Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » wo apr 06, 2016 6:34 am

Madrid met 1-0 voor en toen ging de scheidsrechter er zich weer eens een keer mee bemoeien, 9 gele kaarten en éénmaal rood zodat die matennaaiersverenIging toch nog kon winnen. Mocht in de return Madrid onverhoopt 10 minuten voor tijd nog met 1-0 voorstaan weten we allemaal wat er gaat gebeuren, een schwalbes in het strafschopgebied is dan voldoende voor de 1-1.

Of die epilepsieclub laat de CL ook lopen, net zoals El Clásico. :hypocrite.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 06, 2016 7:00 am

Jij genoten van Championship-voetbal gisteren? Sheffield tegen Blackburn :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo apr 06, 2016 7:08 am

Lionel schreef:Jij genoten van Championship-voetbal gisteren? Sheffield tegen Blackburn :hypocrite.gif:
Ik heb helemaal geen voetbal gezien gister, maar ik zou me ongetwijfeld meer geamuseerd hebben bij de bovenstaande wedstrijd dan bij die pisnichten van jou ja,
Morgen slachten ze Atletico. En wanneer die gewoon bestraft worden voor de overtredingen die ze maken wordt het een monsterscore
Ondanks 10 kaarten is er van dat "slachten" en "monsterscore" niet veel terecht gekomen hè Nostradamus. Gelukkig heb je meer verstand van, ja waarvan eigenlijk? :drecul.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 06, 2016 7:25 am

Atletico iets onderschat. Maar die kwamen ook niet om te voetballen. Met z'n 10-en, later 9 voor de goal hangen, en zeker met wat toppers achterin is het niet zo makkelijk voetballen. Vraag maar aan Frank :hypocrite.gif:

Maar Barca is niet in goede doen. Dat mag duidelijk zijn. Al hadden ze ook gewoon met 4-1 kunnen winnen. Wel een mooie return.
IK GELOOF!!!!!!

Skampie

Bericht door Skampie » wo apr 06, 2016 7:26 am

Tjonge jonge... De haat zit diep he?

Ik heb altijd het idee dat als ik iets jiet leuk vind me er niet zo mee bezig te houden. Scheelt een hoop irritatie.

Tis maar een tip.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo apr 06, 2016 7:40 am

Skampie schreef:Tjonge jonge... De haat zit diep he?

Ik heb altijd het idee dat als ik iets jiet leuk vind me er niet zo mee bezig te houden. Scheelt een hoop irritatie.

Tis maar een tip.
Heb je het tegen mij? Ik plaag Rishi over het algemeen maar wat hoor, kijken naar Barcelona doe ik al jaren niet meer, ik zie de uitslag en het aantal kaarten aan de kant van de tegenstander en weet weer voldoende, de vallers-aanval heeft weer toegeslagen. Er zullen er best wel een paar terechte bijzitten hoor maar het moge een bekend feit zijn dat de UEFA voor commerciële doeleinden liever Barcelona naar de volgende ronde ziet gaan dan Atletico. Dus ja ik volg de CL al een hele tijd niet meer omdat het m.i. een voorgekookt commercieel zooitje is. Scheelt inderdaad een hoop irritatie. :smile-ajax.gif:

BTW, ik behoud mij het recht voor om het bovenstaande te vergeten als Liverpool in de komende jaren aan de CL gaat meedoen. :hypocrite.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 06, 2016 7:47 am

Ik kan wel uitrekenen hoeveel jaar jij Barca al niet meer hebt gezien :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 06, 2016 9:43 am

PSG - City en Wolfsburg - Madrid.

Wat verwachten we?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 06, 2016 9:48 am

Lionel schreef:PSG - City en Wolfsburg - Madrid.

Wat verwachten we?
PSG en Madrid. Op eigen kracht.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo apr 06, 2016 9:49 am

Ik verwacht eigenlijk twee keer een vrij eenvoudige overwinning. Voor Real en PSG welteverstaan.

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 06, 2016 9:50 am

wimpey schreef:

Wat verwachten we?
Je kon het niet laten he :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 06, 2016 9:52 am

Peter schreef:Ik verwacht eigenlijk twee keer een vrij eenvoudige overwinning. Voor Real en PSG welteverstaan.
Wolfsburg is inderdaad vrij weinig. Maar ik vind Madrid ook niet al te best de laatste wedstrijden. Geven ontzettend veel weg. Tegen Barca kon Ronaldo het opbrengen om mee te verdedigen en hielden ze het gesloten. Benieuwd of ze dat vanavond kunnen. AS Roma en Sevilla hadden in Bernabeu 12x kunnen scoren samen.

City met KDB vind ik echt 3 klassen beter. Toure speelt ook niet mee. Ook een zegen voor de ploeg. Silva-Aguero-KDB.. ik ben benieuwd. Al vond ik PSG als team ook echt sterk. Verratti en Pastore er niet bij.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 06, 2016 10:15 am

Lionel schreef: Je kon het niet laten he :smallgrin.gif:
Idd. Ik voel me als liefhebber bekocht wanneer steeds dezelfde ploeg jaar in, jaar uit uit de problemen wordt geholpen door de referee van dienst. Waarom kijk ik dan nog? Waarom worden die wedstrijden überhaupt gespeeld wanneer de winnaar al vaststaat?

2009 - Chelsea-uit (Overbro), het meest schrijnende voorbeeld
2010 - Arsenal-thuis, rode kaart Van Persie
2011 - Madrid, rood Pepe, afgekeurde goal Higuain
2012 - Milan, met Kuipers met z'n idiote penalties
2015 - die Turk, die Pogba geen pingel geeft

En gisteren dus. Patroon: Barcelona heeft het lastig en krijgt de hulp van de scheidsrechter. Voor iedereen waarneembaar, komt geen complot-theorie aan te pas.

Le T.

Bericht door Le T. » wo apr 06, 2016 10:20 am

wimpey schreef:2010 - Arsenal-thuis, rode kaart Van Persie
Gister niet zo lang voor rust was er nog een Barcelonees die 3 seconden na het fluitsignaal nog op goal schoot. Er ging nou niet bepaald een zucht van opluchting door het stadion toen hij geen geel kreeg.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 06, 2016 10:25 am

:excited.gif:

Mooi lijstje. Sommige zaken zijn twijfelachtig maar als we iedere wedstrijd gaan analyseren dan kan ik je verzekeren dat er tegen tegenstanders van Barca vaker rood/geel getrokken had kunnen en moeten worden. Het is natuurlijk geen toeval of een complot dat een Atletico zovaak rood krijgt tegen Barca.

Zo een Fernando Torres... die wordt toch helemaal opgefokt door zo een Simeone. Als ik Simeone was had ik Torres een blauw oog geslagen. In plaats daarvan gaat hij zeiken op de scheids :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » wo apr 06, 2016 10:38 am

Lionel schreef::excited.gif:

Mooi lijstje. Sommige zaken zijn twijfelachtig maar als we iedere wedstrijd gaan analyseren dan kan ik je verzekeren dat er tegen tegenstanders van Barca vaker rood/geel getrokken had kunnen en moeten worden.
Vast wel, maar Barcelona spelers krijgen geen (2e) geel voor schieten op goal na het fluitsignaal, tegenstanders van Barcelona krijgen geen strafschop voor wat geduw bij een standaardsituatie, zeker niet als een eigen speler eerst obstructie pleegt, Barcelona ziet nooit 4 behoorlijk harde penaltyclaims weggewuifd. De dubieuze en uitzonderlijke beslissingen gaan maar één kant op.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo apr 06, 2016 11:07 am

wimpey schreef:

Wat verwachten we?
Bij Madrid weet je dat niet zeker. Die hebben minstens zoveel scheidsrechterlijk voordeel als Barca.

(Is een complot, uiteraard)

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 06, 2016 11:34 am

Le T. schreef: De dubieuze en uitzonderlijke beslissingen gaan maar één kant op.
Gisteren een speler gezien die eerst iemand schopt zonder dat er een bal in de buurt is, daarna kan scoren, daarna iemand slaat en daarna nog eens kan scoren. Er wordt stelselmatig met 2 maten gemeten en dat is slecht voor de sport.

Ik gaf het gister voor rust al aan: de scheids gaat z'n stempeltje zetten. Torres eraf: m.i. OK. Maar toen vergat ie Busquets geel te geven en zag ie niet dat Suarez een schop gaf aan Juanfran. Dat scenario kennen we onderhand uit de CL, het kwartje valt stelselmatig dezelfde kant op wanneer Barcelona het op eigen kracht niet aan kan.

Le T.

Bericht door Le T. » wo apr 06, 2016 12:11 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
wimpey schreef:

Wat verwachten we?
Bij Madrid weet je dat niet zeker. Die hebben minstens zoveel scheidsrechterlijk voordeel als Barca.

(Is een complot, uiteraard)
Tja complot, feit is dat Ajax er ooit 4 moest maken om er 2 toegekend te krijgen. Er staat me ook iets bij van Spanjaarden en scheidsrechterscommissies. Onvoorstelbaar is het evenmin als we naar Fifa en Brazilie kijken, ook Nike? De lotingen komen ook altijd net toevallig uit, en onkreukbaarheid is nou ook niet bepaald waarmee voetbalbonden de laatste tijd de aandacht op zich vestigen. Er wordt openlijk gepraat over een superliga en iedereen accepteert maar dat bepaalde clubs meer geld krijgen uit de CL-pot voor dezelfde prestatie dan anderen, dus het idee van een gelijk speelveld heerst ook niet in die kringen.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo apr 06, 2016 12:12 pm

wimpey schreef:
Le T. schreef: De dubieuze en uitzonderlijke beslissingen gaan maar één kant op.
Gisteren een speler gezien die eerst iemand schopt zonder dat er een bal in de buurt is, daarna kan scoren, daarna iemand slaat en daarna nog eens kan scoren. Er wordt stelselmatig met 2 maten gemeten en dat is slecht voor de sport.

Ik gaf het gister voor rust al aan: de scheids gaat z'n stempeltje zetten. Torres eraf: m.i. OK. Maar toen vergat ie Busquets geel te geven en zag ie niet dat Suarez een schop gaf aan Juanfran. Dat scenario kennen we onderhand uit de CL, het kwartje valt stelselmatig dezelfde kant op wanneer Barcelona het op eigen kracht niet aan kan.
Mwah, en Neymar die werd neergemaaid zonder dat de bal erbij was. Pique (?) die van achteren werd neergetrapt. Enz.

Heb de eerste helft niet gezien, maar in de tweede viel het wel mee met de wanprestatie van de scheids.

Wat die situatie met Suarez betreft: de verdediger liet zich ook niet onbetuigd.

Maar hoe zit het dan met dat complot? Krijgen scheidsrechters instructies? Van wie dan? En waarom?

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 06, 2016 12:20 pm

Yopi schreef: Wat die situatie met Suarez betreft: de verdediger liet zich ook niet onbetuigd.
Iemand slaan, dan wel schoppen is rood. Grappig dat de marges van hele simpele regels worden verschoven wanneer het spelers van Barcelona betreft.

Zie mijn lijstje v.w.b. Barcelona in de CL sinds 2009: toeval? Gemene deler is dat dit toeval steevast plaats vindt op momenten dat Barcelona in de bredouille zit.

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 06, 2016 12:23 pm

wimpey schreef:

Suarez is ook gek. Mee eens. Maar het is natuurlijk van 2 kanten. Zo een Filipe Luis had dan ook rood kunnen krijgen? Of vasthouden en dan had Barca een pingel gekregen... dus zo kunnen we uren doorgaan.

Dat hij Godin neer zou hoeken (ik heb het echt niet gezien) zal niet zijn omdat hij Godin nou zo lief vindt. Ik vind het met het voordeel echt meevallen. Maar zo een lijstje is natuurlijk makkelijk te maken. Feyenoordsupporters vinden ook dat Ajax altijd de scheids mee heeft. Noemen de KNVB niet voor niks KNJB.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » wo apr 06, 2016 12:25 pm

Yopi schreef:Maar hoe zit het dan met dat complot? Krijgen scheidsrechters instructies? Van wie dan? En waarom?
Scheidsrechters kijken ook naar elkaar en naar wie mooie wedstrijden krijgt. Het lijkt me niet zo heel moeilijk om scheidsrechters het idee te geven dat vooral niet de ploeg met het mooie technische voetbal moeten benadelen.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo apr 06, 2016 12:36 pm

Wie geeft dan dat idee?

Bij een complot is er altijd iemand die regisseert.

wimpey

Bericht door wimpey » wo apr 06, 2016 12:51 pm

Le T. schreef: Scheidsrechters kijken ook naar elkaar en naar wie mooie wedstrijden krijgt. Het lijkt me niet zo heel moeilijk om scheidsrechters het idee te geven dat vooral niet de ploeg met het mooie technische voetbal moeten benadelen.
De UEFA zet schijnbaar niet de beste scheidsrechters in voor de meest belangrijke wedstrijden. In 2009 die Noor. Kuipers met z'n softe penalty's. Dan had je die Turk vorig seizoen, die iedere 50/50 in het nadeel van Juventus floot. En gisteren staat er een half dozijn Duitsers, die aan het gedrag van Suarez niet de enig juiste consequentie durven te verbinden. Dan ontbreekt het schijnbaar aan persoonlijkheid.

Prima dat die mannen fouten maken, maar die fouten vallen op cruciale momenten steeds in het voordeel van dezelfde ploeg uit. Barcelona was gisteren rijp voor de sloop, die stelling durf ik o.b.v. 11 tegen 11 en het eerste half uur wel aan. Totdat de scheids ingreep, het wedstrijdverloop deed kantelen en verzuimde om er 10 tegen 10 van te maken. Ik zag dat moment van Suarez in 'real time'. Met links proberen te blokken, bal is weg en hij haalt met rechts hoog door. Dat is rood, want natrappen. Zo simpel als abc.

Plaats reactie