Das zeer twijfelachtig, 't moet dan wel een heel close call zijn geweest. In de tv herhaling lieten ze het niet zien met een goed getrokken rechte lijn tussen die twee spelers, want ze zouden voor hetzelfde geld gewoon echt op één lijn hebben kunnen hebben gestaan.GangstaRiB schreef:Was dat wel buitenspel van die juve speler na die blunder van Neuer?
Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
Pcs. Hij moet met Alaba centraal en Bernat links spelen. Zo spelend breek je Juve niet open. Juve echt veel beter en 0-2!!!Lionel schreef:Die Benatia levert gewoon ballen in joh. Met hem erbij wordt het niks.
En Hoppa, binnen de 30 minuten 0-2 voor Juve.
Je had bij deze wedstrijd met me moeten wedden, Lionel.
Je had bij deze wedstrijd met me moeten wedden, Lionel.

- InnerHarbour
wie had dat verwacht 0-2.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo mar 16, 2016 9:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Geweldige goal by the way.
Fantastische dribbel van Moratta, precies op het goede moment afgespeeld en ook heel goed een mannetje uitgekapt en afgerond door de doelpuntenmaker.
Fantastische dribbel van Moratta, precies op het goede moment afgespeeld en ook heel goed een mannetje uitgekapt en afgerond door de doelpuntenmaker.
-
Wat een goal. Guadrado die nog eventjes iemand uitklapt. Hele organisatie weg bij bayern.
Whitey on the moon.
Zo dat Bayern verkloot altijd mijn toto. Laatst tegen Mainz ook al. Die Benatia is een soort Hoorn.
Dit wint Bayern niet met Xabi en Vidal centraal en zonder Robben.
IK GELOOF!!!!!!
-
Beide ploegen top 4 Europa. Cruciale fout Guardiola: Benatia. Als Mike Pattex die gast bij de 0-2. Juve echt zeer goed, zeer fitte ploeg ookInnerHarbour schreef:wie had dat verwacht 0-2.

Gaat het nog wel lekker met gokken, Rishi?Lionel schreef:Zo dat Bayern verkloot altijd mijn toto.
Ajax-NEC heb je geld mee verloren, Atletico Madrid ging je bet gisteren ook de mist in, dan hebben we het nog niet eens over de drankjes die ik wederom van je won.

Wat voor bedragen zet je in?
- InnerHarbour
Misschien is die wondertrainer van BM dan toch geen wondertrainer maar ook gewoon een sterveling die afhankelijk is van de beschikbare spelers.
YNWA
Barca staat hier zwaar boven. Haal dat top 4 maar weg. Er is een top 1. Dan heel lang niks. En dan Bayern, Atletico, PSG, Juve en Madrid.
Xabi en Vidal moeten voor de man meer zorgen. Breng Thiago. En Coman voor Ribery.
Xabi en Vidal moeten voor de man meer zorgen. Breng Thiago. En Coman voor Ribery.
IK GELOOF!!!!!!
Le T, dat lijkt me toch één van de meest objectieve posters hierInnerHarbour schreef:Misschien is die wondertrainer van BM dan toch geen wondertrainer maar ook gewoon een sterveling die afhankelijk is van de beschikbare spelers.

Verdomme, Ziggo Sport Select schakelt opeens van München naar Barcelona om te laten zien dat Arsenal een paar keer achter elkaar de bal niet in het doel krijgt...
Lazer lekker op! 

-
- AT Toto winner 15/16
Wat was die tweede van Juventus ontzettend geil. Waarom doet Robben niet mee?
-
- AT Toto winner 15/16
Ongelooflijk dit had de beslissing moeten zijn.
Omdat Guardiola een domkop is haha.brigade zuid schreef:Wat was die tweede van Juventus ontzettend geil. Waarom doet Robben niet mee?

Nope... lees jij geen kranten of nooit NU.nl ? Robben mist duel met Juventus door lichte dijbeenblessure http://www.nu.nl/champions-league/42313 ... ssure.html
-
- AT Toto winner 15/16
Jaja we weten nu wel hoe goed Barcelona is, dat hoef je niet elke week te prediken.Lionel schreef:Barca staat hier zwaar boven. Haal dat top 4 maar weg. Er is een top 1. Dan heel lang niks. En dan Bayern, Atletico, PSG, Juve en Madrid.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op wo mar 16, 2016 9:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Op een haar na de 0-3, ja.brigade zuid schreef:Ongelooflijk dit had de beslissing moeten zijn.
Ik snap niet dat die Marokkaanse Mike de helft vol mag maken. Een giller die gast. Bayern wordt zoek gespeeld, tandeloos tegen dit sterke Juve.
Sport 1 laat nu in de herhaling zien dat die afgekeurde bal na de blunder van Neuer geen buitenspel was.
Zelfs ook niet aanvaller en verdediger op één lijn, er zat zelfs nog een stukje tussen.
Zelfs ook niet aanvaller en verdediger op één lijn, er zat zelfs nog een stukje tussen.
Haha ja Wimpey beweerde dat de verdediging van Barca gek gemaakt zou worden door de aanval van Bayernbrigade zuid schreef:Jaja we weten nu wel hoe goed Barcelona is, dat hoef je niet elke week te prediken.Lionel schreef:Barca staat hier zwaar boven. Haal dat top 4 maar weg. Er is een top 1. Dan heel lang niks. En dan Bayern, Atletico, PSG, Juve en Madrid.

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Zolang ze niet tegen elkaar spelen kan hij dat blijven beweren en kan jij niet bewijzen dat het niet zo is.
YNWA