Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Manchester United onder Louis van Gaal

Bericht door Lionel » zo apr 10, 2016 6:33 pm

Godverdomme, hadden ze die Fosu Mensah niet gewoon een zak geld kunnen geven? Hadden we gisteren Van Rhijn niet hoeven inbrengen. Wat een klasbak.

De door Wimpey bewierookte Ali was nergens.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo apr 10, 2016 6:43 pm

Ali is zeker goed, ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien en daar maakte hij een prima goal.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 10, 2016 7:14 pm

Toen was Fosu eruit;-)

Ali is een klasbak. Spits heeft goud in handen.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » zo apr 10, 2016 7:32 pm

Lionel schreef: De door Wimpey bewierookte Ali was nergens.
Lionel schreef: Ali is een klasbak.
:confused.gif:

Alexander

Bericht door Alexander » zo apr 10, 2016 7:45 pm

Doodzonde dat die Mensah is weggegaan. Was veruit de beste op het veld. Risico is natuurlijk wel dat dit de uitloop op jonge leeftijd versterkt. Hij is de eerste van al die jonge jongens die doorbreekt.

wimpey

Bericht door wimpey » zo apr 10, 2016 8:01 pm

This moronic bell end gone yet. He makes me ill just thinking about him being here next year.
He is incredibly stupid. Problem is all he says is painting the whole club as being stupid as well.
https://www.youtube.com/watch?v=sZD8XDqxf9M

:drecul.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 10, 2016 8:06 pm

Alexander schreef:Doodzonde dat die Mensah is weggegaan. Was veruit de beste op het veld. Risico is natuurlijk wel dat dit de uitloop op jonge leeftijd versterkt. Hij is de eerste van al die jonge jongens die doorbreekt.
In ieder geval wel weer een jongen waar we in de toekomst wat aan hebben in Oranje.

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 10, 2016 8:36 pm

wimpey schreef:
Hij is goed. Maar Fosu had hem vandaag in zijn broekzak.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 10, 2016 8:48 pm

IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo apr 10, 2016 9:04 pm

https://www.youtube.com/watch?v=sZD8XDqxf9M

:smallgrin.gif:

Vandaag heeft TH amper iets gecreëerd, aldus LVG. Amper iets, behalve drie goals en een stuk of vier grote kansen. Nee, dan MU: één schot tussen de palen. :excited.gif:

http://www.bbc.com/sport/football/35953098

Zie pic van schoten op het doel.

Moet zeggen dat MU wellicht een punt had kunnen pakken. Maar scoren, dat lag niet voor de hand.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » ma apr 11, 2016 2:34 am

0-0, geen vuiltje aan de lucht. Fosu-Mensah valt uit, en een paar minuten later is het 3-0. Als de organizatie op zo'n moment zo wegvalt is het een kwestie van onderling coachen. Aan de andere kant doe je niks aan die tweede goal, want die werd perfect en onhoudbaar ingekopt. En daarna is de wedstrijd over. Toch een kritische noot bij De Gea. Prima lijnkeeper, maar hij houdt niet vaak de nul, en dat komt omdat hij niet genoeg betrokken is bij het neerzetten van de verdediging. Ik heb liever een keeper die minder vaak in actie komt omdat de verdediging beter staat, en wat dat betreft is De Gea een keeper die er beter uitziet dan hij is.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 11, 2016 6:56 am

Ah HT heeft een andere zondebok gevonden, nu is de Gea aan de beurt, iedereen behalve Lowietje. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma apr 11, 2016 7:17 am

Monkey Tonk schreef:0-0, geen vuiltje aan de lucht. Fosu-Mensah valt uit, en een paar minuten later is het 3-0. Als de organizatie op zo'n moment zo wegvalt is het een kwestie van onderling coachen. Aan de andere kant doe je niks aan die tweede goal, want die werd perfect en onhoudbaar ingekopt. En daarna is de wedstrijd over. Toch een kritische noot bij De Gea. Prima lijnkeeper, maar hij houdt niet vaak de nul, en dat komt omdat hij niet genoeg betrokken is bij het neerzetten van de verdediging. Ik heb liever een keeper die minder vaak in actie komt omdat de verdediging beter staat, en wat dat betreft is De Gea een keeper die er beter uitziet dan hij is.
Misschien is die Mensah een topper, maar als een volledig elftal door het ijs zakt als zo'n debutant wegvalt is er heel veel mis. ManU heeft onderhand 2 waardige spelers: De Gea en Martial. De rest is echt zo matig/slecht. Blind die alles in één tempo doet, Carrick die de pseudo-routinier uithangt en dan nog een hoop 2de garnituur. LvG heeft nu al aardig lang dit elftal onder z'n hoede maar ik zie weinig vooruitgang. De PL kenmerkt zich door het feit dat tegenstanders zich niet zomaar opgeven. Als je met Barca of Bayern met 2 doelpunten voorkomt, gelooft iedereen het wel. In Engeland strijden ze tot ze niet meer kunnen. Jammer voor Louis, dit project gaat em niet worden.
Whitey on the moon.

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 11, 2016 7:37 am

Monkey Tonk schreef:0-0, geen vuiltje aan de lucht.
Toe dan. Er staat geen weerbaar elftal. De ploeg van Spurs is waarschijnlijk jonger dan die van Man U en hun manager krijgt het wél voor elkaar. Qua aankopen, tactiek, spelopvatting en resultaten lijkt het echt helemaal nergens op. En dat is niet van vandaag of gisteren he. Van Gaal komt de twijfelachtige eer toe van een mondiale grootmacht een lullig provincieclubje te hebben gemaakt.

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 11, 2016 7:41 am

Young in de spits tegen Toby en Jan :drecul.gif: :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 11, 2016 7:43 am

Lionel schreef:Young in de spits tegen Toby en Jan :drecul.gif: :excited.gif:
Lingard op 10. :neutral.gif: Ben ik nou zo slim....

Le T.

Bericht door Le T. » ma apr 11, 2016 7:51 am

Monkey Tonk schreef:0-0, geen vuiltje aan de lucht. Fosu-Mensah valt uit, en een paar minuten later is het 3-0. Als de organizatie op zo'n moment zo wegvalt is het een kwestie van onderling coachen. Aan de andere kant doe je niks aan die tweede goal, want die werd perfect en onhoudbaar ingekopt. En daarna is de wedstrijd over. Toch een kritische noot bij De Gea. Prima lijnkeeper, maar hij houdt niet vaak de nul, en dat komt omdat hij niet genoeg betrokken is bij het neerzetten van de verdediging. Ik heb liever een keeper die minder vaak in actie komt omdat de verdediging beter staat, en wat dat betreft is De Gea een keeper die er beter uitziet dan hij is.
Het is wel een lijnkeeper met hele goede reflexen, maar hij gooit ook altijd zijn benen in de lucht. Dan komt hij weer heel hoog en half achter over vallend om een bal over de lat te tikken terwijl de meeste keepers gewoon blijven staan en die bal tegenhouden, en dan heet het weer een fantastische redding. Dat mag, dat heet stijl en daar kunnen mensen van genieten, maar het moet niet verward worden met klasse.

Het is een uitstekende keeper die sinds augustus 2014 behoorlijk compleet is geworden, maar het verhaaltje dat hij telkens de manager redt gaat er wel erg makkelijk in, meestal doet hij gewoon zijn werk en hij heeft ook wel eens punten gekost.
Wollt ihr den totalen Mensch?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 11, 2016 7:57 am

Kijk van Gaal fan-boy #2 pakt het voorzetje van fan-boy #1 even op en breidt nog even verder op de Gea door, alles om hun fürher uit de wind te houden. :smallgrin.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 11, 2016 8:40 am

Lionel schreef:
wimpey schreef:
Hij is goed. Maar Fosu had hem vandaag in zijn broekzak.
Dit is dus gewoon geleuter. Ik heb net even de samenvatting van de Beep zitten kijken maar die Mensa speelde rechtsback, zoals jij het beschreef dacht ik dat hij linksbacks speelde, ik viel er pas in nadat hij gewisseld was. Ali en Mensa zijn elkaar dus nauwelijks tegengekomen.

BTW, prachtig om te zien hoe loser Delay overal te laat komt. Blijven opstellen Lowie! :drecul.gif:
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op ma apr 11, 2016 8:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 11, 2016 8:41 am

Oh je hebt de samenvatting gezien :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 11, 2016 8:43 am

Ja gister was er eerst een echte club bezig. :smallgrin.gif:
YNWA

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma apr 11, 2016 9:28 am

Verbaas me over de analyse van LVG. Hij doet niet alsof er tot de eerste goal geen vuiltje aan de lucht was. Dat klopt niet. De Engelse verslaggever drukte het kernachtig uit: 'MU couldn't cope with the intensity of the Spurs.' En zo is het. MU begon nog aardig, qua balbezit dan. Maar in de loop van de wedstrijd zakte het af. MU kon het niet volhouden omdat het op alle vlakken (technisch, tactisch, conditioneel) minder was.

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 11, 2016 9:34 am

United mist een Eriksen. Iemand met loopvermogen, techniek, inzicht, altijd aanspeelbaar is, tweebenig...

Betaal grof geld voor hem en ze hebben voor 10 jaar een spelmaker. Legt ff de bal met links panklaar op het hoofd van Lamela :biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma apr 11, 2016 9:38 am

Eriksen gaat denk ik ook wel een stop hoger maken komend seizoen. Of hij het type is dat een zwalkend ManU kan gaan leiden weet ik echter niet.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 11, 2016 9:42 am

Die hebben wel meer nodig. Toby, Eriksen, Lamela... 3 spelers die United goed kan gebruiken.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie