Wielrennen
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Wielrennen
Wat is dit allemaal?
WAt een fucking chaos op die berg!!!
Froome rent!!!
Froome rent!!!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Waarom gaat hij rennen???
Dan wacht je toch meteen?
Dan wacht je toch meteen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Haha Mollema heeft geluk!
Dit valt toch niet onder de laatste 3km regel?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Totale waanzin!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Nee dat is niet in bergetappesbeelzebub schreef:Dit valt toch niet onder de laatste 3km regel?
-
- AT Toto winner 15/16
Als ze wel gewoon naar de top waren gereden was dit allemaal niet gebeurd, dan was het publiek meer verspreid over de berg geweest.
Maar wat doen ze met een rennende Froome???
Wat een sukkel. Die heeft nu stuk Tour lopend, zonder fiets, afgelegd.
Gaan ze daar clementie voor tonen?
Als fiets kwijt lijkt me toch: wachten! In de herhaling zie je dat hij zijn fiets tegen een hek smijt en gaat lopen.
Wat een sukkel. Die heeft nu stuk Tour lopend, zonder fiets, afgelegd.
Gaan ze daar clementie voor tonen?
Als fiets kwijt lijkt me toch: wachten! In de herhaling zie je dat hij zijn fiets tegen een hek smijt en gaat lopen.
Ze hebben constant tijdwaarneming.
Ik kan mij voorstellen dat ze kijken naar de verschillen op het moment van de botsing met de motor.
Ik kan mij voorstellen dat ze kijken naar de verschillen op het moment van de botsing met de motor.
-
- AT Toto winner 15/16
Vreemd dat er geen goede beelden van zijn.
Dit moest een keer gebeuren. Wat een idioterie.
Eerste gevoel dat ik erbij heb is om Froome en Porte de tijd van Mollema te geven. Of dat volgens het reglement kan weet ik niet maar dit is zo'n bijzondere situatie. Dan hebben ze er overigens nog steeds nadeel van want Mollema stond ook stil.
Geen eenvoudige taak om nu jurylid te zijn.
Eerste gevoel dat ik erbij heb is om Froome en Porte de tijd van Mollema te geven. Of dat volgens het reglement kan weet ik niet maar dit is zo'n bijzondere situatie. Dan hebben ze er overigens nog steeds nadeel van want Mollema stond ook stil.
Geen eenvoudige taak om nu jurylid te zijn.
Nil volentibus arduum
Niet alleen Froome had hier overigens last van. Ook het groepje Quintana stond stil. Dus hier gaat zeker iets mee gebeuren.
Ze kunnen ook nog de tijdswaarneming pakken van voor dit incident. Dat is misschien wel het meest eerlijke. Ik weet alleen zo niet welk punt dat dan is.
Het was overigens wel een grappig gezicht om Froome te zien rennen op z'n koersschoenen. Draagt weer bij aan zijn cultstatus.
Het was overigens wel een grappig gezicht om Froome te zien rennen op z'n koersschoenen. Draagt weer bij aan zijn cultstatus.

Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
We weten nog steeds niet wat er echt gebeurd is. Misschien viel Froome zelf wel en reed er daarna een motor over hem heen.
Jawel hoor, was in beeld. Cameramotor viel stil en Porte en Mollema en Froome klapten daar zo op.brigade zuid schreef:We weten nog steeds niet wat er echt gebeurd is. Misschien viel Froome zelf wel en reed er daarna een motor over hem heen.
Ik heb iets gemist vandaag geloof ik als ik dat allemaal lees hier
Op nu.nl staat dat Porte tegen een motor gebotst zou zijn en daar zou Froome dan de klos van zijn geweest (?).

"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
- AT Toto winner 15/16
Froome rent weg bij z'n fiets dus tijdsverschillen zoals ze bij de finish waren gewoon handhaven is mijn mening.
Hoe krijgt hij het in zijn hoofd om te gaan rennen eigenlijk? Bij je fiets blijven. Dat is een regel die ik zelfs ken...
Als ze de top gewoon bovenop de berg hadden gelegd was dit allemaal niet gebeurd.
-
- AT Toto winner 15/16
Dat zei ik dus ook al, was het publiek veel meer verspreid geweest, had volgens mij ook best gekund.Jöhnk schreef:Als ze de top gewoon bovenop de berg hadden gelegd was dit allemaal niet gebeurd.
Pure paniek. Dit mag inderdaad niet maar dat moeten ze maar even door de vingers zien.zeux schreef:Hoe krijgt hij het in zijn hoofd om te gaan rennen eigenlijk? Bij je fiets blijven. Dat is een regel die ik zelfs ken...
Nil volentibus arduum
Zeer zeker. Het viel reuze mee met die wind.brigade zuid schreef:Dat zei ik dus ook al, was het publiek veel meer verspreid geweest, had volgens mij ook best gekund.Jöhnk schreef:Als ze de top gewoon bovenop de berg hadden gelegd was dit allemaal niet gebeurd.
Er reden veel te veel motoren bij die renners. Paar honderd meter daarvoor leek het al bijna mis te gaan bij dat groepje Quintana dat tussen de motoren vast dreigde te lopen.