B & B kopen net zo goed alles wat los en vast zit hoor, die zaalvoetballers hebben hun hele voorhoede uit het buitenland gehaald.beelzebub schreef:Wel jammer van het rijtje gecoachte clubs straks. Barcelona, Bayern, Banchester City...![]()
Vind het toch maar een gemaakte nepclub, net zoals Chelsea. Maar goed. Na een paar jaar City kan hij als slagroom op de taart gaan uitbuiken bij New York City. Zelfde eigenaars en hij vind het een leuke stad.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
YNWA
- InnerHarbour
Eindelijk fatsoenlijk voetbal in Engeland. City wordt kampioen volgend jaar.InnerHarbour schreef:Rishi is op dit moment een lichtblauw shirtje aan het bestellen en zet een rode op marktplaats.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Er komen ook nogal wat City fans in OC, ja die zijn dat al hun hele leven, lang voordat die Arabier een speeltje zocht. Ik zal tegen ze zeggen dat ze plaats moeten maken op de bandwagon want Rishi de ultime successupporter wil een plaatsje hebben. Zullen ze leuk vinden. 

YNWA
Ik geniet van het voetbal waar hij voor staat. Niet meer, niet minder. Waren er maar meer coaches zoals hij. Zou het voetbal leuker zijn om naar te kijken.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Juist je een successupporter dus. Kijk de Guardiolhuppelepup is een leuke trainer hoor maar net zoals alle afhankelijk van het materiaal. Bayern is al 40 jaar de topclub van Duitsland dus als je daar een paar keer kampioen mee wordt is dat echt niks bijzonders en ik zie ze ook af en toe spelen dan zal ik wel net de verkeerde wedstrijden zien zoals hun eerste wedstrijd na de winterstop want ik was er niet van onder de indruk.
Nou ouwe successupporter snel een lichtblauw shirtje aanschaffen en misschien kan je nog eens naar Manchester.
Nou ouwe successupporter snel een lichtblauw shirtje aanschaffen en misschien kan je nog eens naar Manchester.
YNWA
InnerHarbour schreef:Juist je een successupporter dus. Kijk de Guardiolhuppelepup is een leuke trainer hoor maar net zoals alle afhankelijk van het materiaal. Bayern is al 40 jaar de topclub van Duitsland dus als je daar een paar keer kampioen mee wordt is dat echt niks bijzonders en ik zie ze ook af en toe spelen dan zal ik wel net de verkeerde wedstrijden zien zoals hun eerste wedstrijd na de winterstop want ik was er niet van onder de indruk.

Krijg ik straks weer een boze PM als ik ook op de man ga spelen?

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Vindt je dit op de man spelen, tja dat kan natuurlijk, ik heb weinig respect voor types zoals jij maar zal voor jezelf wel een verhaaltje verzonnen hebben om dit bandwagon-gedrag goed te praten, succes ermee. Volgend jaar City, over drie jaar weer een ander, tenzij Guardihepelefluts besluit trainer van de Graafschap te worden, het is ook voor hem verdomde lastig om succes te boeken als je niet de beste spelers van de wereld kan kopen of al tot je beschikking hebt, maar goed tegen die tijd bijn jij al lang afgehaakt wegens gebrek aan succes en zit je weer op een andere bandwagon uit de hoogte te doen.
Ja, dit was inderdaad op de man, nu mag jij.

YNWA
Je kunt trouwe fan van een club zijn, je kunt trouwe fan van een speler zijn, je kunt trouwe fan van een trainer zijn, je kunt trouwe fan van een speelwijze zijn.
Als Lionel fan is van Guardiola, maakt het uiteindelijk geen ruk uit welke club die coacht. Dan is hij 'trouw' aan de trainer wiens speelstijl hij waardeert.
Als Lionel fan is van Guardiola, maakt het uiteindelijk geen ruk uit welke club die coacht. Dan is hij 'trouw' aan de trainer wiens speelstijl hij waardeert.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ben benieuwd. Dit zal de eerste keer zijn dat Pep niet kan voortborduren op de zaadjes die door Louis van Gaal gezaaid zijn. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Wat een hoop gejank zeg. Ik heb weinig respect voor semi-racisten zoals jij. Nu jij weer.InnerHarbour schreef:Vindt je dit op de man spelen, tja dat kan natuurlijk, ik heb weinig respect voor types zoals jij maar zal voor jezelf wel een verhaaltje verzonnen hebben om dit bandwagon-gedrag goed te praten, succes ermee. Volgend jaar City, over drie jaar weer een ander, tenzij Guardihepelefluts besluit trainer van de Graafschap te worden, het is ook voor hem verdomde lastig om succes te boeken als je niet de beste spelers van de wereld kan kopen of al tot je beschikking hebt, maar goed tegen die tijd bijn jij al lang afgehaakt wegens gebrek aan succes en zit je weer op een andere bandwagon uit de hoogte te doen.![]()
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Oops ik ga vooruit van racist naar semi-racist.Lionel schreef:Wat een hoop gejank zeg. Ik heb weinig respect voor semi-racisten zoals jij. Nu jij weer.InnerHarbour schreef:Vindt je dit op de man spelen, tja dat kan natuurlijk, ik heb weinig respect voor types zoals jij maar zal voor jezelf wel een verhaaltje verzonnen hebben om dit bandwagon-gedrag goed te praten, succes ermee. Volgend jaar City, over drie jaar weer een ander, tenzij Guardihepelefluts besluit trainer van de Graafschap te worden, het is ook voor hem verdomde lastig om succes te boeken als je niet de beste spelers van de wereld kan kopen of al tot je beschikking hebt, maar goed tegen die tijd bijn jij al lang afgehaakt wegens gebrek aan succes en zit je weer op een andere bandwagon uit de hoogte te doen.![]()

YNWA
Toure begint nu al te muiten. Hij was ook al weggepest in Barcelona door Pep en gaat nu huiliehuilie doen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Dat is wel zo overzichtelijk. Spelers kunnen beter vooraf aangeven dat ze niet met een coach willen werken in plaats van het erop aan te laten komen.
- InnerHarbour
Ik zie één van mijn favoriete spelers in de PL graag naar Liverpool komen.beelzebub schreef:Toure begint nu al te muiten. Hij was ook al weggepest in Barcelona door Pep en gaat nu huiliehuilie doen.

YNWA
Aguero, KDB, Sterling, Navas... Pep gaat flink uitgeven ja maar dan heb je ook wat. Hetzelfde als Klopp ook straks gaat doen in de zomer.InnerHarbour schreef:Oops ik ga vooruit van racist naar semi-racist.Lionel schreef:Wat een hoop gejank zeg. Ik heb weinig respect voor semi-racisten zoals jij. Nu jij weer.InnerHarbour schreef:Vindt je dit op de man spelen, tja dat kan natuurlijk, ik heb weinig respect voor types zoals jij maar zal voor jezelf wel een verhaaltje verzonnen hebben om dit bandwagon-gedrag goed te praten, succes ermee. Volgend jaar City, over drie jaar weer een ander, tenzij Guardihepelefluts besluit trainer van de Graafschap te worden, het is ook voor hem verdomde lastig om succes te boeken als je niet de beste spelers van de wereld kan kopen of al tot je beschikking hebt, maar goed tegen die tijd bijn jij al lang afgehaakt wegens gebrek aan succes en zit je weer op een andere bandwagon uit de hoogte te doen.![]()
Ja, dit was inderdaad op de man, nu mag jij.Nee knul het gaat niet om je huidskleur, die ken ik en boeit me niet, maar om je bandwagon-hopping. Er lopen op Sylva na niet zoveel zaalvoetballers/maatennaaiers rond bij City, 500 miljoen uitgeven........
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Aguero is de beste afmaker van de PL maar ik vind hem overigens geen zaalvoetballer/maatennaaier, hij is niet groot maar oersterk en bijzonder wendbaar, blijft juist vaak op zijn benen staan, klasbak. Die #3 die je noemt ken ik niet.
YNWA
Maar hij kan wel 'zaalvoetballen'. City gaat vanaf volgend jaar anders voetballen. En daar houd ik van. Ook als ze pak slaag krijgen, van Barca 

IK GELOOF!!!!!!
Maar hij kan wel 'zaalvoetballen'. City gaat vanaf volgend jaar anders voetballen. En daar houd ik van. Ook als ze pak slaag krijgen, van Barca 

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Mmmmm, zie nu dat hij volgend seizoen al 33 is, laat maar, die moet je geen 3 jarig contract meer geven.InnerHarbour schreef:Ik zie één van mijn favoriete spelers in de PL graag naar Liverpool komen.beelzebub schreef:Toure begint nu al te muiten. Hij was ook al weggepest in Barcelona door Pep en gaat nu huiliehuilie doen.
YNWA
Hoe ken je die andere 3 niet? Sterling komt overigens van jouw cluppieInnerHarbour schreef:Aguero is de beste afmaker van de PL maar ik vind hem overigens geen zaalvoetballer/maatennaaier, hij is niet groot maar oersterk en bijzonder wendbaar, blijft juist vaak op zijn benen staan, klasbak. Die #3 die je noemt ken ik niet.

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Dat zeg ik niet, ik ken de #3 die jij noemt niet die andere twee wel waarbij ik moet opmerken dat ik totaal niet onder de indruk ben van die Belg.
YNWA
Oh, Navas. Rechtsbuiten.
KDB is geweldig. Pep krijgt hem en City wel aan het voetballen.
KDB is geweldig. Pep krijgt hem en City wel aan het voetballen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Nee dat was niet de derde die jij noemde, Navas ken ik ook.Lionel schreef:Oh, Navas. Rechtsbuiten.
YNWA