Ajax O18 (Voorheen A1/O19)
Moderator: mods
-
Re: Ajax A1
Snel genomen vrije trap Chelsea leidt Zie Ajax niet terugkomen
Zie niet in wat Walian op rechts doet, als spits zal hij het al erg moeilijk hebben, maar nu met Cerny in de spits kom je ook niet verder, hij wordt te weinig bereikt.
Fysiek komen we tekort, we worden soms gewoon weggezet en opvallend: we wonnen één kopduel, alle andere gingen verloren; op zich niet vreemd als de tegenstander langer is en hoger springt.
Onze backs vind ik niet sterk, Dankerlui met rechts op links, Matusiwa is nu back? Kwam van Almere en zal daar wel terugkeren.
Bij de 1-0 wordt de verdediging van Ajax door de snelle vrije trap uiteen gespeeld.
Zie niet in wat Walian op rechts doet, als spits zal hij het al erg moeilijk hebben, maar nu met Cerny in de spits kom je ook niet verder, hij wordt te weinig bereikt.
Fysiek komen we tekort, we worden soms gewoon weggezet en opvallend: we wonnen één kopduel, alle andere gingen verloren; op zich niet vreemd als de tegenstander langer is en hoger springt.
Onze backs vind ik niet sterk, Dankerlui met rechts op links, Matusiwa is nu back? Kwam van Almere en zal daar wel terugkeren.
Bij de 1-0 wordt de verdediging van Ajax door de snelle vrije trap uiteen gespeeld.
Laatst gewijzigd door Demosthenes op di mar 15, 2016 5:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Waarom niet?Demosthenes schreef:Snel genomen vrije trap Chelsea leidt Zie Ajax niet terugkomen
Hoewel je er een aantal keren als een mes door de boter doorheen komt, maken beide teams een hoop fouten. Kon eind 1e helft beide kanten op en nu dus nog steeds.
Doe 1 of 2 wissels, bijvoorbeeld alleen Walian eraf voor Sierhuis en dan gewoon met een echte spits gaan spelen en Cerny op rechtsbuiten en je veldbezetting is meteen weer een stuk sterker en logischer.
-
Zie nu in een herhaling beter wat er verkeerd gaat: Eiting wil iets zeggen over die vrije trap, De Ligt stapt verkeerd in, Matusiwa komt te laat (naar binnen)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
We zijn niet slecht, maar hebben te veel spelers die op hun tenen moeten lopen of gewoon verkeerd staan. Eiting zie ik liever niet als verdediger; Dankerlui, Walian en Matusiwa zullen het niet halen, Cerny moet naar de buitenkant, heeft hij meer ruimte en dan noem ik vijf spelers, het halve elftal en ik vergeet "de koning van de middencirkel" die vooral veel ballen aan Groothuizen geeft: El M.Waarom niet?
Ajax kan geen jeugdteam hebben dat internationaal domineert, per jaar stromen er één of twee spelers door, laten het er drie zijn van dit team, dat lijkt mij fantastisch.
De verslaggever herkende wel Overmars en FdB, maar niet Rob Witschge, roem is vergankelijk

Tweede helft zal ik gedeeltelijk aan me voorbij moeten laten gaan.
Weinig creativiteit. Alleen Nouri, Cerny hebben iets leuks in huis. Dekker slingert gewoon alleen ballen voor de goal. Soms wel gevaarlijk.
IK GELOOF!!!!!!
Goede save zeg van Groothuizen.
Tjonge, Cerny had die bal in de 55e minuut wel moeten maken.
Tjonge, Cerny had die bal in de 55e minuut wel moeten maken.
-
Chelsea kreeg een "niet te missen kans", die gemist werd.
Vooral ook erg goed gekeept.Demosthenes schreef:Chelsea kreeg een "niet te missen kans", die gemist werd.
-
.Vooral ook erg goed gekeept
Klopt net weer, die aanvaller had wel meer mogelijkheden.
Ja dat gold voor Milik zondag bij de openingstreffer tegen NEC ook, die koos toen voor een vernuftig stiftje.
Een speler van Chelsea Under 19 lukt dat blijkbaar dus niet. Even kijken of de 16-jarige Justin Kluivert die er nu ingekomen het straks wel kan.
Een speler van Chelsea Under 19 lukt dat blijkbaar dus niet. Even kijken of de 16-jarige Justin Kluivert die er nu ingekomen het straks wel kan.

-
Degenen die lyrisch zijn, zonder de A1 te zien, zullen wijzen op de drie B-junioren die nu meedoen.Lionel schreef:Vind de A1 maar niks.
Je moet de spelers individueel bekijken, de A1 zal nooit Ajax 1 worden.
Nu een fase dat Ajax ze aardig onder druk zet, eindelijk komt Sierhuis nu als 3e wissel.
-
Appie gaat eraf, toch te hard geraakt in de eerste helft? Wie zorgt er nu voor een kans?
Kluivert tot nu toe ook een goede toevoeging.
Ik denk trouwens dat als je in deze wedstrijdfase één keer per ongeluk met een Chelsea been in de zestien in contact komt dat die scheidsrechter (uit Israël) hem zo op de stip legt.
Ik denk trouwens dat als je in deze wedstrijdfase één keer per ongeluk met een Chelsea been in de zestien in contact komt dat die scheidsrechter (uit Israël) hem zo op de stip legt.
Zou Winston Bogarde nu trouwens terug zijn op hetzelfde trainingscomplex
waar ze hem elke dag tussen jeugdspelers lieten rondlopen en liepen te treiteren in de hoop dat Chelsea hem kon ontslaan? 

Ai ai ai daar had de 1-1 echt moeten zitten.
Zal nog wel wat blessuretijd bijkomen, Chelsea spelers hebben vrij vaak en lang op de grond gelegen.
Zal nog wel wat blessuretijd bijkomen, Chelsea spelers hebben vrij vaak en lang op de grond gelegen.
Ben benieuwd of de Schijts na de afgekeurde Ajax goal nog extra blessuretijd door telt omdat het afkeuren van die goal vrij lang geduurd heeft of gewoon exact op de seconde affluit.......... 

- InnerHarbour
Cruijff schreef: IH even reageren!Voorspellingen van Lionel komen nooit uit.
![]()
2 pints in O'Casey voor mij als Ajax wint, ik trakteer jou er op 3 als Chelsea ze uit het toernooi knikkert en zelfs 4 wanneer ze dat via een strafschoppenserie doen.
Deze odds mag je ook tijdens of na de wedstrijd nog accepteren.
Ha, ha, ha, this goed dat ik het nu pas zie. Duidelijke overwinning voor Chelsea die in elke linie met een paar beulen speelt. Ik lees hier regelmatig dat mensen niet begrijpen dat die Nouri niet bij 1 zit. Nou ik wel, zelden zo'n speeltuinvoetballer gezien. Ook die van de Beek viel zwaar tegen.
Chelsea verdiend door.
YNWA
Hopelijk krijgt Van de Beek nu eindelijk weer wat speeltijd in het eerste.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Het feit dat daar beulen lopen, zegt mij niet zo veel, het gaat om het voetbal. Qua voetbal was Chelsea ook beter, maar ik heb geen goede wedstrijd gezien, ook niet van Chelsea, want de 1-0 is erg professioneel gemaakt, Ajacieden zijn bezig met een al of niet terecht vrije trap, De Ligt stapt verkeerd in (Is nog jong) en het is 1-0.InnerHarbour schreef:Cruijff schreef: IH even reageren!Voorspellingen van Lionel komen nooit uit.
![]()
2 pints in O'Casey voor mij als Ajax wint, ik trakteer jou er op 3 als Chelsea ze uit het toernooi knikkert en zelfs 4 wanneer ze dat via een strafschoppenserie doen.
Deze odds mag je ook tijdens of na de wedstrijd nog accepteren.
Ha, ha, ha, this goed dat ik het nu pas zie. Duidelijke overwinning voor Chelsea die in elke linie met een paar beulen speelt. Ik lees hier regelmatig dat mensen niet begrijpen dat die Nouri niet bij 1 zit. Nou ik wel, zelden zo'n speeltuinvoetballer gezien. Ook die van de Beek viel zwaar tegen.
Chelsea verdiend door.
Het eerste deel van de tweede helft was Chelsea echt beter, maar onze A1 is thuis altijd sterker, doet die jongens blijkbaar iets. Hoeveel van beide teams zien we over drie jaar terug in het eerste?
@IH,
Je wilt lange spelers? Was de spits niet de langste van het elftal? Sanogo is vele malen beter, ook Gabrich leek mij beter, maar misschien had hij zijn dag niet (Wat ook voor Ajacieden kan gelden)
De inbreng van Appie was duidelijker dan die van Van der Beek, die had een ongelukkige middag/avond?