F1 en andere autosporten
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: F1
Nou morgen maar eens stabiel de finish halen zonder veel gedoe en gedonder.
Normaal gesproken niet, maar misschien ramt Vettel die mercedessen erafIniesta schreef:Twee honderdste, jammer voor het onderlinge klassement want dit is een verschil van niks.
Wordt geen hele leuke race ben ik bang.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
- AT Toto winner 15/16
Wisselvallig figuur.
Ik gok dat er iets met de wagen was. :-)brigade zuid schreef:Wisselvallig figuur.
Nu vooral hopen dat Verstappen uit kan rijden op deze banden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Rijdt nu weer achter Ricciardo op de 7e plek. Hij had een slechte start, net als vorige week.
De Red Bull's zijn te "traag" op dit circuit met de lange rechte stukken; een podiumplaats had er hier nooit in gezeten.
Edit, VES 5e nu :-)
De Red Bull's zijn te "traag" op dit circuit met de lange rechte stukken; een podiumplaats had er hier nooit in gezeten.
Edit, VES 5e nu :-)
Max heeft in ieder geval een invloedrijke supporter: https://www.formula1.com/en/latest/inte ... wolff.html
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Red Bull krijgt een motor upgrade die ze 2 tienden van een seconde per ronde sneller zouden moeten maken. Kruipen ze weer iets dichterbij, zonder dat ze nu een bedreiging voor de Mercedessen worden natuurlijk.
Edit: link naar een artikel in De T.
Laatst gewijzigd door ferry op ma sep 05, 2016 9:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En grid-penalties in Singapore?Ferry schreef:Red Bull krijgt een motor upgrade die ze 2 tienden van een seconde per ronde sneller zouden moeten kunnen rijden. Kruipen ze weer iets dichterbij, zonder dat ze nu een bedreiging voor de Mercedessen worden natuurlijk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Het wordt tijd dat Max weer eens wat laat zien.
BZ waarschuwt nog één keer!Duke schreef:Ik zal het hem doorgeven.

Maar, ehh, die 'anti stall' is een beetje onder het asfalt gemoffeld. Kon hij daar nou wat aan doen? Te trigger-happy misschien met zijn koppeling? Of echt een autonoom software-foutje?
- InnerHarbour
Dan zullen ze toch moeten zorgen dat hij een betere auto heeft.
Red Bull wil volgend jaar wereldtitel met Verstappen
Red Bull gaat volgend jaar voor niets minder dan de wereldtitel in de Formule 1. Topadviseur Helmut Marko denkt dat de Oostenrijkse renstal met Max Verstappen een potentiële wereldkampioen in huis heeft, die de strijd aan kan met de dominante Mercedessen.
We denken dat we er volgend jaar klaar voor zijn', zei Marko donderdag in een interview op de website van de Formule 1.
Volgens de Oostenrijker heeft de Nederlandse coureur alles in huis om wereldkampioen te worden in de koningsklasse van de autosport. ,,Max is van een ander kaliber. Hij heeft alle eigenschappen van een toekomstige wereldkampioen. Hij doet alles wat nodig is om dat voor elkaar te krijgen. Het verbaast sommigen dat inhalen en verdedigen daar ook bij hoort', aldus Marko, die daarmee doelt op de kritiek die Verstappen vooral na de Grote Prijs van België kreeg na een akkefietje met Kimi Räikkönen.
YNWA
Vraag me ook af in hoeverre Red Bull echt gezegd heeft dat Verstappen wereldkampioen moet worden, of dat het meer een statement was dat Red Bull als team wereldkampioen kan worden. Ze hebben met Ricciardo toch ook geen verkeerde coureur in huis. (Naast Verstappen, bedoel ik)
Zo heeft hij het gezegd:
http://www.formula1.com/en/latest/inter ... bulls.htmlQ: Everybody seems to believe that Max is a future champion. When will he be ready - and when will Red Bull Racing be ready?
HM: We think that we are ready next year. We’ve always done well when there is a regulation change that doesn’t only focus on the engine. And the work on our engine is developing in the right direction, so in 2017 we should be within around 15 horsepower [of Mercedes] - and this we can compensate for. So our aim is to challenge Mercedes next season.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Thanks, dat is een meer voor de hand liggende context.Duke schreef:Zo heeft hij het gezegd:
http://www.formula1.com/en/latest/inter ... bulls.htmlQ: Everybody seems to believe that Max is a future champion. When will he be ready - and when will Red Bull Racing be ready?
HM: We think that we are ready next year. We’ve always done well when there is a regulation change that doesn’t only focus on the engine. And the work on our engine is developing in the right direction, so in 2017 we should be within around 15 horsepower [of Mercedes] - and this we can compensate for. So our aim is to challenge Mercedes next season.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Die overname is nu toch rond? Dan kan Bernie gewoon naar Singapore lijkt me.Cruijff schreef:Bernie dit F1 weekend afwezig omdat hij een extreem grote overname moet doen.
Hoe is het met z'n schoonmoeder? Is die al weer vrij?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"