Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
De wonderpillen van Klopp....
Die Lehre des Klopps!InnerHarbour schreef: Klopt en eigenlijk is iedereen van een doubter in een believer geworden,

Was onder Rodgers een bit-part player. Vreemd, i.m.o. altijd al een zeer goede speler. Beduidend beter dan wat er vorig seizoen op het middenveld van Brazilie stond bijv.BTW Lucas is ook helemaal opgebloeid, die regeert van achteruit het middenveld als een veldheer,
Zou oud-ATer Steef nog bij Liverpool zitten eigenlijk?
- InnerHarbour
Nee Steef zit nu bij Feyenoord, zijn droom is uitgekomen.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op do dec 03, 2015 10:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
- InnerHarbour
Ik volg zijn persconferentie, die zijn beschikbaar via "this is Anfield" maar die man is niet snel tevreden hoor, heeft het elke keer maar weer over dit moet beter, dat moet beter, zus en zo moet beter. Ook na en wedstrijd tegen City, waar je toch met leuk spel een mooi resultaat neerzet,heeft hij nog een waslijst waar ze aan moeten werken.wimpey schreef:Die Lehre des Klopps!![]()
Nee lanterfanten is er onder Klopp niet bij.

YNWA
Zit weer bij F, heb ik begrepen.wimpey schreef:Die Lehre des Klopps!InnerHarbour schreef: Klopt en eigenlijk is iedereen van een doubter in een believer geworden,![]()
Was onder Rodgers een bit-part player. Vreemd, i.m.o. altijd al een zeer goede speler. Beduidend beter dan wat er vorig seizoen op het middenveld van Brazilie stond bijv.BTW Lucas is ook helemaal opgebloeid, die regeert van achteruit het middenveld als een veldheer,
Zou oud-ATer Steef nog bij Liverpool zitten eigenlijk?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vandaar dat ze daar nu de halve Eredivisie maar opkopen. 

Ik had mijn weddenschap afgesloten met de gedachte dat die Rodgers trainer zou zijn. Niet Klopp
Madrid had Benitez de laan uit moeten sturen en Klopp moeten aanstellen.

Madrid had Benitez de laan uit moeten sturen en Klopp moeten aanstellen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ik ook.Lionel schreef:Ik had mijn weddenschap afgesloten met de gedachte dat die Rodgers trainer zou zijn. Niet Klopp![]()

YNWA
Wat was ook alweer de deal? Gaat Rishi een schoen eten of alleen heel veel bier voor je betalen? 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Eerstvolgende wedstrijd tussen Barca en Liverpool. Winnaar krijgt bier;-)
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Nee hoor zo erg was het niet gewoon een pint in OC als het duidelijk is dat Liverpool niet lager dan op de 7de plaats kan eindigen. Zelf hoop ik op eind februari.beelzebub schreef:Wat was ook alweer de deal? Gaat Rishi een schoen eten of alleen heel veel bier voor je betalen?

YNWA
Jerrel Hasselbaink gaat QPR 'doen'. Respect voor die man, selfmade voetballer en trainer / manager. Heeft niets cadeau gekregen en z'n lot zelf afgedwongen. 

Hmmm, Van Gaal miept over geblesseerden. Hij had beter in de zomer een fatsoenlijke spits kunnen kopen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Jimmy Floyd zoals ze hem in Engeland noemen, inderdaad een mooie vent. Ik zal nooit vergeten dat hij voor de eerste keer door Hiddink werd opgeroepen en hij het gewoon niet geloofde dat hij de bondscoach aan de lijn had, hij dacht dat vrienden hem in de maling namen. Hoop dat het hem lukt daar.wimpey schreef:Jerrel Hasselbaink gaat QPR 'doen'. Respect voor die man, selfmade voetballer en trainer / manager. Heeft niets cadeau gekregen en z'n lot zelf afgedwongen.
YNWA
Hij komt van Burton. Met die ploeg promoveerde hij in z'n eerste jaar en deed ie nu wederom bovenin mee. Petje af, die man is op merites boven komen drijven, zowel als speler als nu als gaffer.
- InnerHarbour
Geen geweldige voetballer maar een pure afmaker en geen verkeerde clubs gehad hoor. Na een problematisch begin steeds betere clubs, eerst in Portugal en later Engeland. Leeds dat toen nog gewoon een goede club in de PL was, Atletico Madrid, vier jaar Chelsea en overal scoren. Net zoals in zijn spelers carrière gaat hij als trainer ook steeds een stapje hoger.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op vr dec 04, 2015 6:28 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Gast was sterk als een beer. Bovenbenen als boomstammen. Altijd sympathie voor die gast gehad. Gewoon een mooi verhaal, vanuit de eerste divisie, het amateurvoetbal en een klein cluppie in Portugal naar het grote geld. Het is 'm gegund, hij heeft er blijkbaar alles voor gedaan. Met zijn achtergrond kun je als manager van een klein cluppie ook uit de voeten, lijkt me. Hij kent dat niveau uit eigen ervaring.InnerHarbour schreef:Geen geweldige voetballer maar een pure afmaker en geen verkeerde clubs gehad hoor.
Stoke staat gewoon met 2-0 voor tegen Man City. Afellay, Pieters, Arnautovic en Bojan spelen gewoon heel erg goed. Shaqiri is ook een goeie trouwens, stond aan de basis van 2 goals van Arnautovic.
Nog een kwartiertje te spelen.
Nu komt van Ginkel er ook nog in. :-)
Nog een kwartiertje te spelen.
Nu komt van Ginkel er ook nog in. :-)
- InnerHarbour
Pfffff slechtste eerste helft sinds Klopp de baas is er denken een stel dat het op 80% ook wel lukt.
YNWA
Liverpool is niet veel soeps.
Er zit amper vooruitgang in, MT. Ik zie juist wel een strakke. rechte lijn. De strakke, rechte lijn van middelmatigheid. Onder LVG heeft MU nog amper een echt goede wedstrijd gespeeld.

Er zit amper vooruitgang in, MT. Ik zie juist wel een strakke. rechte lijn. De strakke, rechte lijn van middelmatigheid. Onder LVG heeft MU nog amper een echt goede wedstrijd gespeeld.
Onze Siem maakt geen al te beste indruk zeg..
Ik wou net zeggen dat ik wel betere 0-0's heb gezien dit weekend, qua spelopvatting, tactiek, pressing statistieken, combinatievoetbal etc., en dan scoort Newcastle zomaar. Verdiend weliswaar, maar toch.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- InnerHarbour
Wat een ongelofelijke onnodige nederlaag. Je kon het zien aankomen tegen een shit team met een shit negatieve instelling zoals Newcastle geholpen door een blinde linesman.
En voor iedereen die het leuk vindt; ongezien de tyfus. Groeten vanuit een stil OC
En voor iedereen die het leuk vindt; ongezien de tyfus. Groeten vanuit een stil OC
YNWA
- InnerHarbour
Pfffffff wat viel dat tegen gister al kon je het zien aankomen in de eerste 10 minuten Firmino en Benteke dachten de wedstrijd op 80% te kunnen spelen en gingen daarmee door tot hun terechte wisseld. Ibe is bloedsnel maar als hij niet vlot gaat leren over de bal heen te kijken ipv naar de bal gaat hij het niet worden en Can werd node gemist op het middenveld. Joe Allen is echt niveau Swansea, daar kom je niet verder mee. Lucas is voor zondag geschorst dus ik ben bang dat Allen weer mag opdraven of zou Klopp het aandurven te beginnen met Hendo en Can?
Wat een gemiste kans om het gat tot de nummer 4 positie te dichten naar 3 punten.
Wat een gemiste kans om het gat tot de nummer 4 positie te dichten naar 3 punten.

YNWA
NUFC was feller, gepassioneerder. Leek op enige vorm van gemakzucht van de kant van Liverpool na de recente shows bij Southampton en City. Klopp heeft er post-Rodgers Schwung ingebracht, maar de kunst is nu om het gemiddelde niveau verder op te krikken middels een aantal goede aankopen en qua belastbaarheid. Anders kom je, net als elders in the North-West, maar stapvoets vooruit he.InnerHarbour schreef: Wat een gemiste kans om het gat tot de nummer 4 positie te dichten naar 3 punten.
Mij was trouwens onduidelijk waarom die kunststoot van Moreno werd afgekeurd...