Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za feb 20, 2016 9:52 am

Marillion schreef:In Nederland hebben we die cultuur niet zo. Maar op zich zou ik dat best leuk vinden.
Even leek het erop dat zoiets zou ontstaan met het project tweede divisie waarin vergeten clubs als Wageningen en Haarlem tegen elkaar zouden voetballen. Doodzonde dat een stel doorgesnoven hooligans dat initiatief binnen de kortste keren letterlijk en figuurlijk de grond in getrapt hebben.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za feb 20, 2016 9:53 am

Bij Barcelona zijn het ook veelal toeristen, niet verrassend dat de helft van het stadion leeg is als Messi geblesseerd is!

Sandro

Bericht door Sandro » za feb 20, 2016 10:28 am

Terwijl je daar voor 95 euro al een seizoenskaart kan krijgen.

Ter vergelijking: Bij MVV is de goedkoopste 110 euro...
"Hate it or love it, the underdog's on top".

beelzebub

Bericht door beelzebub » za feb 20, 2016 11:11 am

Een kwart van de Spanjaarden was afgelopen acht jaar werkloos en werd onderhouden door familie. Dan kan zelfs een seizoenskaart al teveel zijn.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Le T.

Bericht door Le T. » za feb 20, 2016 11:19 am

Sandro_Calááábro schreef:Het is marktwerking. Maar vooral de echte die-hard supporters zijn hier de dupe van , want die geven er alles voor om maar in het stadion naar de wedstrijden te kunnen kijken. Je moet deze supporters gewoon niet willen uitbuiten. Voetbal speelt zich af in een stadion en gun die mensen die beleving gewoon tegen een redelijke prijs.
Ze zijn ook niet de consumenten, ze zijn onderdeel van het product dat je voor veel geld aan de tv-zenders en toeristen verkoopt. Prima om die toeristen uit te melken, die betalen ook voor de sfeer die de supporters maken. Niks mis mee, je moet er alleen niet teveel tegelijk binnenhalen en niet voor dezelfde prijs als de supporters.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo feb 21, 2016 5:41 pm

1-1 bij Chelski tegen City. Aardige wedstrijd tot nu toe.

zeux

Bericht door zeux » zo feb 21, 2016 6:20 pm

Guus zet zijn zegenrijke werk voort: Chelsea speelt prima.

Wat zou Mourinho denken?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo feb 21, 2016 6:24 pm

Dat hij ook wel tegen het B elftal van City zou willen voetballen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

zeux

Bericht door zeux » zo feb 21, 2016 6:27 pm

Raymon schreef:Dat hij ook wel tegen het B elftal van City zou willen voetballen.
True, maar volgens mij verloor Chelsea in de eerste helft van de competitie van genoeg 'kleintjes'.

Het 'loopt' weer.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 21, 2016 6:48 pm

zeux schreef:Guus zet zijn zegenrijke werk voort: Chelsea speelt prima.

Wat zou Mourinho denken?
Dat Oranje zich met Hiddink ongetwijfeld voor het EK had gekwalificeerd? :confused.gif:

Skampie

Bericht door Skampie » zo feb 21, 2016 6:53 pm

Dat hij straks bij MU lekker aan de slag kan

Wa kan hem het schelen... Geld zat...

Sandro

Bericht door Sandro » zo feb 21, 2016 7:54 pm

Het zal hem weinig uitmaken. Wat dat betreft zitten van Gaal en Mourinho op hetzelfde niveau; ze blijven in zichzelf geloven, ook onder druk. En dat dragen ze ook uit. Tot het maniakale aan toe, maar naar buiten toe oogt het sterk.

Net als in het bedrijfsleven. De topman van Volkswagen zal toch ook nooit bedroefd en schuldbewust in de camera kijken met het koppie omlaag en toegeven dat z'n auto's niet deugen? Zo ziet de directie van een voetbalclub ook het liefst een trainer. Is dat logisch? Nee, wat mij betreft niet, want anders dan in het bedrijfsleven ziet iedereen de verrichtingen en prestaties van een voetbalclub op het veld. Als dat slecht is dan ziet iedereen dat en heeft vooral iedereen daar ook een mening over. Als een trainer daar teneergeslagen over is dan is dat alleen maar menselijk. Van Gaal en Mourinho hebben echter iets in zich wat er voor zorgt dat ze daar maling aan hebben.

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 21, 2016 8:20 pm

Sandro_Calááábro schreef: Tot het maniakale aan toe, maar naar buiten toe oogt het sterk.
Ik vind dat 'remote' gedrag juist een teken van zwakte. De resultaten zijn kut, het spel ziet er niet uit, die spelers zijn niet vooruit te branden... en de eindverantwoordelijke wekt de indruk alsof er niets aan hem blijft kleven. Ik hoef geen jankend wrak voor de camera te zien, maar enige nederigheid is wel gepast wanneer je baas bent van een miljoenenbedrijf waarvan het eindproduct zó kut is. Maar ik neem aan dat het een pose is, iets dat ze geleerd hebben tijdens management seminars. Gedrag volgens een boekje dus.

Sandro

Bericht door Sandro » zo feb 21, 2016 8:26 pm

Dat vind ik persoonlijk ook (vandaar dat ik het woord 'maniakaal' gebruikte), maar de top van een topclub zal dat toch anders zien. Het is wel prettig om een trainer te hebben die de supporters/media vrij lang stil weet te houden terwijl de prestaties slecht zijn. Geeft hen meer tijd en ruimte.

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 21, 2016 8:56 pm

IH, wat heeft Liverpool gedaan? :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo feb 21, 2016 10:45 pm

wimpey schreef:Ik vind dat 'remote' gedrag juist een teken van zwakte. De resultaten zijn kut, het spel ziet er niet uit, die spelers zijn niet vooruit te branden... en de eindverantwoordelijke wekt de indruk alsof er niets aan hem blijft kleven. Ik hoef geen jankend wrak voor de camera te zien, maar enige nederigheid is wel gepast wanneer je baas bent van een miljoenenbedrijf waarvan het eindproduct zó kut is. Maar ik neem aan dat het een pose is, iets dat ze geleerd hebben tijdens management seminars. Gedrag volgens een boekje dus.
Natuurlijk.

LVG is juist een dramaqueen. Zeurt nu nog dat de supporters van Ajax in 1992 om Cruijff riepen. :aai.gif:

Mannen met zo'n groot ego vergeven niet. Die verdragen geen kritiek.

Volgens de MEN had Woodward vrijdag (opnieuw) contact met Mourinho:

http://www.manchestereveningnews.co.uk/ ... o-10924573

Echter, hij wil LVG het seizoen laten afmaken.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 22, 2016 7:51 am

wimpey schreef:
zeux schreef:Guus zet zijn zegenrijke werk voort: Chelsea speelt prima.

Wat zou Mourinho denken?
Dat Oranje zich met Hiddink ongetwijfeld voor het EK had gekwalificeerd? :confused.gif:
:smallgrin.gif:

Chelsea won van een veredeld jeugdteam.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 22, 2016 9:56 am

Hiddink zet in op de FA-cup, want Chelsea vliegt binnenkort uit de CL en in de competitie wordt het ook niets meer. Voor City ligt het net iets anders.

Chelsea heeft natuurlijk best aardige spelers.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 22, 2016 10:13 am

Precies. Hiddink is geslepen. Die weet heus wel dat hij alles op de FA Cup moet zetten. Heeft hij weer een prijs binnen.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 22, 2016 10:59 am

Mwah, geslepen... Hij probeert nog niets van het seizoen te maken. Logisch toch?

Wat denken jullie van Arsenal? Ik zie niets in die ploeg.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 22, 2016 11:52 am

Zeker logisch. Maar met de winst in de FA Cup, ongeacht de prestaties in de competitie en de CL, is hij al tevreden en zal hij ook de eer opeisen. Aan de competitie en de CL kon hij niks doen. Zo is hij dan ook wel weer.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma feb 22, 2016 12:03 pm

Eer opeisen? Dan heeft hij toch iets gewonnen? Andere trainers willen die trofee ook.

Alsof andere trainers bescheidener zijn. Topvoetbal draait om winnen.

Wat die andere competities betreft, daar kan hij inderdaad weinig aan doen. Competitie was al hopeloos, en hij heeft niet de selectie om de CL te winnen.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 22, 2016 12:05 pm

Ik heb gewoon een bloedhekel aan hem gekregen sinds hij Oranje heeft opgefokt. Zal daar wel aan liggen. En als hij dan de FA Cup wint doen alsof het niet aan hem lag dat Oranje zich niet plaatste voor het EK.
IK GELOOF!!!!!!

elliquido

Bericht door elliquido » ma feb 22, 2016 12:08 pm

hij heeft juist de selectie om de CL te winnen..

Een killer spits,
een paar dijken van middenvelders
een goede keeper

nadeel is zijn verdediging, hoewel met opa thiery eruit zou dat nog wel eens kunnen meevallen.

Ik zie Chelsea nog wel verrassen in de CL
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 22, 2016 12:10 pm

Vidal bevestigt: ‘Ik vond de aanbieding van Manchester United interessant’

Arturo Vidal werd in de zomer nadrukkelijk in verband gebracht met Manchester United, maar tekende eind juli een contract bij Bayern München. De 28-jarige middenvelder bevestigt in een interview met The Times dat hij in beeld was bij de club van manager Louis van Gaal.

“Ja, ik had de kans om naar United te gaan. Het was afgelopen zomer en we dachten dat het door zou gaan. Ik vond de aanbieding interessant, maar het ging niet door en toen koos ik voor Bayern. Er zijn altijd veel clubs die zich melden bij miijn zaakwaarnemer. Ik wilde gewoon naar een goede club gaan met een goed en ambitieus project.”

“Ik ben nu erg gelukkig. Het helpt dat ik het land en de mensen inmiddels ook heb leren kennen. Ik weet zeker dat ik nu de juiste keuze heb gemaakt”, besluit de 28-jarige Chileen, die tot dusver 32 officiële wedstrijden speelde voor Bayern.
Dat was nou precies het type middenvelder dat ontbreekt.

Plaats reactie