Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Monkey Tonk

Re: Manchester United onder Louis van Gaal

Bericht door Monkey Tonk » za mei 07, 2016 6:51 pm

Met deze opstelling telden alleen de drie punten, al blijft het een gok om spelers in deze cruciale fase rust te geven. Zit Rashford thuis terwijl Martial zich blesseert... Als City morgen niet wint van Arsenal en MU twee keer wint, dan is MU vierde. Dus het rust gunnen aan Blind en Rashford, tegen een degradatiekandidaat, zal zeker met het oog op West Ham-uit zijn geweest. LVG is nu afhankelijk van Wenger. Leuke ontknoping. Is City te moe na Madrid, of zal het Arsenal verder een zorg zijn? En wat kan Guardiola deze week een tik krijgen. Eerst Bayern eruit en nu City's CL-ticket op de tocht.

Form tables. MU nu op plek twee over de laatste 10 wedstrijden, met alleen Leicester voor zich. Dit vooral met het oog op volgend seizoen. Men presteert nu in principe constant genoeg voor de top in Engeland. Nu verder werken aan de details en op dit fundament verder bouwen. http://www.soccerstats.com/formtable.asp?league=england

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mei 08, 2016 9:16 am

Tja, met relatief gemakkelijke wedstrijden en niet meer de belasting van Europees voetbal.

MU sleept zich naar het einde. Dan maar weer eens beginnen met renovatie.

zeux

Bericht door zeux » zo mei 08, 2016 10:26 am

Yopi schreef:Tja, met relatief gemakkelijke wedstrijden en niet meer de belasting van Europees.
Uiteindelijk hebben ze toch gewoon allemaal tegen elkaar gespeeld?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mei 08, 2016 10:33 am

Zeker, maar het programma kan wel verklaren waarom een ploeg in een bepaalde periode veel wint en in een andere niet.

Leicester had de laatste maanden ook een vrij gemakkelijk programma. Dus was de voorsprong die ze hadden genomen beslissend.

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 08, 2016 11:03 am

Ajax is eigenlijk best een fris spelend ploegje. Ivm Man U tenminste. Als LVG mag blijven laten ze m ongetwijfeld weer het aankoopbeleid doen :smallgrin.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo mei 08, 2016 11:18 am

Yopi schreef:Tja, met relatief gemakkelijke wedstrijden en niet meer de belasting van Europees voetbal.

MU sleept zich naar het einde. Dan maar weer eens beginnen met renovatie.
Je komt al een tijdje niet meer met je vrijwel dagelijkse "geruchten" door over het vertrek van LvG Yopi. Zijn ze er niet meer of zoek je er niet meer naar?

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 08, 2016 11:33 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Je komt al een tijdje niet meer met je vrijwel dagelijkse "geruchten" door over het vertrek van LvG Yopi. Zijn ze er niet meer of zoek je er niet meer naar?

Bij de buitenlandse avonturen van LVG vergaat het zijn clubs met het verstrijken van de tijd steeds slechter. Ik neem aan dat Man U geen zin heeft in taferelen als bij Barcelona en Bayern destijds. Mag ik hem average vinden als trainer van europese grootmachten? Hij heeft nog 3 wedstrijden om van een rampseizoen een enigszins acceptabel seizoen te maken. En om voor enig draagvlak voor nog een seizoen te zorgen.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mei 08, 2016 11:45 am

Weinig tijd, WC. Het spijt me dat ik je teleurstel. :666.gif:

Het seizoen is bijna afgelopen. We zullen zien wat er daarna gebeurt.

Eerlijk gezegd hoop ik dat LVG blijft zitten. Ik vermaak me er wel mee. Dat hij niet presteert is niet mijn probleem. Ik ben geen fan van MU.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo mei 08, 2016 12:51 pm

Overigens kan Liverpool nog roet in het eten gooien voor de nummer 4 van de competitie door de EL te winnen en ipv de nummer 4 de CL in te gaan.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo mei 08, 2016 1:01 pm

Is dat geen éxtra plek, Raymon?

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » zo mei 08, 2016 2:14 pm

Volgens mij niet

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » zo mei 08, 2016 2:17 pm

Oh wacht, je hebt gelijk. Alleen als 1 land wint in beide competities en deze clubs zich niet plaatsen via de nationale competitie, dan valt de nummer 4 weg.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo mei 08, 2016 6:07 pm

wimpey schreef:Ajax is eigenlijk best een fris spelend ploegje. Ivm Man U tenminste.
En dat op de dag dat een niet-te-missen Ajax-kampioenschap begraven werd bij de Graafschap. Ik krijg er zowaar een Zen-gevoel van. Het falikante misslaan van de zoveelste spijker op laag water als laatste nagel in de doodskist?

City 2-2 tegen Arsenal. De deur is open voor MU... Kan LVG wel wat FdB niet lukte? De laatste twee wedstrijden winnen?

zeux

Bericht door zeux » zo mei 08, 2016 10:22 pm

West Ham is geen walk in the park...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma mei 09, 2016 1:15 pm

West Ham speelt dinsdag haar laatste wedstrijd op Upton Park. Zonde, maar kennelijk verhuizen de fans graag mee naar het Olympisch Stadion:
West Ham verkoopt alle seizoenkaarten eerste jaar in Olympisch Stadion

West Ham United heeft al zijn seizoenkaarten verkocht voor de volgende jaargang, waarin de Londense club Upton Park inruilt voor het Olympisch Stadion. "Wij hebben er altijd in geloofd dat ons fans het nieuwe stadion volledig kunnen vullen", aldus vicevoorzitter Karren Brady maandag op de site van West Ham. De 'Hammers' hebben meer dan vijftigduizend seizoenkaarten verkocht voor het seizoen 2016/2017. In totaal zullen er zestigduizend fans in het Olympisch Stadion kunnen bij wedstrijden van de ploeg van coach Slaven Bilic.

In Upton Park, waar West Ham sinds 1904 zijn thuiswedstrijden speelde, pasten slechts 35.000 supporters. De huidige nummer zeven van de Premier League neemt dinsdagavond afscheid van het oude stadion met een competitiewedstrijd tegen het Manchester United van Louis van Gaal.

Bron: nusport.nl
Nil volentibus arduum

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » di mei 10, 2016 3:58 pm

De eerste echte dag van de waarheid voor LVG bij MU... Ik hoop op spektakel en de vorm van de halve finale tegen Everton. Wel lullig dat Fellaini, die goed bezig was, drie wedstrijden schorsing krijgt voor een instinctieve reactie naar een verdediger die een vuistvol van zijn haar greep. Allebei drie wedstrijden slaat toch nergens op?

Transfernieuws. Bayern, niet MU, strikt het 18-jarige Portugese talent Renato Sanches.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mei 10, 2016 4:05 pm

Monkey Tonk schreef:De eerste echte dag van de waarheid voor LVG bij MU
:drecul.gif:
YNWA

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di mei 10, 2016 4:50 pm

Het is toch al lang bekend dat Van Gaal terugkeert bij Ajax, wanneer De Boer vertrekt?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di mei 10, 2016 6:27 pm

Als trainer? Kan ik me niet voorstellen.

@MT: Fellaini is een en al instinct. Hij ramt keer op keer met zijn ellebogen. Hij is de laatste die mag klagen nu hij eindelijk tegen een schorsing aanloopt.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » di mei 10, 2016 6:49 pm

Yopi schreef:Als trainer? Kan ik me niet voorstellen.

@MT: Fellaini is een en al instinct. Hij ramt keer op keer met zijn ellebogen. Hij is de laatste die mag klagen nu hij eindelijk tegen een schorsing aanloopt.
Als iemand aan je haren gaat hangen ben je toch niet net zo schuldig als je daarop onaardig reageert?
Hij pakt genoeg terechte gele kaarten, maar dit is een lachwekkende straf.

Le T.

Bericht door Le T. » di mei 10, 2016 7:57 pm

Ik schrok even toen ik op de BBC las dat de coach smashed up was, maar dat ging dus over de bus.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » di mei 10, 2016 8:04 pm

Le T. schreef:Ik schrok even toen ik op de BBC las dat de coach smashed up was, maar dat ging dus over de bus.
Ik had hetzelfde. Dacht is die LVG nou echt zo belangrijk?

Due to the Manchester United coach arrival late at the stadium kick-off has been DELAYED by 45 minutes.

Le T.

Bericht door Le T. » di mei 10, 2016 8:07 pm

Monkey Tonk schreef:
Yopi schreef:Als trainer? Kan ik me niet voorstellen.

Als iemand aan je haren gaat hangen ben je toch niet net zo schuldig als je daarop onaardig reageert?
Hij pakt genoeg terechte gele kaarten, maar dit is een lachwekkende straf.
Meten met twee maten zit er zo diep in in Engeland. Ik vind het prima om niet al te moeilijk te doen over een keer een klap bij een opstootje hier en daar, het moet natuurlijk wel gestraft worden, maar als je dan bijten wel ineens heel zwaar aarrekent wanneer het geen Brit is die dat doet, dan geldt dat ook voor krabben en haren trekken lijkt me. Sowieso heeft de grijpbeweging niks van doen met een voetballende actie, niet bij een shirtje en zeker niet bij haar, dat is altijd 100% opzettelijk.
Wollt ihr den totalen Mensch?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mei 10, 2016 8:43 pm

Die 'gigant' Delay stond op 5 meter afstand de lucht goed af te dekken. :smallgrin.gif:
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » di mei 10, 2016 8:44 pm

Monkey Tonk schreef:
Le T. schreef:Ik schrok even toen ik op de BBC las dat de coach smashed up was, maar dat ging dus over de bus.
Ik had hetzelfde. Dacht is die LVG nou echt zo belangrijk?

Due to the Manchester United coach arrival late at the stadium kick-off has been DELAYED by 45 minutes.
:ajaxsmiley.gif: De ene coach is de andere niet.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Plaats reactie