PSV
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: PSV
Onbegrijpelijk dat ze keer op keer die loser de penalties laten nemen.
- Jinne
- Site Admin
Waarom is er zoveel blessuretijd
Wel afgelopen. Meevallertje gezien de resultaten van Faber met Groningen tot nu toe. Had een nulletje of 5 verwacht.
Wel afgelopen. Meevallertje gezien de resultaten van Faber met Groningen tot nu toe. Had een nulletje of 5 verwacht.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Spelen ze dus ondanks dat geweldig vooruitstrevende en visionaire beleid toch ook gewoon gelijk in eigen huis.
Het eerste resultaat van het werk van mol Siem is zichtbaar. Broer Luuk gaat aan de familiedruk ten onder.
Het eerste resultaat van het werk van mol Siem is zichtbaar. Broer Luuk gaat aan de familiedruk ten onder.

Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Gewoon blijven proberen.Jinne schreef:PSV is nu al zelfs een dagje minder na een CL loting ipv wedstrijd.
Hoeveel pingels heeft Luuk de Jong nu al gemist?

YNWA
-
Ik vind het ook allemaal niet zo bijzonder, met name voorin. Ajax wordt verweten dat het zo zuinig, PSV heeft echter na 2 CL deelnames en de transfer van Bruma ook wel e.e.a. te besteden? En dan hebben ze nog steeds Locadia op links en Narsingh op rechts...Marillion schreef:Spelen ze dus ondanks dat geweldig vooruitstrevende en visionaire beleid toch ook gewoon gelijk in eigen huis.
De tovenaar heeft een Oekraïener en Siem gehuurd.Gaizka1985 schreef:Ik vind het ook allemaal niet zo bijzonder, met name voorin. Ajax wordt verweten dat het zo zuinig, PSV heeft echter na 2 CL deelnames en de transfer van Bruma ook wel e.e.a. te besteden? En dan hebben ze nog steeds Locadia op links en Narsingh op rechts...Marillion schreef:Spelen ze dus ondanks dat geweldig vooruitstrevende en visionaire beleid toch ook gewoon gelijk in eigen huis.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Wow, dat was bizar inderdaad. Dacht dat dit soort thuisfluiterij alleen in de Kuip gebeurde?Mr. Ajax schreef:Alexander schreef:Die Nijhuis. Beschamend.
Was inderdaad schandalig slecht bezig. Altijd al een arrogante lul gevonden.
Al 7 jaar wint de club met een familielid De Jong in de selectie.
Dit jaar hebben ze er 2. ik denk dat ze elkaar wegstrepen dit jaar.
Dit jaar hebben ze er 2. ik denk dat ze elkaar wegstrepen dit jaar.

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- InnerHarbour
Wife beater toch?Mr. Ajax schreef:Alexander schreef:Die Nijhuis. Beschamend.
Was inderdaad schandalig slecht bezig. Altijd al een arrogante lul gevonden.
YNWA
-
Ze hebben een goede as en een goed middenveld, de rest is weinig bijzonders.wimpey schreef:Drinkt ie Stella Artois dan?InnerHarbour schreef: Wife beater toch?![]()
Wel leuk dat EDSV niet van 10 man van Grunn kan winnen trouwens. Zo heel veel minder slecht dan Ajax zijn ze niet.
Wat is eigenlijk een grotere wanprestatie, zoals Ajax niet kunnen winnen van Roda en verliezen tegen Willem 2 (beide met 11 man), of PSV dat ondanks een penalty niet kan winnen van 10 man van Groningen?
Onze nederlaag tegen Willem II was uiteraard een grotere misstap. Tegen een elftal met een keeper die niet eens bij de lat kan notabene.
Maar PSV heeft helemaal geen wonderploeg. Ik blijf het herhalen. Als Van der Hoorn in de slotfase bij De Graafschap per ongeluk een bal binnen kopt was niet PSV maar dat armoedige Ajax vorig seizoen gewoon kampioen geweest. Ook PSV heeft regelmatig flaters en ook PSV heeft een aantal posities die gewoon slecht bezet zijn.
Maar PSV heeft helemaal geen wonderploeg. Ik blijf het herhalen. Als Van der Hoorn in de slotfase bij De Graafschap per ongeluk een bal binnen kopt was niet PSV maar dat armoedige Ajax vorig seizoen gewoon kampioen geweest. Ook PSV heeft regelmatig flaters en ook PSV heeft een aantal posities die gewoon slecht bezet zijn.
Nil volentibus arduum