Moderator: mods
Standard stelt ook geen fuck voor maarja..Arthur schreef:Panatinaikos zal toch niet beter zijn dan PAOK? Daar wonnen zelfs wij van.
Mwah, Panatinaikos vorig seizoen tweede en PAOK vierde in de competitie...Arthur schreef:Panatinaikos zal toch niet beter zijn dan PAOK? Daar wonnen zelfs wij van.
Ik voorzie een combi regeling voor Luik.Marillion schreef:Niet makkelijk maar wel gewoon een hele leuke loting. Pluspunten weer voor de Europa League.
Met Standard Luik voorzie ik wel de nodige problemen op supportersgebied. Al denk ik dat ze wat dat betreft in Rotterdam zenuwachtiger zijn geworden.
Deze gedachte had ik vorig seizoen ook (eventjes)Ajax moet in deze poule gewoon in staat zijn om voor de volgende ronde te spelen.
Ik denk dat we om de 2e plaats gaan strijden met Panathinakos en Standard Luik. Celta is de nr 6 van Spanje, zijn boven Sevilla geëindigd, denk dat die sowieso een maatje te groot zijn.Marillion schreef:Ajax moet in deze poule gewoon in staat zijn om voor de volgende ronde te spelen. Hoe droevig het ook was de afgelopen weken. Dat blijft echt niet het niveau voor de rest van het seizoen.
De selectie is niet goed in balans maar we moeten ook niet doen of we louter prutsers in dienst hebben. De prestaties zijn op het moment gewoon zwaar onder de maat. Als Bosz voor duidelijkheid zorgt en gaat werken met een vaste en logische opstelling dan doen we straks gewoon weer mee om de titel én spelen we voor overwintering in de Europa League.
Bij Celta speelt trouwens Pione Sisto. Ik ben benieuwd wat dat nu voor een speler is. Was een tijd bij ons in beeld.
Hallo, ik ben Weekend Cees. Mijn hobby is SM. Daarom heb ik een vlucht naar Porto geboekt, om vanuit daar in Vigo te komen met een trein of bus ofzo, en dan te gaan kijken hoe dat stelletje breedbekkikkers (nee, geen typo van breedtetikkers) vermoedelijk tegen een gepassioneerd Celta alle hoeken van het veld te zien krijgt, om vervolgens te zien hoe ik weer in Porto kom om vanaf daar weer naar Nederland te vliegen.Thijs schreef:Scusi mannen, ik heb 'm helaas niet meer eerder. Kreeg het een paar minuten eerder door, 'onder voorbehoud', dus kon wel eea vast klaarzetten.
Anyway, Celta de Vigo geboekt. Panathinaikos redt niemand met vrij krijgen.
Booking.com is geduldig. :-)Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Komt goed Zeux. Het was een beetje met gevoel voor dramatiek he. Overigens verkeer ik in een gezelschap waarvan ik vrij zeker weet dat niemand fysiek en juridisch in staat is om donderdagochtend 20 oktober een auto besturen.
Haha, chauffeur is met dit soort tripjes zelden een populaire taak. Ik zou denk ik lekker de trein pakken. Zie je nog wat van het land en de zee terwijl je nog een glaasje inschenkt om je moet in de drinken.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Komt goed Zeux. Het was een beetje met gevoel voor dramatiek he. Overigens verkeer ik in een gezelschap waarvan ik vrij zeker weet dat niemand fysiek en juridisch in staat is om donderdagochtend 20 oktober een auto besturen.
Juist, misschien derde, gaan die soms ook door zoals bij het EK?Mano schreef:Als Rostov & PAOK al een brug te ver zijn![]()
kan je
Luik-Celta-Panathinaikos
helemaal op je buik schrijven.