PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: PSV

Bericht door Cruijff » di sep 13, 2016 10:06 pm

Wat een ongelooflijke amateurs zijn en blijven het bij PSV. De nummer 1 op het lijstje om strafschoppen te nemen, Davy Pröpper, mocht van de scheidsrechter het veld niet in omdat hij bloed op zijn shirtje had. Dan heb je toch gewoon meteen een materiaalman klaarstaan met een schoon t-shirt? :confused.gif:

Interview met Narsingh was wederom ontluisterend. Wat een loser. Maar Sandro en ik kunnen van hem niet meer verbaasd worden, want hebben eens een filmpje van een Gillette reclame campagne zitten kijken waarvan we 5 maal van onze stoel vielen en waar Narsingh echt een afgrijselijk slechte indruk maakte.........

Mano

Bericht door Mano » wo sep 14, 2016 7:58 am

Psv gekeken, die zijn zonder L de Jong ook niks waard. Voorin is het dramatisch slecht.
Alle ballen op de Jong, die legt hem met zijn hoofd naar links of rechts en dan er tegenaan lopen.
Leuk wapen hoor maar ik zag dat de Jong een paar keer de bal aan zijn voeten had... :excited.gif: ... dat hield niet over. Draaicirkel van een truck, balbehandeling van een slak, zo en zo niet snel. En dan wel top zijn in de eredivisie. Het zegt gelijk alles over onze competitie.

Guardado zijn aanloop bij die penalty :smallgrin.gif: stond ver buiten de 16, komt een uur aanrennen.... :smallgrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo sep 14, 2016 10:20 am

EINDHOVEN - PSV heeft dinsdagavond na afloop van het Champions League-duel met Atlético Madrid geweigerd om interviews te geven aan tv-zender Ziggo. Volgens afspraak zouden trainer Phillip Cocu en twee spelers na afloop van het duel interviews geven aan de zender, maar dat wilde de club niet meer. De reden was voor PSV het commentaar van Sierd de Vos tijdens de wedstrijd.

De Vos is sympathisant van Atlético en zong op tv enkele seconden een liedje nadat Andrés Guardado tot ontzetting van heel PSV een penalty miste. Volgens PSV-perswoordvoerder Thijs Slegers ging hij daarmee over de schreef en dat was voor de club reden om na afloop geen interviews toe te staan aan de tv-zender. "Wij verwachten objectiviteit van een tv-commentator. We willen helemaal niet kinderachtig zijn en zijn dat ook niet, vinden we. Goed is goed en slecht is slecht, we tornen echt niet aan iemands journalistieke vrijheid, dat kan niet de bedoeling zijn. Andersom vinden wij dat het niet kan dat er door een commentator gezongen wordt nadat wij een penalty missen. We vonden dat gewoon te ver gaan en daarom hebben we dit besluit gisteren genomen."

De Vos zelf vindt de ophef overdreven en begrijpt niet waarom er zo'n punt werd gemaakt van het liedje. "Ik ben er nooit voor weggelopen dat ik fan van Atlético ben, dat weet iedereen die mij van dichtbij heeft gevolgd. Het liedje heb ik louter en alleen gezongen omdat dat op de tribune werd ingezet. Het was ook maar bijzonder kort, in totaal zes seconden. Keeper Jan Oblak heeft bij Atlético niet de makkelijkste start gehad, maar pakte deze bal gewoon echt fantastisch. Hij was ook zeker niet slecht ingeschoten. De hele wedstrijd heb ik verder objectief commentaar gegeven, vind ik zelf. Aangezien ik sympathie heb voor Atlético, ben ik juist extra kritisch naar die club. Ik vond onder meer dat PSV nog een penalty had moeten krijgen en vond ook dat de goal van Luuk de Jong onterecht is afgekeurd." De Vos staat erom bekend regelmatig op geheel eigen wijze commentaar te geven en dat gebeurt vaker op ludieke wijze. Hij klonk woensdagmorgen niet verbolgen, maar was wel behoorlijk verbaasd. "We maken ons tegenwoordig in het voetbal iets te snel druk soms, is mijn mening."
Eindhovens Dagblad

:biggrin.gif: Gelukkig, ik vond ze al veel te normaal doen de laatste tijd. Herkende ze bijna niet terug, maar het blijven toch een stel calimero's.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo sep 14, 2016 10:26 am

PSV schreef:We willen helemaal niet kinderachtig zijn en zijn dat ook niet, vinden we.
:biggrin.gif: :biggrin.gif:

Alexander

Bericht door Alexander » wo sep 14, 2016 10:42 am

Stakkers.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo sep 14, 2016 10:59 am

:smallgrin.gif:

Dit is echt weer een ouderwetse Calimero reactie. Heerlijk.
Sta gewoon je publiek te woord als een professional. Je bent niet op derde klasse niveau aan het acteren.
Nil volentibus arduum

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo sep 14, 2016 11:05 am

Haha! Dit is mooi!

Met die fanboy van Slegers verwacht ik dit soort taferelen wat vaker! :biggrin.gif:

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo sep 14, 2016 11:07 am

Haha. Dus vanaf nu gaan ze de Spaanse pers en Atleti.tv ook niet meer te woord staan... :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » wo sep 14, 2016 11:09 am

"Wij verwachten objectiviteit van een tv-commentator.
De objectieve commentator moet nog worden geboren, denk ik. De een zal zijn sympathie beter verborgen kunnen houden dan de ander, maar vanuit het object commentaar geven zit er niet in, dan zul je woorden als mooi (bijvoorbeeld bij een schot) of hard (als een speler ingrijpt) moeten vermijden, wat overblijft is iets als nummer 6 plaats de bal naar nummer 8, zelfs als de bal naar de nummer 8 van de tegenstander gaat.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo sep 14, 2016 11:15 am

Peter schreef:Haha! Dit is mooi!

Met die fanboy van Slegers verwacht ik dit soort taferelen wat vaker! :biggrin.gif:
Het grappige is dat Slegers juist fan is van Feyenoord.
PSV is 'werk'. Maar hij past zich makkelijk aan in zijn nieuwe werkomgeving. :smile-ajax.gif:

Wouter

Bericht door Wouter » wo sep 14, 2016 12:14 pm

Ach, stiekem zijn op dit forum veel mensen strontjaloers omdat PSV beter is dan Ajax... :smallgrin.gif:

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » wo sep 14, 2016 12:20 pm

Nee hoor niet Jaloers, eerder teleurgesteld dat Ajax zo slecht is...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo sep 14, 2016 12:42 pm

Jep ik denk dat WP_LeGeNd het juist verwoordt.

Het is gewoon teleurstellend dat Ajax bij lange na niet haalt wat er te halen valt uit de selectie én al helemaal niet ook maar significant nuttige dingen doet met de extra middelen die een beetje rente staan te trekken.

Ook PSV haalt bij lange na niet het maximale uit PSV Eindhoven, waar echt nog wel meer rek in zit. En dat terwijl ze af en toe best inventief zijn. Jammer om jezelf dan weer zo in de voet te schieten. Ook Guardado die gisteren een penalty zo slecht inschiet is weer zo'n voorbeeld van 'je middelen niet benutten'.

Je kunt best kwalitatief een behoorlijk stukje minder zijn dan je Europese tegenstander maar er zijn de in CL echt wel punten te behalen.

LucaS

Bericht door LucaS » wo sep 14, 2016 2:01 pm

Hoezo is PSV beter dan Ajax? Nu? Altijd?
Jaloers op de sneue reacties? Of dat zij CL spelen?
I think I lost my fucking headache

Le T.

Bericht door Le T. » wo sep 14, 2016 2:09 pm

EINDHOVEN - PSV heeft dinsdagavond na afloop van het Champions League-duel met Atlético Madrid geweigerd om interviews te geven aan tv-zender Ziggo. Volgens afspraak zouden trainer Phillip Cocu en twee spelers na afloop van het duel interviews geven aan de zender, maar dat wilde de club niet meer. De reden was voor PSV het commentaar van Sierd de Vos tijdens de wedstrijd.
Goed zo, je mag best eisen dat anderen ook gewoon netjes en serieus hun werk doen. Ajax moet Sierd de Vos ook een stadionverbod geven.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo sep 14, 2016 3:27 pm

@thijsslegers
@JeanPaulRison het is een tweede incident. Twee keer belachelijk gemaakt worden vraagt om stelling nemen. Wij zijn professionals en

@thijsslegers
@JeanPaulRison en verwachten professionaliteit van partijen die ons beoordelen.
Haha, Thijssie toch. Als je iedereen uit Eindhoven moet weren die PSV belachelijk maakt zit er geen hond meer op de tribune daar.

Maandje geleden in het NRC:
Verboden onderwerpen, laat staan boycots van journalisten of zelfs media, zoals in het Verenigd Koninkrijk voorkomen, passen niet bij een club als PSV, zegt Slegers.
Hehehe.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » wo sep 14, 2016 3:40 pm

ik geef PSV in deze gelijk hoor...

Er is een verschil tussen een Nederlandse verslaggever die redelijk onpartijdig zou moeten zijn (of in dit geval wegens europees voetbal in ieder geval in het voordeel van PSV, aangezien het op nederlandse tv) en een supporter die iets op een forum neerplempt. De eerste zou enigszins professioneel behoren te zijn!

Sandro

Bericht door Sandro » wo sep 14, 2016 3:54 pm

Ik vind die interviewtjes toch niet interessant dus wat kan mij het schelen. Voetbal zou amusement moeten zijn en Sierd zorgt daar wel voor vind ik.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo sep 14, 2016 4:19 pm

Is het zing-fragment ergens terug te zien/luisteren? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.

Sandro

Bericht door Sandro » wo sep 14, 2016 4:21 pm

"Hate it or love it, the underdog's on top".

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo sep 14, 2016 4:28 pm

Sandro_Calaaabro schreef:Ik vind die interviewtjes toch niet interessant dus wat kan mij het schelen. Voetbal zou amusement moeten zijn en Sierd zorgt daar wel voor vind ik.
Oh? :confused.gif:
Jij vond Sierd zijn interviewtje met Casillas toch juist zo leuk? :smallgrin.gif:

https://www.youtube.com/watch?v=nAAAyOaugdY
Sandro_Calaaabro schreef:Ik vind die interviewtjes toch niet interessant dus wat kan mij het schelen. Voetbal zou amusement moeten zijn en Sierd zorgt daar wel voor vind ik.
Soms wel, ja. :biggrin.gif:
Zoals hier al zijn slappe gelul tijdens Brazilië 2014 onder meer over die vrouwen die rondlopen met grote kokosnoten. :biggrin.gif:

Best of Sierd de Vos WK 2014 :smallgrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo sep 14, 2016 4:29 pm

Dank je. :biggthumpup.gif:

Dat je hier als supporter niet blij van wordt begrijp ik nog wel (veel aanhangers van Ajax waren ook zeer ontevreden over het nochtans accurate commentaar van Sierd op HW4), maar als club moet je erboven staan.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo sep 14, 2016 4:33 pm

Jöhnk schreef:Dank je. :biggthumpup.gif:

Dat je hier als supporter niet blij van wordt begrijp ik nog wel (veel aanhangers van Ajax waren ook zeer ontevreden over het nochtans accurate commentaar van Sierd op HW4), maar als club moet je erboven staan.
Zijn commentaar bij PAOK Saloniki uit was ook echt dramatisch :smallgrin.gif: maar ach, je moet als club inderdaad niet zo extreem in de Calimero rol gaan duiken. :aai.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo sep 14, 2016 4:36 pm

Men weet toch dat hij voor Atletico is zoals de rest van de pers voor Barcelona. Waren, zijn en zullen altijd Calimero's blijven daar in Eindhoven. Ik dacht dat de boel met Gerbrands wat volwassener zou worden maar ook hem past die eierschaal perfect.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo sep 14, 2016 4:38 pm

Cruijff schreef:
Soms wel, ja. :biggrin.gif:
Zoals hier al zijn slappe gelul tijdens Brazilië 2014 onder meer over die vrouwen die rondlopen met grote kokosnoten. :biggrin.gif:

Best of Sierd de Vos WK 2014 :smallgrin.gif:
Hmm bovenstaand filmpje is een matige compilatie en telkens op repeat.
Deze is beter!

https://www.youtube.com/watch?v=xVsjNyvWkvE

Plaats reactie