Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
Kroos stelt de rest weer eens in de schaduw. Niveau Xavi toen die op z'n best was. Verplichte kost voor ieder jochie dat op voetbal gaat.
Xavi op z'n best was wel een klasse beter hoor.
Atletico is beter. Straks komt de wissel Carrasco voor Augusto en dan zie ik Atletico nog winnen. Ronaldo is niet fit. Die moet gewoon gewisseld worden.
Atletico is beter. Straks komt de wissel Carrasco voor Augusto en dan zie ik Atletico nog winnen. Ronaldo is niet fit. Die moet gewoon gewisseld worden.
IK GELOOF!!!!!!
Atletico wordt trouwens wel hard genaaid. Goal tegen en geen pingel.
IK GELOOF!!!!!!
Pingel?Lionel schreef:Atletico wordt trouwens wel hard genaaid. Goal tegen en geen pingel.

Waar is het shot op Simeone?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Die Engelsman gaat marchanderen. Gelukkig gaat zo'n softe pingel er dan natuurlijk meestal niet in.
Daar maakte Ramos hands in de eigen zestien.
In de wedstrijd die ik zie heeft Real het erg lastig. Ze scoren een buitenspeldoelpunt en laten verder niks zien.
In de wedstrijd die ik zie heeft Real het erg lastig. Ze scoren een buitenspeldoelpunt en laten verder niks zien.
Laatste kwartier was Atletico natuurlijk veel beter en ook die sublieme Kroos niet gezien. Fantastische speler maar natuurlijk geen niveau Xavi.wimpey schreef:Pingel?Lionel schreef:Atletico wordt trouwens wel hard genaaid. Goal tegen en geen pingel.ik vind Real veel beter. Dit wordt 3-0. Kroos is subliem, Rishi. Verliest geen bal en heeft altijd een top oplossing paraat. Terwijl ie totaal niet kan rennen. Superspeler.
Eerste helft was het duidelijk hands. Dit was natuurlijk een pingel. Atletico wint dit nog wel.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Eerste helft vond ik Real duidelijk beter, tweede helft is Atletico wat sterker.Jöhnk schreef:Daar maakte Ramos hands in de eigen zestien.
Dit dus. Het is wachten op de 1-1.Jöhnk schreef:Daar maakte Ramos hands in de eigen zestien.
IK GELOOF!!!!!!
Jammer dat Simeone die irritante Carrasco erin heeft gebracht. Eindeloos lopen met de bal maar een pas over meer dan drie meter geven is te lastig.
Niveau Xavi wordt gewisseld
Atletico is de laatste paar minuten minder dreigend.

Atletico is de laatste paar minuten minder dreigend.
IK GELOOF!!!!!!
-
Die Pepe... Wat een vuile, vuile, vuile, vuile, vuile, vieze smerige matennaaier is dat toch. Bleagh!
-
Ik vind Real Madrid eerlijk gezegd gewoon een laffe ploeg zoals ze de tweede helft spelen.
boem
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
He, 1-1, even kijken wie scoorde..Jöhnk schreef:Jammer dat Simeone die irritante Carrasco erin heeft gebracht. Eindeloos lopen met de bal maar een pas over meer dan drie meter geven is te lastig.
Gabi.... wat speelt die geweldig. Niet voor niks is Kroos gewisseld.
IK GELOOF!!!!!!
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:He, 1-1, even kijken wie scoorde..Jöhnk schreef:Jammer dat Simeone die irritante Carrasco erin heeft gebracht. Eindeloos lopen met de bal maar een pas over meer dan drie meter geven is te lastig.

Verdiende gelijkmaker. Mooie goal.
-
Net goed. Ronaldo liep al de freewheelen alsof ie de man was.
Whitey on the moon.
-
Carassco was ook degene die het tegen Bayern deed kantelen.
Whitey on the moon.
Was dat Carrasco die eindeloos met de bal loopt die scoorde ? 

Blij met de punten ...
Ronaldo heeft tot nu toe niks laten zien. Beetje raar om dan te gaan 'freewheelen'.
Bizarre wissels. Neemt niet weg dat Benzema en CR7 oog in oog met Oblak moeten scoren. CR7 is duidelijk niet fit.
Zidane heeft al zijn wissels er al doorheen gejaagd. Rare man.wimpey schreef:Bizarre wissels. Neemt niet weg dat Benzema en CR7 oog in oog met Oblak moeten scoren. CR7 is duidelijk niet fit.