft so far.columbus schreef:Mocht je het schakelprogramma niet hebben, dan kan je ook op kanaal 55 van ziggo naar Atletico - Bayern kijken
- InnerHarbour
Luuk de Jong moet ze weer gaan nemen.Giacomo Puccini schreef:Ik heb Rostov wel eens makkelijker zien voetballen...
Grauwe fabrieksploeg in een smakeloze noord duitse Hanze stad saus.wimpey schreef:Heb ik helaas niet. Edsv is best heel zwak. Krijgen ze weer een softe pingel...
- InnerHarbour
Vraag me af wie de designer van dat shirt is. Us Wil vd Kerkhof? Die varkensboeren weten zich niet te kleden. Matige ploeg ook trouwens. Propper en Bergwijn zijn leuke spelers trouwens.Dubbel schreef:Grauwe fabrieksploeg in een smakeloze noord duitse Hanze stad saus.wimpey schreef:Heb ik helaas niet. Edsv is best heel zwak. Krijgen ze weer een softe pingel...
Ik weet een betere. Heb je Siem de Jong weleens een penalty zien missen? Deze zat er iig in:Jöhnk schreef:Luuk de Jong moet ze weer gaan nemen.Giacomo Puccini schreef:Ik heb Rostov wel eens makkelijker zien voetballen...
https://m.youtube.com/watch?v=r3ZeXLqcItk
Ben de tel trouwens kwijt, maar hebben we nou drie Dembeles in actie gezien gisteren en vandaag?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Vond PSV niet sterk overkomen, ze scoren 2x redelijk lucky en die pingel was natuurlijk geen pingel. Maar ze lopen er wel met een redelijk resultaat weg, i.t.t. Ajax
Siem in PSV tenue blijft wennen...of went nooit waarschijnlijk
Narsing & Willems, daar win je ook geen oorlog mee.
Siem in PSV tenue blijft wennen...of went nooit waarschijnlijk
Narsing & Willems, daar win je ook geen oorlog mee.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik zit voor Bergwijn op puntje stoel. Had Ajax een keer een potentiele topper als buitenspeler in de opleiding, pesten ze 'm weg... 

Trustfull was de schuldige, begrijp ik?
Al lees ik ook dat Bergwijn altijd al gecharmeerd was van PSV.
Al lees ik ook dat Bergwijn altijd al gecharmeerd was van PSV.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Tja, denk je in:
Bergwijn - Dolberg - Cerny
En dat voor een knikker en een knoop. Zonde hoor.
Bergwijn - Dolberg - Cerny
En dat voor een knikker en een knoop. Zonde hoor.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Ach, invallen en verreweg de jongste speler op het veld, hij is nog jonger dan Dolberg! Ik had hem graag bij Ajax gezien, met Cerny (ook jonger dan Dolberg) op de andere vleugel, maar dat zal dus niet gebeuren. Cerny zit waarschijnlijk niet eens bij de selectie voor vanavond.wimpey schreef:Ik zit voor Bergwijn op puntje stoel. Had Ajax een keer een potentiele topper als buitenspeler in de opleiding, pesten ze 'm weg...
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Dolberg lijkt een heet hangijzer te zijn... Bergwijn is 2 dagen jonger, Cerny 11. Vraag me af of Cerny de top gaat halen trouwens. Bergwijn en Dolberg gaat dat wel lukken, wanneer lijf en geest meewerken.Demosthenes schreef: Ach, invallen en verreweg de jongste speler op het veld, hij is nog jonger dan Dolberg!
-
Ja, die dagen verschil, vond ik wel grappig, maar we beschikken (gelukkig) niet allemaal over dezelfde humor, Dolberg volgende week al in zijn twintigste levensjaar.wimpey schreef:Dolberg lijkt een heet hangijzer te zijn... Bergwijn is 2 dagen jonger, Cerny 11. Vraag me af of Cerny de top gaat halen trouwens. Bergwijn en Dolberg gaat dat wel lukken, wanneer lijf en geest meewerken.Demosthenes schreef: Ach, invallen en verreweg de jongste speler op het veld, hij is nog jonger dan Dolberg!
Cerny heeft inderdaad stilgestaan in de A-jeugd, geen idee wat er is gebeurd met hem. Teleurgesteld in zijn eigen ontwikkeling? Te vaak alleen thuis? Hij is lichamelijk (schouders/bovenlijf) de laatste jaren wel sterker geworden, heeft misschien veel fysieke training ondergaan?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Zal het Jonk-effect zijn... 

-
Kan, je bedoelt de polsstokhoogspringer e.c.?wimpey schreef:Zal het Jonk-effect zijn...
- Giacomo Puccini
Cerny deed het vorig seizoen heel goed tegen Celtic, en doet het volgens mij structureel uitstekend bij JA, waarom krijgt hij volgens jullie (nog) geen kans bij het eerste? Ik vind hem beter dan Younes (dat kan al snel) en zou Cerny op rechts zetten en Traore op links.
Ajax!
-
Liet in Jong Ajax een keer zijn man lopen (werd volgens mij een tegendoelpunt) en volgens mij bedoelde Bosz Cerny toen hij zei dat de ingevallen linkerspits zijn man liet lopen (geen citaat)Giacomo Puccini schreef:Cerny deed het vorig seizoen heel goed tegen Celtic, en doet het volgens mij structureel uitstekend bij JA, waarom krijgt hij volgens jullie (nog) geen kans bij het eerste?
Cerny zal misschien te veel risico in zijn spel leggen, met balverlies tot gevolg?
-
Tegen Twente was hij in de een na laatste competitiewedstrijd van vorig seizoen ook erg belangrijk. Wellicht heeft de gemiste grote kans in de traumatische pot tegen De Graafschap hem een knauw gegeven?Giacomo Puccini schreef:Cerny deed het vorig seizoen heel goed tegen Celtic, en doet het volgens mij structureel uitstekend bij JA, waarom krijgt hij volgens jullie (nog) geen kans bij het eerste? Ik vind hem beter dan Younes (dat kan al snel) en zou Cerny op rechts zetten en Traore op links.
Wat ik van hem zie in JA ziet er overigens niet heel slecht uit. Die jongen kan voetballen.
- Giacomo Puccini
Wat ik van hem gezien heb zag er consequent goed uit. Des te opvallender dat hij geen kans krijgt, want Ajax is vleugellam. We kunnen de snelheid van Cerny goed gebruiken.
Ajax!
www.ad.nlRostov niet gestraft voor banaan op het veld
De Russische club FK Rostov krijgt geen straf van de UEFA voor een racistisch incident in de Champions League-wedstrijd van dinsdag tegen PSV. Dat bevestigt een woordvoerder van de UEFA vrijdag: ,,Er zal geen disciplinaire zaak geopend worden." Waarom de UEFA besluit de zaak te laten rusten, wil het niet zeggen: ,,We geven verder geen commentaar."
De Russische club vreesde voor grote gevolgen. In de wedstrijd tegen PSV bleef al een deel van het stadion gesloten wegens racistische spreekkoren in de Champions League-kwalificatiewedstrijd tegen Ajax. De banaan die in de achtste minuut op het veld werd gegooid, waarschijnlijk gericht tegen PSV-speler Jetro Willems, had de club een grote straf op kunnen leveren, maar blijft nu dus zonder gevolgen.
De Russische voetbalbond vreesde al voor verdere imagoschade: ,,Dit incident heeft geen direct effect op het WK 2018 in Rusland, maar gezien het verleden, is dit het ergste wat er had kunnen gebeuren."
Er zijn met grote regelmaat racistische incidenten tijdens voetbalwedstrijden in Rusland, zoals het gooien van bananen en het maken van oerwoudgeluiden. Onder meer CSKA Moskou is daar meerdere keren voor gestraft.
Feyenoord wel gestraft na oplaasbanaan
Feyenoord ontving van de UEFA wel een boete van 50.000 euro nadat in de wedstrijd tegen AS Roma op 26 februari 2015 een opblaasbanaan op het veld belande.
Bijzonder. Een opblaasbanaan is dus erger dan een echte?

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Als je de keuze hebt en het wordt ergens uitgezonden kijk dan vanavond naar Leverkusen tegen Tottenham voor een snelcursus pressing.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent