Moderator: mods
beelzebub schreef:Dit weekeinde worden de nieuwe banden getest voor volgend jaar. Hier mooi in beeld het verschil tussen de huidige band en die van volgend jaar.
Ach, moet hij dat willen?Raymon schreef:Die overname is nu toch rond? Dan kan Bernie gewoon naar Singapore lijkt me.Cruijff schreef:Bernie dit F1 weekend afwezig omdat hij een extreem grote overname moet doen.
Hoe is het met z'n schoonmoeder? Is die al weer vrij?
Ferrari en Red Bull hebben ze ook al getest. Ziet er wel gaaf uit. Ben benieuwd hoe de teams voor de dag komen volgend jaar, met al die veranderingen. (en wat het met de strategie doet tijdens een race)beelzebub schreef:Dit weekeinde worden de nieuwe banden getest voor volgend jaar. Hier mooi in beeld het verschil tussen de huidige band en die van volgend jaar.
Ferry schreef:Ferrari en Red Bull hebben ze ook al getest. Ziet er wel gaaf uit. Ben benieuwd hoe de teams voor de dag komen volgend jaar, met al die veranderingen. (en wat het met de strategie doet tijdens een race)beelzebub schreef:Dit weekeinde worden de nieuwe banden getest voor volgend jaar. Hier mooi in beeld het verschil tussen de huidige band en die van volgend jaar.
Speaking to F1’s official website, the Briton explained that the new tyres would have a “wider operating window” and he expects laptimes to be significantly quicker next season.
He said: “We will have much less degradation in 2017 and tyres will – if we achieve what we are trying to achieve – have a wider operating window.
“That in itself will take away some level of strategy – or at least variations between teams. Having said that, we will still try to achieve some level of degradation!
“What we definitely will see is faster cars. We expect a three to four second improvement in performance, which is clearly quite substantial.
“So the tyres will be working very hard and the compounds will be working hard – and that will cause degradation, so we will still have a good level of strategy.”
Niet goed, vermoed ik...WP_LeGeNd schreef:ps. hoe gaat het met Michael Schumacher?
Raymon schreef:Singapore ligt de wagen heel goed. Veel bochten en weinig lange stukken. RB en TR hebben heel veel down force dus kun je op dit circuit het mindere motorvermogen compenseren. Hoeveel de nieuwe motor uitmaakt weet ik niet, het zal ze ongetwijfeld meer snelheid op het rechte stuk geven.
Leeftijd speelde geen rol bij zijn debuut, bij zijn inhaalacties, bij zijn vroege overstap naar Red Bull, bij zijn GP-winst, bij zijn spectaculaire rijstijl.WP_LeGeNd schreef:Volgens mij zijn de verwachtingem rond verstappen veel te hoog... dat jochie is nog net geen 19... dat is wel heel erg jong om te verwachten dat ie telkens bij de top 3 behoort in de F1... ongehoord zelfs!
Hij stond in Duitsland gewoon op het podium, had een slechte race in belgie en vervolgens Monza waar vooraf duidelijk was dat red Bull daar weinig te zoeken heeft.Monkey Tonk schreef:Hij mag nu wel weer eens op het podium komen. Anders begint het seizoen een beetje als een nachtkaars uit te gaan voor Verstappen. Het is de laatste tijd telkens wat. Van vier naar een lijkt me wel iets.
Hij wint zijn eerte race in de Red Bull, dan mag je in het verloop van het seizoen toch meer verwachten dan wat we de laatste grand prixs zien.Ferry schreef:Waardeloze start van Verstappen. Daar gaat het podium. Aan het begin van het seizoen was zijn start steeds geweldig. Wat is er aan de hand met hem? Vertrouwen weg ofzo?