Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Eh Louionel, het is 'as always'.Lionel schreef:0 argumenten weer..... like always

I shall tell this to the players.Lionel schreef:Straattaal;-)

- InnerHarbour
Gebrek aan kennis, zoals het ook is als het om LFC of de PL gaat geen zin om Rishi te gaan opvoeden daarin.
YNWA
Zoals je dat ook blijkbaar niet hebt met Raymon en Weekend Cees. Want ook die hebben dan geen kennis
Worden 10 argumenten opgevoerd en jij komt alleen met wat gelul... gaat lekker. Deed pijn zeker... 2-2 thuis tegen Sunderland?

IK GELOOF!!!!!!
Heus niet. Die jongen gaat naar een topclub.
Wat denken jullie? Gaat Leicester het redden?
- InnerHarbour
Lionel schreef: Deed pijn zeker... 2-2 thuis tegen Sunderland?
Nou je hebt me te pakken hoor knul, zooooooooooo.

BTW, nergens geef ik aan dat ik DENK dat Bazoer naar LFC gaat, ik geef aan dat ik het een goede stap in zijn carrière vind. Maar goed, ernaast zitten is your middle name nietwaar.

YNWA
Meiden, doe dit gekissebis effe elders. 

Ja. Die zitten in een flow en met Mahrez en Vardy hebben ze een dodelijk duo. Ik zie ze volgende week ook niet verliezen van Arsenal. Verdediging van Arsenal is zo een lek als een mandje en niemand bij Arsenal kan Mahrez aan. Focus zal ook wel op Barca liggen.Yopi schreef:Heus niet. Die jongen gaat naar een topclub.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Hij begon, hij begon.wimpey schreef:Meiden, doe dit gekissebis effe elders.

YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gun die gekke Ranieri wel een titel ook. Heeft nog nooit een titel gewonnen op het hoogste niveau.
Niveau in Engeland ligt gewoon niet hoog en dus is Leicester wel in staat om het te flikken.
Niveau in Engeland ligt gewoon niet hoog en dus is Leicester wel in staat om het te flikken.
Ze maken een goede kans, denk ik. Ze moeten alleen de wedstrijd tegen Arsenal goed doorkomen. Maar wie had gedacht dat ze los zouden staan in deze fase, na het zware programma van de afgelopen tijd?
Heb dit weekend de top 5 gezien. Leicester speelde het beste voetbal.
De rest is ook afhankelijk van een of twee spelers. MC van Aguëro, Arsenal van Özil, Spurs van Alli en Kane. MU heeft niet eens iemand die het verschil maakt.

Heb dit weekend de top 5 gezien. Leicester speelde het beste voetbal.
De rest is ook afhankelijk van een of twee spelers. MC van Aguëro, Arsenal van Özil, Spurs van Alli en Kane. MU heeft niet eens iemand die het verschil maakt.
Denk dat Leicester het haalt met een belangrijke mits, namelijk dat Vardy en Mahrez heel blijven.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Welk team anders? 

- InnerHarbour
Daar heb je te truc, ze hebben weinig blessures en schorsingen en die twee blijven heel anders was het allang afgelopen met ze. Als Madrid volgend jaar zegt, we willen Vardy gaat hij en zit er niet veel achter.Sandro_Calááábro schreef:Denk dat Leicester het haalt met een belangrijke mits, namelijk dat Vardy en Mahrez heel blijven.
YNWA
Die heeft net zijn contract verlengd tot 2019. Die kost wel een miljoen of 40.
IK GELOOF!!!!!!
Dat lijkt me geen probleem voor nogal wat clubs. De contractverlenging zorgt ervoor dat Leicester extra kan cashen. 'Bedankje' van Vardy voor de club?Lionel schreef:Die heeft net zijn contract verlengd tot 2019. Die kost wel een miljoen of 40.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Man City of (in mindere mate) Arsenal. Tottenham zie ik het niet worden.Yopi schreef:Welk team anders?
Ik zeg niet dat deze teams niet afhankelijk zijn van een paar spelers, maar ze hebben wel wat meer op de bank zitten.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Hij is geen 24 meer.zeux schreef:Dat lijkt me geen probleem voor nogal wat clubs. De contractverlenging zorgt ervoor dat Leicester extra kan cashen. 'Bedankje' van Vardy voor de club?Lionel schreef:Die heeft net zijn contract verlengd tot 2019. Die kost wel een miljoen of 40.
IK GELOOF!!!!!!
Geloof er niets van dat het Arsenal wordt, met die lekke verdediging. Heeft de komende weken ook een loodzwaar programma.Sandro_Calááábro schreef:Man City of (in mindere mate) Arsenal. Tottenham zie ik het niet worden.Yopi schreef:Welk team anders?
Ik zeg niet dat deze teams niet afhankelijk zijn van een paar spelers, maar ze hebben wel wat meer op de bank zitten.
Spurs ook niet, dat ben ik met je eens. Is kwalitatief gezien gewoon een subtopper.
Je weet het nooit, een eindsprint doet wonderen. Maar vooralsnog zie ik MC als de enige serieuze concurrent voor Leicester. Dat team heeft toch iets meer dan de rest.
Ik vraag me af of hij dit vol kan houden, het kan ook een gevalletje Kevin Phillips/James Beattie worden, één seizoen pieken en dan in de vergetelheid vallen...