Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » za mar 26, 2016 10:33 pm

Modern voetbal van Engeland olv Alli en Kane. Net een beauty van Vardy. Alli, 19, vorig seizoen nog MK Dons dat Man U toen oprolde. Wereldspeler, draait zo makkelijk en een enorme rust aan de bal. Als Engeland wil maken ze Oranje komende week met 6-0 in.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za mar 26, 2016 11:08 pm

Mwah, Duitsland liet het ook een beetje zitten.

Denk niet dat Engeland tegen Oranje voluit gaat. Wedstrijd tegen Duitsland kent meer prestige.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo mar 27, 2016 9:15 am

Lijkt me geen toeval dat Vardy en Kane scoren. Beiden zeer scherp dit seizoen. Van de twee ploegen die het uit mogen vechten voor de titel. Zo'n verrassende machtsverschuiving kon best wel eens doorleven in het Engelse team op het komende EK. Engeland is altijd zo tragisch voorspelbaar, maar een injectie van frisheid en scherpte kan dat veranderen.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo mar 27, 2016 10:09 am

Totdat de andere ploegen via wildcards alsnog mogen meedoen aan de CL natuurlijk. God verhoede dat deze hersenspinsel niet serieus wordt overwogen door de UEFA.

ferry

Bericht door ferry » zo mar 27, 2016 4:48 pm

:biggrin.gif:
Afbeelding

Lionel

Bericht door Lionel » zo mar 27, 2016 10:57 pm

Yopi schreef:Mwah, Duitsland liet het ook een beetje zitten.

Denk niet dat Engeland tegen Oranje voluit gaat. Wedstrijd tegen Duitsland kent meer prestige.
Engeland is heus niet zo goed. Niemand bij de Duitsers die zich serieus inspande.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » ma mar 28, 2016 1:14 pm

Lionel schreef: Engeland is heus niet zo goed. Niemand bij de Duitsers die zich serieus inspande.
Heb je de wedstrijd gezien? Duitsland blinkt normaal qua veldspel uit, maar dat drukten de Engelsen middels prima pressing heel goed de kop in. Ik vond de Engelsen qua veldspel beter, die ploeg en manager verdienen daarvoor een compliment.

Duitsland was wel uiterst effectief, de afgekeurde 1-0 en de 2-0 van Gomez waren eigenlijk de enige grote kansen. Cahill - Smalling is een beperkt centrum. Ik zie Engeland het EK niet winnen, maar ze zijn wel op de goede weg. Goed veldspel, resulterend in een handvol prima kansen. M.n. de jongens van de Spurs (Alli, Dier, Kane, Rose) speelden stuk voor stuk uitstekend. Allemaal jonge gasten, die onder Pocchettino tot wasdom zijn gekomen. Die man kan wel wat, lijkt me. Alli vind ik een heerlijke speler, vindt steeds de ruimte en hij draait zó makkelijk weg. :biggthumpup.gif:

Duitsland wint met deze ploeg het EK niet. Boateng wordt enorm gemist, op rechtsachter hebben ze post-Lahm een enorm probleem. Op linksachter staat Hector van Köln. Die gaat het niet redden tegen de Europese top. Gomez in de spits is ook niet top. Scharrel en Götze zijn post-WK ver weggezakt. Er moet erg veel van Kroos komen. Andere ploegen (Frankrijk m.n.) zijn momenteel beter.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 28, 2016 7:48 pm

Cahill, Smalling, Kane, Dier, Hart.. Daarmee win je normaliter het EK niet.

Ik had niet het gevoel dat de Duitsers zich inspanden maar ik kan mij vergissen. Ik vind oefenwedstrijden niet zo interessant.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di mar 29, 2016 8:10 am

Klopp volgens de berichten al bezig met een raid van de BuLi. Götze en Hector.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mar 29, 2016 8:44 am

Je wilt niet weten wat voor namen ik dagelijks voorbij zie komen, Lucas Moura van PGS o.a, ik moet het eerst maar eens zien gebeuren.

Maar goed het is te verwachten dat Klopp gaat vissen in de BL. Die Hector is een linksbacks toch, de vaste van het Duitse team of voor de gelegenheid?
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » di mar 29, 2016 8:53 am

Hector heeft precies een jaar geleden voor het laatst voor Die Mannschaft gespeeld.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mar 29, 2016 9:06 am

Nou dan was het zeker zijn broer die zaterdag meegedaan heeft. :smallgrin.gif:
He made his international debut in 2014 and over the last 12 months has established himself as the first choice for his position, playing each of the last seven Euro 2016 qualifiers and totalling 11 caps to date.
Waarschijnlijk diezelfde broer. :drecul.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 29, 2016 9:34 am

Sandro_Calááábro schreef:Hector heeft precies een jaar geleden voor het laatst voor Die Mannschaft gespeeld.
Wimpey noemt hem hierboven ook.
IK GELOOF!!!!!!

Sandro

Bericht door Sandro » di mar 29, 2016 9:42 am

O ja, my bad. Misschien kan iemand z'n nederlandse pagina op Wikipedia even updaten. Daar staat hij op 3 caps maar hij heeft er al zeker 11.

wimpey

Bericht door wimpey » di mar 29, 2016 9:42 am

InnerHarbour schreef: Die Hector is een linksbacks toch, de vaste van het Duitse team of voor de gelegenheid?
Vast inmiddels. Steady speler, veel stabieler dan die Moreno, die er bij Liverpool speelt. Maar die jongen speelt voor Köln, het is natuurlijk afwachten hoe hij het er internationaal tegen sterke tegenstanders vanaf brengt.

Götze zou een stunt zijn. Maar ook wel typerend voor diens ontwikkeling. Van Bayern naar Liverpool is bepaald geen promotie.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mar 29, 2016 9:56 am

Van Dortmund via Bayern naar Liverpool, misschien is Dortmund/Liverpool zijn niveau en is de absolute top, die twee Spaanse, Bayern, PSG, Juve net iets te hoog gegrepen, kan gebeuren.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 29, 2016 10:16 am

InnerHarbour schreef:Van Dortmund via Bayern naar Liverpool, misschien is Dortmund/Liverpool zijn niveau en is de absolute top, die twee Spaanse, Bayern, PSG, Juve net iets te hoog gegrepen, kan gebeuren.
Zou wel wat zijn hoor!

Coutinho, Gotze achter een fitte Sturridge :headbang.gif:
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mar 29, 2016 12:18 pm

Ik heb het gevoel dat Sturridge van de zomer verkocht gaat worden, het is geen Klopp spits volgens mij, ik zie hem teveel wandelen. Voetballen kan hij, goals maken kan hij, maar toch ik weet het niet, het zou mij niet verbazen.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 29, 2016 2:34 pm

Zou goed kunnen. Maar aan de ene kant wil je hem niet verkopen voor 20 miljoen ofzo. Maar welke club zal voor zo een speler 60 miljoen neertellen? Iets wat hij in potentie wel waard is maar gezien zijn blessuregevoeligheid niet waard is.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mar 29, 2016 3:44 pm

De geruchten, let wel het zijn geruchten hè, zeggen dat volgens goed ingelichte bronnen, :smallgrin.gif: PSG zo'n 50 miljoen pond voor hem overheeft. Ik zou hem ervoor wegdoen temeer hij zoals je zegt hij veel geblesseerd is en volgens mij geen Klopp-spits is. Maar we gaan het zien, ik laat me graag door Klopp al dan niet verrassen.
n a massive boost to the finances of France’s private health providers, it has emerged that Paris Saint-Germain are preparing to spend £50m on Liverpool’s Daniel Sturridge as they seek a replacement for Uruguayan ace Edinson Cavani, who is expected to sail across the Channel in the other direction this summer.

The Guardian
Kijk dit was een dopjaar voor Klopp, waarin hij negens op afgerekend wordt. Hij heeft de League cup gehaald en verloren :1evil.gif: , in de PL haalt hij de beste 5 volgens mij nog steeds wel en in de EL is het waarschijnlijk voorbij, Dortmund lijkt me sterker.

Maarrrrrrrrrrr, volgend seizoen is het uit met de pret, hij heeft de final say in wie er komt en wie er gaat, hij heeft de spelers een hele voorbereiding bij zich, iets waar hij veel op hamert hoe belangrijk dat voor hem is. Hij zal dus moeten presteren. Niemand in his right mind in Liverpool eist volgend seizoen het kampioenschap met Guardiola die naar City en Morinho die naar United komt en de spelers die zij meenemen maar een plaats bij de bovenste 4 wordt niet alleen verwacht maar eigenlijk ook geëst, zeker ook door mij.

Beteke gaat volgens de geruchten ons verlaten, kon in de winterstop naar China maar wilde (nog)niet en er staan zo'n 10 selectie spelers op het punt van vertrekken, veelal spelers die (bijna)nooit spelen. Tot nu toe heeft hij Marko Grujic en Matip gehaald, ik ben benieuwd.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 29, 2016 10:38 pm

Eisen is best lastig lijkt me.

City, United, Chelsea, Arsenal en ook Spurs doen niet onder voor Liverpool.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo mar 30, 2016 9:50 am

Yopi schreef:Mwah, Duitsland liet het ook een beetje zitten.

En inderdaad...

Vriendschappelijk voetbal, ik ga er niet voor zitten. Voetbal moet ergens om gaan.

wimpey

Bericht door wimpey » wo mar 30, 2016 10:39 am

Yopi schreef: En inderdaad...

Vriendschappelijk voetbal, ik ga er niet voor zitten. Voetbal moet ergens om gaan.
Denk dat je gelijk hebt. Duitsland had sinds 1995 niet van Italie gewonnen!! Die hoodoo wilden ze breken. Dat had trio boven Engeland. Zoals Duitsland voor Engeland trio had.

Drinkwater - Kanté is bij Leicester een prima duo. Drinkwater als solo-bouwer van achteruit was niets. CVs van Engeland zijn slecht en Milner is 13-dozijn. Hodgson moet flink aan de bak v.w.b. de plekjes 12 t.e.m. 23.

10 van de laatste 23 debutanten kwam trouwens voort van een door Pocchettino getrainde club. Die komt nog wel bij een grote club terecht.

Sandro

Bericht door Sandro » wo mar 30, 2016 10:53 am

Rechtsback Walker speelde heel aardig, maar het speelt ook wel lekker als Depay je tegenstander is.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo mar 30, 2016 11:00 am

De meeste spelers uit grote competities hebben hun wedstrijd uitgekozen. Kijk naar de resultaten van Duitsland, Spanje, Engeland. Twee keer volle bak, dat voel je komend weekend.

Nederlandse spelers konden zich in de kijker spelen. Met een beetje geluk tekent Janssen binnenkort een vet contract in Engeland.

Plaats reactie