WK Snooker
Moderator: mods
Re: WK Snooker
Nou, die drie frames op rij pakt hij dus. Hij houdt z'n minimale kans in leven. Nu de volgende drie frames 'even' winnen en het ziet er nog niet eens zo slecht uit met 7-9. Toch ziet Hawkins er ook gewoon niet scherp uit.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Het is een zootje. Beiden met forse missers.Sandro_Calaaabro schreef:Nou, die drie frames op rij pakt hij dus. Hij houdt z'n minimale kans in leven. Nu de volgende drie frames 'even' winnen en het ziet er nog niet eens zo slecht uit met 7-9. Toch ziet Hawkins er ook gewoon niet scherp uit.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
10-6 nu na 9-1 achter. Dit is nog niet over hoor want Fu zal toch nog gewoon 3 frames moeten winnen en het is toch een beetje een softie, niet echt een killer.
10-6, dat is nog best te doen. Al blijft het een enorme taak.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
10-6 is dan toch net te lastig denk ik. Met 9-7 had ik er nog wel in geloofd. Maar het zit redelijk dichtbij elkaar nu en dat zag ik ook wel aankomen toen Hawkins ver achter stond. Daarnaast zie ik graag gebeuren dat de odds van 6/1 van vanmorgen waarheid wordenbrigade zuid schreef:10-6 nu na 9-1 achter. Dit is nog niet over hoor want Fu zal toch nog gewoon 3 frames moeten winnen en het is toch een beetje een softie, niet echt een killer.

Fu is inderdaad geen killer, maar ook een vrij beperkte speler. Het is ook uitgesloten dat hij wereldkampioen wordt. Al is hij wel héél goed in wat hij wel goed kan.
Van 9-1 naar 10-6 is een 5-1 over de laastste 6 frames. Doet hij dat morgen weer, dan is het 11-11. Alleen moet hij dan niet opnieuw de eerste twee frames van de sessie verliezen...Sandro_Calaaabro schreef:10-6 is dan toch net te lastig denk ik. Met 9-7 had ik er nog wel in geloofd.brigade zuid schreef:10-6 nu na 9-1 achter. Dit is nog niet over hoor want Fu zal toch nog gewoon 3 frames moeten winnen en het is toch een beetje een softie, niet echt een killer.
Morgen? Ben er redelijk zeker van dat het straks vanaf 8 uur verder gaat.
Vanmorgen stond hij 6 frames achter. Nu 4. Dat hadden er minder moeten zijn. Je ziet niet vaak iemand van 10-6 achter terug komen. Dan moet je de laatste frames met 7-2, 7-1 of 7-0 winnen.
Vanmorgen stond hij 6 frames achter. Nu 4. Dat hadden er minder moeten zijn. Je ziet niet vaak iemand van 10-6 achter terug komen. Dan moet je de laatste frames met 7-2, 7-1 of 7-0 winnen.
Yes, vanavond.
-
- AT Toto winner 15/16
Feit blijft dat Fu er gewoon nog drie moet winnen en hij de laatste tijd behoorlijk loopt te kloten, Bingham is ook gewoon een betere speler, zowel technisch als mentaal.Sandro_Calaaabro schreef:Morgen? Ben er redelijk zeker van dat het straks vanaf 8 uur verder gaat.
Je bedoelt Hawkins denk ik?
Tja, daarom vond ik het dus ook een leuke bet vanmorgen.
Tja, daarom vond ik het dus ook een leuke bet vanmorgen.
-
- AT Toto winner 15/16
Ja Hawkins idd. Wat wel kut is dat deze wedstrijd wel op de bbc wordt uitgezonden maar daar stoppen ze om negen uur en eurosport zendt de andere wedstrijd uit.
Ja, die andere wedstrijd boeit mij ook niet. Laat die maar snel eindigen zodat Eurosport Hawkins- Fu uit gaat zenden.
Hawkins nu veel pech dat hij geen rode bal heeft...
Hawkins nu veel pech dat hij geen rode bal heeft...
Ach ja, dan maar zo
Heerlijke tafel nu om er 7-10 van te maken.

Ik schakel net weer in. Hawkins bad miss of uit positie?
Misser van blauw naar de middle pocket. Nu deze gele...
-
- AT Toto winner 15/16
Yes 10-7
-
- AT Toto winner 15/16
En 10-8, klassiekertje dit hoor.
Griffiths was een draak om naar te kijken als speler, maar als commentator kan ik hem wel erg waarderen.
-
- AT Toto winner 15/16
Hij is dacht ik ook de coach van Ding.
G-r-i-f--f--i---t----h----zzzzzzzSandro_Calaaabro schreef:Griffiths was een draak om naar te kijken als speler, maar als commentator kan ik hem wel erg waarderen.
Interessante tafel nu. Kan wel ff duren.
-
- AT Toto winner 15/16
Als je het me nu vraagt zeg ik no way dat Fu dit nog gaat winnen.
Hawkins is die prima aan het oplossen.Sandro_Calaaabro schreef:Interessante tafel nu. Kan wel ff duren.