Of die epilepsieclub laat de CL ook lopen, net zoals El Clásico.

Moderator: mods
Ik heb helemaal geen voetbal gezien gister, maar ik zou me ongetwijfeld meer geamuseerd hebben bij de bovenstaande wedstrijd dan bij die pisnichten van jou ja,Lionel schreef:Jij genoten van Championship-voetbal gisteren? Sheffield tegen Blackburn
Ondanks 10 kaarten is er van dat "slachten" en "monsterscore" niet veel terecht gekomen hè Nostradamus. Gelukkig heb je meer verstand van, ja waarvan eigenlijk?Morgen slachten ze Atletico. En wanneer die gewoon bestraft worden voor de overtredingen die ze maken wordt het een monsterscore
Heb je het tegen mij? Ik plaag Rishi over het algemeen maar wat hoor, kijken naar Barcelona doe ik al jaren niet meer, ik zie de uitslag en het aantal kaarten aan de kant van de tegenstander en weet weer voldoende, de vallers-aanval heeft weer toegeslagen. Er zullen er best wel een paar terechte bijzitten hoor maar het moge een bekend feit zijn dat de UEFA voor commerciële doeleinden liever Barcelona naar de volgende ronde ziet gaan dan Atletico. Dus ja ik volg de CL al een hele tijd niet meer omdat het m.i. een voorgekookt commercieel zooitje is. Scheelt inderdaad een hoop irritatie.Skampie schreef:Tjonge jonge... De haat zit diep he?
Ik heb altijd het idee dat als ik iets jiet leuk vind me er niet zo mee bezig te houden. Scheelt een hoop irritatie.
Tis maar een tip.
PSG en Madrid. Op eigen kracht.Lionel schreef:PSG - City en Wolfsburg - Madrid.
Wat verwachten we?
Je kon het niet laten hewimpey schreef:PSG en Madrid. Op eigen kracht.Lionel schreef:PSG - City en Wolfsburg - Madrid.
Wat verwachten we?
Wolfsburg is inderdaad vrij weinig. Maar ik vind Madrid ook niet al te best de laatste wedstrijden. Geven ontzettend veel weg. Tegen Barca kon Ronaldo het opbrengen om mee te verdedigen en hielden ze het gesloten. Benieuwd of ze dat vanavond kunnen. AS Roma en Sevilla hadden in Bernabeu 12x kunnen scoren samen.Peter schreef:Ik verwacht eigenlijk twee keer een vrij eenvoudige overwinning. Voor Real en PSG welteverstaan.
Idd. Ik voel me als liefhebber bekocht wanneer steeds dezelfde ploeg jaar in, jaar uit uit de problemen wordt geholpen door de referee van dienst. Waarom kijk ik dan nog? Waarom worden die wedstrijden überhaupt gespeeld wanneer de winnaar al vaststaat?Lionel schreef: Je kon het niet laten he
Gister niet zo lang voor rust was er nog een Barcelonees die 3 seconden na het fluitsignaal nog op goal schoot. Er ging nou niet bepaald een zucht van opluchting door het stadion toen hij geen geel kreeg.wimpey schreef:2010 - Arsenal-thuis, rode kaart Van Persie
Vast wel, maar Barcelona spelers krijgen geen (2e) geel voor schieten op goal na het fluitsignaal, tegenstanders van Barcelona krijgen geen strafschop voor wat geduw bij een standaardsituatie, zeker niet als een eigen speler eerst obstructie pleegt, Barcelona ziet nooit 4 behoorlijk harde penaltyclaims weggewuifd. De dubieuze en uitzonderlijke beslissingen gaan maar één kant op.Lionel schreef:![]()
Mooi lijstje. Sommige zaken zijn twijfelachtig maar als we iedere wedstrijd gaan analyseren dan kan ik je verzekeren dat er tegen tegenstanders van Barca vaker rood/geel getrokken had kunnen en moeten worden.
Bij Madrid weet je dat niet zeker. Die hebben minstens zoveel scheidsrechterlijk voordeel als Barca.wimpey schreef:PSG en Madrid. Op eigen kracht.Lionel schreef:PSG - City en Wolfsburg - Madrid.
Wat verwachten we?
Gisteren een speler gezien die eerst iemand schopt zonder dat er een bal in de buurt is, daarna kan scoren, daarna iemand slaat en daarna nog eens kan scoren. Er wordt stelselmatig met 2 maten gemeten en dat is slecht voor de sport.Le T. schreef: De dubieuze en uitzonderlijke beslissingen gaan maar één kant op.
Tja complot, feit is dat Ajax er ooit 4 moest maken om er 2 toegekend te krijgen. Er staat me ook iets bij van Spanjaarden en scheidsrechterscommissies. Onvoorstelbaar is het evenmin als we naar Fifa en Brazilie kijken, ook Nike? De lotingen komen ook altijd net toevallig uit, en onkreukbaarheid is nou ook niet bepaald waarmee voetbalbonden de laatste tijd de aandacht op zich vestigen. Er wordt openlijk gepraat over een superliga en iedereen accepteert maar dat bepaalde clubs meer geld krijgen uit de CL-pot voor dezelfde prestatie dan anderen, dus het idee van een gelijk speelveld heerst ook niet in die kringen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Bij Madrid weet je dat niet zeker. Die hebben minstens zoveel scheidsrechterlijk voordeel als Barca.wimpey schreef:PSG en Madrid. Op eigen kracht.Lionel schreef:PSG - City en Wolfsburg - Madrid.
Wat verwachten we?
(Is een complot, uiteraard)
Mwah, en Neymar die werd neergemaaid zonder dat de bal erbij was. Pique (?) die van achteren werd neergetrapt. Enz.wimpey schreef:Gisteren een speler gezien die eerst iemand schopt zonder dat er een bal in de buurt is, daarna kan scoren, daarna iemand slaat en daarna nog eens kan scoren. Er wordt stelselmatig met 2 maten gemeten en dat is slecht voor de sport.Le T. schreef: De dubieuze en uitzonderlijke beslissingen gaan maar één kant op.
Ik gaf het gister voor rust al aan: de scheids gaat z'n stempeltje zetten. Torres eraf: m.i. OK. Maar toen vergat ie Busquets geel te geven en zag ie niet dat Suarez een schop gaf aan Juanfran. Dat scenario kennen we onderhand uit de CL, het kwartje valt stelselmatig dezelfde kant op wanneer Barcelona het op eigen kracht niet aan kan.
Iemand slaan, dan wel schoppen is rood. Grappig dat de marges van hele simpele regels worden verschoven wanneer het spelers van Barcelona betreft.Yopi schreef: Wat die situatie met Suarez betreft: de verdediger liet zich ook niet onbetuigd.
Suarez is ook gek. Mee eens. Maar het is natuurlijk van 2 kanten. Zo een Filipe Luis had dan ook rood kunnen krijgen? Of vasthouden en dan had Barca een pingel gekregen... dus zo kunnen we uren doorgaan.wimpey schreef:Gisteren een speler gezien die eerst iemand schopt zonder dat er een bal in de buurt is, daarna kan scoren, daarna iemand slaat en daarna nog eens kan scoren. Er wordt stelselmatig met 2 maten gemeten en dat is slecht voor de sport.Le T. schreef: De dubieuze en uitzonderlijke beslissingen gaan maar één kant op.
Ik gaf het gister voor rust al aan: de scheids gaat z'n stempeltje zetten. Torres eraf: m.i. OK. Maar toen vergat ie Busquets geel te geven en zag ie niet dat Suarez een schop gaf aan Juanfran. Dat scenario kennen we onderhand uit de CL, het kwartje valt stelselmatig dezelfde kant op wanneer Barcelona het op eigen kracht niet aan kan.
Scheidsrechters kijken ook naar elkaar en naar wie mooie wedstrijden krijgt. Het lijkt me niet zo heel moeilijk om scheidsrechters het idee te geven dat vooral niet de ploeg met het mooie technische voetbal moeten benadelen.Yopi schreef:Maar hoe zit het dan met dat complot? Krijgen scheidsrechters instructies? Van wie dan? En waarom?
De UEFA zet schijnbaar niet de beste scheidsrechters in voor de meest belangrijke wedstrijden. In 2009 die Noor. Kuipers met z'n softe penalty's. Dan had je die Turk vorig seizoen, die iedere 50/50 in het nadeel van Juventus floot. En gisteren staat er een half dozijn Duitsers, die aan het gedrag van Suarez niet de enig juiste consequentie durven te verbinden. Dan ontbreekt het schijnbaar aan persoonlijkheid.Le T. schreef: Scheidsrechters kijken ook naar elkaar en naar wie mooie wedstrijden krijgt. Het lijkt me niet zo heel moeilijk om scheidsrechters het idee te geven dat vooral niet de ploeg met het mooie technische voetbal moeten benadelen.