Moet MU van West Ham winnen. Dat wil nog niet lukken.
Moderator: mods
wimpel schreef:Man U is defensief wat stabieler, lijkt me. Liverpool wil er nog wel eens 3 of 4 in een wedstrijd tegen krijgen. Daarom denk ik dat Man U over 2 wedstrijden de sterkere zal zijn.
Hi IH. Congrats. Zelfs dit Liverpool was op alle fronten stukken beter. Bepaald geen TGV, maar dat hoefde tegen deze opponent ook niet.InnerHarbour schreef:wimpel schreef:Man U is defensief wat stabieler, lijkt me. Liverpool wil er nog wel eens 3 of 4 in een wedstrijd tegen krijgen. Daarom denk ik dat Man U over 2 wedstrijden de sterkere zal zijn.![]()
Goedemorgen Wim.
Dat zal City winnen. Net zoals West Ham de replay in de FA Cup wint.Zondag de derby tegen City, ga ik eens goed voor zitten.
Over het verschil tussen Liverpool en MU:wimpey schreef:Klopp kent de BuLi op z'n duimpje, daar gaat Liverpool de vruchten van plukken. Qua handelingssnelheid en afstemming valt er nog veel winst te boeken. Die Engelsen nog uit het elftal snijden en dan komt het wel goed.
In dat geval is het seizoen snel voor bij voor MU.Dat zal City winnen. Net zoals West Ham de replay in de FA Cup wint.
Ik heb na 2 seizoen het vermoeden dat de manager United wil laten spelen à la Juve en Atletico. Combinatie van pressie, inzakken / combinatie, opportunisme. Tactisch variabel, met 3 dan wel 4 mans defensie.
'Mourinho heeft al voorcontract getekend bij United'
José Mourinho zou afgelopen maand een voorcontract zijn overeengekomen met Manchester United. De 53-jarige coach zit zonder club sinds hij eind 2015 werd ontslagen bij Chelsea. United heeft wel het recht afgedwongen om nog van gedachten te veranderen.
Volgens de Spaanse krant El País krijgt Mourinho een bedrag van 6,5 miljoen euro uitgekeerd als hij op 1 mei nog niet is benoemd tot manager van United. Is dat op 1 juni nog steeds niet gebeurd, dan incasseert hij daarbovenop een bedrag van 10 miljoen euro. Deze clausule zou in het leven zijn geroepen door de leiding van United omdat nog niet iedereen binnen de club ervan overtuigd is dat Mourinho de ideale manager is om Louis van Gaal op te volgen.
De verbintenis van Van Gaal op Old Trafford loopt overigens pas medio 2017 af. Momenteel bezet United de zesde plaats in de Premier League.
De 'Mancunians' werden donderdag door Liverpool uitgeschakeld in de Europa League en duelleren komende maand met West Ham United om een plek in de halve finale van de FA Cup.
Mourinho wil niet blij gemaakt worden met een dooie mus, lijkt me. Hoe later hij een afzegging zou krijgen, hoe kleiner de kans dat hij komend seizoen voor de groep van een topclub staat. En dat risico moet natuurlijk 'vergoed' worden.Yopi schreef: Mocht dit waar zijn, dan lijkt mij die clausule eerder bedoeld om tijd te winnen.
Geloof ik niet. Je hebt als manager een paar alpha males binnen de groep nodig die zich onvoorwaardelijk met je identificeren. Hij had Carvalho en Maniche bij Porto, Drogba en Terry bij Chelsea, Zlatan en Materazzi bij Inter.Yopi schreef: Mourinho is twee keer achter elkaar de mist in gegaan. Misschien is zijn kunstje uitgewerkt?
Het aankoopbeleid van Van Gaal zal eerst 'effe' ongedaan moeten worden gemaakt. Die heeft 2 seizoenen verzuimd wat Mourinho binnenkort zal moeten doen: toppers halen. Wat je zegt: een nieuwe as. Niveau Godin - Arda Turan - Zlatan. Zoiets. Winnaars, klasse, leiders, temperament.Yopi schreef: MU heeft in elk geval drie spelers voor in de as nodig: topspits, creatieve middenvelder, LCV.
Middenvelder heeft prioriteit, in mijn ogen. Coutinho liet donderdag even zien wat MU mist.
En Sturridge met de 0-2. Misschien is Klopp wel gewoon de juiste man voor Liverpool.Yopi schreef: Coutinho 0-1: speak of the devil...