Delay de Blinde hoopt dat Van Gaal bij Manchester United blijft
Moderator: mods
+245Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Voor dit forum lijkt me een vertrek van LVG een zegen. Al die nutteloze pro en contra posts zijn dan niet meer nodig. Ben benieuwd over welk onderwerp dan een oeverloze en meanderende discussie ontstaat.
https://www.wikiwand.com/en/History_of_the_FA_CupThe history of the FA Cup dates back to 1871–72. Aside from suspensions during the first and second World Wars, the competition has been played every year since.
Van Gaal was een kaartenhuis aan het bouwen.Yopi schreef:Speciaal voor MT, een supporter van MU werpt de vraag op of LVG niet bezig was aan het bouwen van iets groots:
http://www.redcafe.net/threads/is-it-wr ... at.417677/
Lijkt. De clubleiding zelf heeft nog steeds niks gemeld. De BBC weet verder alleen te melden dat Mourinho zegt dat LVG niks verteld is door MU. Dus Mourinho is hun bron, en waarschijnlijk de bron achter het hele verhaal. Het komt niet van MU. Het lijkt erop dat er een soort tweespalt is binnen de club, anders hadden ze nu toch wel wat gezegd, voor of tegen.wimpey schreef:Man U lijkt het dus na 2 jaar slecht voetbal, slechte prestaties en slechte aankopen wel genoeg te vinden.Hopelijk voor hen vervangen ze de ene has-been niet door de andere.
Peter schreef:Zul je zien dat Mourinho het stukken beter gaat doen en dat je dan hier leest dat van Gaal dit op zijn conto mag schrijven. Die heeft immers al het werk gedaan en gezorgd voor een gespreid bedje.
Ik lees dat hij 200 miljoen mag gaan uitgeven. Samen met die 300 van Lowietje is het toch mooi een half miljard in 3 jaar tijd.Duke schreef:Maar het zal er wel mee beginnen dat Mourinho mag gaan shoppen. Ben wel benieuwd hoe Mourinho met een speler als Rooney omgaat.
Uiteraard. Denk dat het tijd voor de fundi's is om een paar testikels onder te binden en toe te geven dat hun held het bij Man U heel slecht heeft gedaan. Zo moeilijk is dat niet.Peter schreef:Zul je zien dat Mourinho het stukken beter gaat doen en dat je dan hier leest dat van Gaal dit op zijn conto mag schrijven. Die heeft immers al het werk gedaan en gezorgd voor een gespreid bedje.
Plek 1-4 is nu eenmaal de belangrijkste 'prijs'. Geen CL kost Man U duizelingwekkende bedragen.Monkey Tonk schreef:Volgens mij zijn er maar twee clubs in de Engelse PL die een prijs wonnen.
Het werkte gewoon niet tussen Man U en LVG. 2 jaar lang. Dan houdt het op he. Mourinho zal andere spelers aantrekken. Betere vooral.Dus LVG wordt vroegtijdig afgeserveerd op doelsaldo.
wimpey schreef: Het werkte gewoon niet tussen Man U en LVG. 2 jaar lang. Dan houdt het op he. Mourinho zal andere spelers aantrekken. Betere vooral.
MT, daar ga je dan:Monkey Tonk schreef: De enige relatie die telt is die tussen coach en spelers. Als een coach de spelersgroep verliest zit het verkeerd.
He is entitled to feel it could have been handled with more dignity but, equally, it is difficult to argue with United’s decision when Van Gaal’s two-year reign has been synonymous with bland, prosaic football, featuring their worst scoring statistics for more than a quarter of a century and, within the dressing room, a scale of disillusionment that makes it absolutely clear there will be minimal sympathy among the players. Van Gaal has been described among those players as “hard work”. His tactics have been so unpopular that various members of his squad have talked between themselves about openly defying him. It hasn’t reached the point of mutiny, but it has been a close-run thing sometimes. The consensus has been that “it can’t get much worse than it is”.
Lelijker lijkt me ook lastig.Mr. Ajax schreef: Dat zeker, alleen zal het spel er niet mooier op worden.
Hoezo niet? Het is nu toch echt om te gieren zo slecht?Mr. Ajax schreef:wimpey schreef: Het werkte gewoon niet tussen Man U en LVG. 2 jaar lang. Dan houdt het op he. Mourinho zal andere spelers aantrekken. Betere vooral.
Dat zeker, alleen zal het spel er niet mooier op worden.
In de CL verwacht ik nou helemaal niks volgend seizoen.Peter schreef:Hoezo niet? Het is nu toch echt om te gieren zo slecht?Mr. Ajax schreef:wimpey schreef: Het werkte gewoon niet tussen Man U en LVG. 2 jaar lang. Dan houdt het op he. Mourinho zal andere spelers aantrekken. Betere vooral.
Dat zeker, alleen zal het spel er niet mooier op worden.
Ik denk dat je op alle fronten een verbetering zult zien. Ik verwacht in de CL bijvoorbeeld veel beter spel, want daar sloegen ze echt een modderfiguur.