Loting Europa League

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Toppie

Re: Loting Europa League

Bericht door Toppie » vr aug 26, 2016 1:10 pm

6 wedstrijden 0 punten en 20 goals tegen jehoe :blush.gif: Kut seizoen :1evil.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr aug 26, 2016 1:10 pm

Arthur schreef:Panatinaikos zal toch niet beter zijn dan PAOK? Daar wonnen zelfs wij van.
Standard stelt ook geen fuck voor maarja..

Sandro

Bericht door Sandro » vr aug 26, 2016 1:13 pm

Arthur schreef:Panatinaikos zal toch niet beter zijn dan PAOK? Daar wonnen zelfs wij van.
Mwah, Panatinaikos vorig seizoen tweede en PAOK vierde in de competitie...
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 26, 2016 1:42 pm

Niet makkelijk maar wel gewoon een hele leuke loting. Pluspunten weer voor de Europa League.

Met Standard Luik voorzie ik wel de nodige problemen op supportersgebied. Al denk ik dat ze wat dat betreft in Rotterdam zenuwachtiger zijn geworden.
Nil volentibus arduum

Alexander

Bericht door Alexander » vr aug 26, 2016 1:44 pm

Thijs, mocht je het speelschema iets eerder hebben, ik hou me aanbevolen!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr aug 26, 2016 1:54 pm

Hier nog eentje..

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr aug 26, 2016 2:07 pm

Marillion schreef:Niet makkelijk maar wel gewoon een hele leuke loting. Pluspunten weer voor de Europa League.

Met Standard Luik voorzie ik wel de nodige problemen op supportersgebied. Al denk ik dat ze wat dat betreft in Rotterdam zenuwachtiger zijn geworden.
Ik voorzie een combi regeling voor Luik.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr aug 26, 2016 2:13 pm

0-20 zal het niet worden, Klaassen benut wel een strafschop, maar de poule zal erg zwaar zijn voor Ajax, Molde was vorig seizoen ook te sterk. Ik verwacht dat de spelers niet scherp genoeg zijn in de wedstrijden, maar wel scherp trainen. Gaan de 'beste' nummers 3 ook nog over of alleen 1 en 2?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 26, 2016 2:26 pm

Ajax moet in deze poule gewoon in staat zijn om voor de volgende ronde te spelen. Hoe droevig het ook was de afgelopen weken. Dat blijft echt niet het niveau voor de rest van het seizoen.

De selectie is niet goed in balans maar we moeten ook niet doen of we louter prutsers in dienst hebben. De prestaties zijn op het moment gewoon zwaar onder de maat. Als Bosz voor duidelijkheid zorgt en gaat werken met een vaste en logische opstelling dan doen we straks gewoon weer mee om de titel én spelen we voor overwintering in de Europa League.

Bij Celta speelt trouwens Pione Sisto. Ik ben benieuwd wat dat nu voor een speler is. Was een tijd bij ons in beeld.
Nil volentibus arduum

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 26, 2016 3:19 pm

Panathinaikos - Ajax (15 sep, 21.05 uur)
Ajax - Standard Luik (29 sep 19 uur)
Celta de Vigo - Ajax (20 okt 19 uur)
Ajax - Celta de Vigo (3 nov 21.05 uur)
Ajax - Panathinaikos (24 nov 19 uur)
Standard Luik - Ajax (8 dec 21.05 uur)
I think I lost my fucking headache

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » vr aug 26, 2016 3:19 pm

Scusi mannen, ik heb 'm helaas niet meer eerder. Kreeg het een paar minuten eerder door, 'onder voorbehoud', dus kon wel eea vast klaarzetten.

Anyway, Celta de Vigo geboekt. Panathinaikos redt niemand met vrij krijgen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr aug 26, 2016 3:23 pm

Ajax moet in deze poule gewoon in staat zijn om voor de volgende ronde te spelen.
Deze gedachte had ik vorig seizoen ook (eventjes)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 26, 2016 5:42 pm

Dat was dan ook een volledig haalbaar scenario. Natuurlijk is er ook in deze poule geen zekerheid maar reële kansen zijn er absoluut. Met de huidige groep zijn gewoon betere prestaties haalbaar. Het is een selectie met een aantal zwakke plekken. Maar ik durf ook wel te stellen dat we alle spelers aanmerkelijk betere prestaties hebben zien leveren dan wat ze afgelopen wedstrijden hebben laten zien.

Wat is er nou heel gebeurd? We zijn Milik kwijt geraakt maar die jongen is tot op de dag van zijn vertrek nooit de onomstreden aanvalsleider van Ajax geweest. Daarvoor in de plaats is Dolberg doorgeschoven, is Cassierra gehaald en is Traore gehuurd. Dan is Cillessen vertrokken. Dat is vervelender maar laten we ook daar eerlijk zijn. Jasper had al een tijdje niet meer zijn beste vorm te pakken. Verder is Van der Hoorn vertrokken en is Sanchez daarvoor teruggekomen. Fischer is niet vervangen (al zou je Cassierra daarvoor kunnen noemen).

Natuurlijk is de selectie te versterken. Maar ook met dit materiaal moet Ajax gewoon voor de titel kunnen spelen en een poule kunnen overleven met deze tegenstanders.
Nil volentibus arduum

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » vr aug 26, 2016 6:15 pm

Marillion schreef:Ajax moet in deze poule gewoon in staat zijn om voor de volgende ronde te spelen. Hoe droevig het ook was de afgelopen weken. Dat blijft echt niet het niveau voor de rest van het seizoen.

De selectie is niet goed in balans maar we moeten ook niet doen of we louter prutsers in dienst hebben. De prestaties zijn op het moment gewoon zwaar onder de maat. Als Bosz voor duidelijkheid zorgt en gaat werken met een vaste en logische opstelling dan doen we straks gewoon weer mee om de titel én spelen we voor overwintering in de Europa League.

Bij Celta speelt trouwens Pione Sisto. Ik ben benieuwd wat dat nu voor een speler is. Was een tijd bij ons in beeld.
Ik denk dat we om de 2e plaats gaan strijden met Panathinakos en Standard Luik. Celta is de nr 6 van Spanje, zijn boven Sevilla geëindigd, denk dat die sowieso een maatje te groot zijn.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr aug 26, 2016 6:29 pm

Prima loting. Leuke tegenstanders uit mooie voetballanden. Wel pijnlijk dat we waarschijnlijk kansloos zullen zijn tegen deze ploegen, niet dat Luik of Celta zo goed zijn, maar die kunnen wel gewoon een volwassen elftal op de been brengen. Net als vorig seizoen heeft Ajax niks in de Europa League te zoeken, of Bosz moet een wonder verrichten.
Ajax!

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr aug 26, 2016 7:44 pm

Thijs schreef:Scusi mannen, ik heb 'm helaas niet meer eerder. Kreeg het een paar minuten eerder door, 'onder voorbehoud', dus kon wel eea vast klaarzetten.

Anyway, Celta de Vigo geboekt. Panathinaikos redt niemand met vrij krijgen.
Hallo, ik ben Weekend Cees. Mijn hobby is SM. Daarom heb ik een vlucht naar Porto geboekt, om vanuit daar in Vigo te komen met een trein of bus ofzo, en dan te gaan kijken hoe dat stelletje breedbekkikkers (nee, geen typo van breedtetikkers) vermoedelijk tegen een gepassioneerd Celta alle hoeken van het veld te zien krijgt, om vervolgens te zien hoe ik weer in Porto kom om vanaf daar weer naar Nederland te vliegen.

Enfin. Ik ga dus ook naar Celta de Vigo - Ajax.

zeux

Bericht door zeux » vr aug 26, 2016 7:48 pm

D'r is een rechtstreekse vlucht met Iberia. Is die al vol? Als KLM slim is pleuren ze er een toestel bij.

En Porto. Man! Al dat vloeibare rode goud! Die tocht kom je wel door toch?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » vr aug 26, 2016 7:49 pm

Anderhalf uur met de auto. Dat moet te doen zijn toch? Gewoon één huren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Loting Europa League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr aug 26, 2016 8:35 pm

Komt goed Zeux. Het was een beetje met gevoel voor dramatiek he. Overigens verkeer ik in een gezelschap waarvan ik vrij zeker weet dat niemand fysiek en juridisch in staat is om donderdagochtend 20 oktober een auto besturen.

zeux

Bericht door zeux » vr aug 26, 2016 8:39 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Komt goed Zeux. Het was een beetje met gevoel voor dramatiek he. Overigens verkeer ik in een gezelschap waarvan ik vrij zeker weet dat niemand fysiek en juridisch in staat is om donderdagochtend 20 oktober een auto besturen.
Booking.com is geduldig. :-)

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 26, 2016 9:30 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Komt goed Zeux. Het was een beetje met gevoel voor dramatiek he. Overigens verkeer ik in een gezelschap waarvan ik vrij zeker weet dat niemand fysiek en juridisch in staat is om donderdagochtend 20 oktober een auto besturen.
Haha, chauffeur is met dit soort tripjes zelden een populaire taak. Ik zou denk ik lekker de trein pakken. Zie je nog wat van het land en de zee terwijl je nog een glaasje inschenkt om je moet in de drinken.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za aug 27, 2016 7:02 am

Mano schreef:Als Rostov & PAOK al een brug te ver zijn :excited.gif:

kan je
Luik-Celta-Panathinaikos
helemaal op je buik schrijven.
Juist, misschien derde, gaan die soms ook door zoals bij het EK?
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » za aug 27, 2016 7:16 am

Nope, nummers 1 en 2. Gelukkig maar, zou ik eigenlijk willen zeggen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za aug 27, 2016 7:28 am

Dan zijn ze in december klaar
YNWA

LucaS

Bericht door LucaS » za aug 27, 2016 8:36 am

Het belangrijkste komend seizoen na 5 jaar antivoetbal bij onze club lijkt me om de spelers te leren dat een bal ook voiruit gespeeld mag en een tegenstander gepasseerd.
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie