Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
Genoten van Firmino. Liverpool in de eerste overwinning onder Klopp. LFC was op 9 plaatsen gewijzigd, veel jonge spelers erin die zich de pestkoppen liepen om zich te bewijzen. Was iets teveel lichtgewichten al moet ik zeggen dat de Portugese 18 jarige Teixeira best een aardige toekomst kan hebben.
BTW, ik geloof niet dat ik veel gemist heb door Ajax over te slaan.
YNWA
Gefeliciteerd. Klinkt als progressie.InnerHarbour schreef:Genoten van Firmino. Liverpool in de eerste overwinning onder Klopp. LFC was op 9 plaatsen gewijzigd, veel jonge spelers erin die zich de pestkoppen liepen om zich te bewijzen. Was iets teveel lichtgewichten al moet ik zeggen dat de Portugese 18 jarige Teixeira best een aardige toekomst kan hebben.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Net als Arsenal en Chelsea. Die League Cup is overduidelijk ballast in een overvol programma.Lionel schreef:Hahaha United
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Teveel middelmaat in het B team en niet genoeg automatismen. Iedere topploeg wijzigt tussen de 6-9 spelers voor deze Cup.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Neville zag pcs hetzelfde wat ik zag: beide teams verdedigden uitstekend. Je weet dat City zonder Agüero en Silva voor een punt komt. Dus dan verwacht je van de thuisploeg ook in aanvallend opzicht iets, buiten dode spelmomenten om. En daar wringt 'm de schoen. Het is erg op controle gericht, er wordt weinig gecreeerd.Le T. schreef: Het wordt dus ook wel eens allemaal wat overdreven vanuit bepaalde agenda's.
Ik zie het net. Weer een incident.Lionel schreef:Hahaha United
Nee hoor. Ik had je al voorspeld dat Klopp meer uit Firmino zou halen dan Rodgers. Uitstekende speler.InnerHarbour schreef: Gemist Wim?
- InnerHarbour
Klopt, maar is het nu een aanvaller of een middenvelder, gister speelde hij uitstekend rondom de diepe spits maar ik kan me ook voorstellen dat hij prima uit de voeten kan op de plaats van de erg tegenvallende Coutinho.
YNWA
Bij Hoffenheim was hij op de plek die je beschrijft (tussen de voorste linies) op z'n best. Intuitieve speler, die je moet laten zwerven. Je moet een plekkie voor zo'n speler creëren en je elftal er enigszins op afstemmen. Bij Hoffenheim was hij geen (spelbepalende) middenvelder en geen aanvaller. Had de vrijheid om her en der om te duiken. Dat deed ie m.n. vorig seizoen erg goed, scoorde toen veel en liet ook aan de bal zien erg goed te zijn. Denk dat Klopp wel een plekkie voor hem vindt en hem zal laten renderen. En Coutinho krijgt ie ook wel op de rails, da's ook een uitstekende speler.InnerHarbour schreef:Klopt, maar is het nu een aanvaller of een middenvelder, gister speelde hij uitstekend rondom de diepe spits maar ik kan me ook voorstellen dat hij prima uit de voeten kan op de plaats van de erg tegenvallende Coutinho.
- InnerHarbour
Mmmmmm, ben niet echt kapot van Coutinho, vorig jaar al niet maar nu zeker niet, het lijkt nu veel te snel voor hem te gaan, maar goed misschien moet hij nog wennen aan wat Klopp van zijn spelers verlangt.
YNWA
Arsenal was een incident, toen zakten ze door de ondergrens en was de organisatie zoek. Dat hun normale niveau niet heel erg hoog is en het wat schort aan snelle aanvallende keuzes waardoor het wat saai kan zijn is een andere kwestie. Kansen verprutsen met een B-elftal heeft er al helemaal niks mee te maken.wimpey schreef:Neville zag pcs hetzelfde wat ik zag: beide teams verdedigden uitstekend. Je weet dat City zonder Agüero en Silva voor een punt komt. Dus dan verwacht je van de thuisploeg ook in aanvallend opzicht iets, buiten dode spelmomenten om. En daar wringt 'm de schoen. Het is erg op controle gericht, er wordt weinig gecreeerd.Le T. schreef: Het wordt dus ook wel eens allemaal wat overdreven vanuit bepaalde agenda's.
Ik zie het net. Weer een incident.Lionel schreef:Hahaha United
Wollt ihr den totalen Mensch?
Weet wel dat Daley Blind meedeed, maar om het dan meteen te hebben over een B-elftal... 

We hoeven de zoon van de bondscoach niet belachelijk te maken, hij is een goede speler. Dat hij niet goed genoeg is voor het niveau waarop Man U zich hoort te bewegen, kunnen we hem niet aanrekenen.Yopi schreef:Weet wel dat Daley Blind meedeed, maar om het dan meteen te hebben over een B-elftal...
Man U zal beter moeten scouten en aankopen om structureel vooruit te komen en om weer de club te worden die het was. Dat lijkt sowieso de Engelse ziekte te zijn, want Arsenal en Liverpool bakken er in dat kader natuurlijk ook veel te weinig van.
United hield de nul. Lijkt me niet dat je Daley kan verwijten dat hij niet ook nog eens scoorde. United mist gewoon veel creativiteit en snelheid. Heel erg veel. Maar dat zoekt Van Gaal ook niet. Anders doe je Di Maria niet weg 

IK GELOOF!!!!!!
Waarom heeft hij hem gehaald dan?Lionel schreef:United hield de nul. Lijkt me niet dat je Daley kan verwijten dat hij niet ook nog eens scoorde. United mist gewoon veel creativiteit en snelheid. Heel erg veel. Maar dat zoekt Van Gaal ook niet. Anders doe je Di Maria niet weg
Maar hij scoorde ook nog eens!Lionel schreef:United hield de nul. Lijkt me niet dat je Daley kan verwijten dat hij niet ook nog eens scoorde.

http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands ... punt.dhtml
Ik zal de toorn van Le T. over me heen krijgen, maar dat moet dan maar...
Briljante defensieve coaching: helemaal mee eens. En Scholes stelt m.i. ook terecht dat ze aan de bal amper wat brengen.

Briljante defensieve coaching: helemaal mee eens. En Scholes stelt m.i. ook terecht dat ze aan de bal amper wat brengen.
Paul Scholes slams Louis van Gaal's defensive style: I would NOT have enjoyed playing in this Manchester United team
Paul Scholes has criticised Manchester United's defensive style under Louis van Gaal.
In a withering assessment of the club's negative approach, the Old Trafford midfield legend declared that the Dutchman's XI is not a team he would have enjoyed playing for.
Scholes also leapt to the defence of former team-mate Wayne Rooney, currently on a poor run of form, stating that any centre forward during his time at United would struggle in this line-up.
The 40-year-old, who also took a pop at the nation's youth set-up, claiming it was 'riddled with foreign players', made the comments in an interview with BBC Radio Manchester.
Scholes admitted that under Van Gaal, who likes his sides to retain possession, United were 'brilliantly coached'.
'The style is not something that Sir Alex Ferguson would have adhered to,' he explained.
'I actually think the team is brilliantly coached to defend. I think the hardest thing to do is to coach scoring goals, creativity and to have players who are off the cuff.
'It's a team you wouldn't want to play against and its probably a team you wouldn't want to play in either.
'There's a lack of risk and creativity. It seems he doesn't want players to beat men and score goals - it's not a team I would have enjoyed playing in.'
Rooney, who ended an 11-month spell without a Premier League goal away from Old Trafford earlier this month when he scored in a 3-0 win at Everton, drew a blank in Sunday's 0-0 draw with City.
But Scholes defended the England man, instead pointing the finger at Van Gaal's negative approach.
'I was at the Manchester derby and I watched him (Rooney) for the first 20 minutes,' he said.
'His movement was brilliant but when he's playing in that team there's nobody prepared to pass to him. You'd be tearing your hair out.
'Ruud van Nistelrooy, Teddy Sheringham, Andy Cole couldn't play in this team. You don't get crosses in the box, midfielders looking for runs. I think its a very difficult team to be a centre forward in.'
Scholes was speaking ahead of a two-part documentary on Salford City, the club he co-owns with fellow Class of '92 members Gary Neville, Phil Neville, Nicky Butt and Ryan Giggs.
The first part airs tonight on BBC 1 at 9pm.
He added that non-League Salford are committed to giving young English players a chance and took a pop at Premier League clubs for shipping in young talent from abroad.
'You look at Under 16s, Under 17s and it's absolutely riddled with foreign players,' he said.
'What chance does that give to young English players? It gives them virtually no chance.
'You look at Chelsea and Arsenal's youth teams and you do well to spot an English player. It's really sad. There are hardly any players to play for us.
'It's nowhere near what it should be and you can see why we struggle.'
Het is zo typisch, zo klein, dat onze pers altijd de ene kant eruit licht.wimpey schreef:Ik zal de toorn van Le T. over me heen krijgen, maar dat moet dan maar...![]()
Ja leuk, maar het is niet de tactiek die Rooney die ballen van de voet laat springen en kansen laat verprutsen. Als je te vaak niks goeds doet met je de ballen die je wel krijgt dan komen er steeds minder ballen die kant op, dat is logisch. Martial had het een stuk minder moeilijk met die positie.Briljante defensieve coaching: helemaal mee eens. En Scholes stelt m.i. ook terecht dat ze aan de bal amper wat brengen.
Of omgekeerd: ze krijgen de bal niet bij jou en dan schrik je als je een keer wel aangespeeld wordt.
Scholes zegt iets pijnlijks: hij zou niet in dit team willen spelen.
Hij zou wel in de technische staf van Man U willen zitten, en ik heb hem weleens in een slechter Man U zien spelen. Rooney is eerder het probleem dan het slachtoffer.Yopi schreef:Of omgekeerd: ze krijgen de bal niet bij jou en dan schrik je als je een keer wel aangespeeld wordt.
Costa mag weer onbestraft schoppen geloof ik...
Je ziet dat beeld voor je dat IH wild opspringt om te juichen en zijn pint op de bar omdondert.
Eindelijk blij met die Braziliaanse tuinkabouter.
Eindelijk blij met die Braziliaanse tuinkabouter.

Klasse hoor. D'r begint muziek in Liverpool te komen.
Normal one in, special one out
Klopp is topp, zo belangrijk on een inspirerend leider te hebben.
Chelsea werd gewoon weggespeeld, Liverpool liet via het middenveld 'gewoon' heel goed voetbal zien met Lucs Leiva (onderschatte speler m.i.), Coutinho en Firmino. Het kán dus wel in Engeland. Maar je hebt er wel een topmanager voor nodig.
Klopp is wel erg opgefokt langs de lijn. Zeurkous Mourinho ergerde zich een ongeluk aan hem.

Chelsea werd gewoon weggespeeld, Liverpool liet via het middenveld 'gewoon' heel goed voetbal zien met Lucs Leiva (onderschatte speler m.i.), Coutinho en Firmino. Het kán dus wel in Engeland. Maar je hebt er wel een topmanager voor nodig.
Klopp is wel erg opgefokt langs de lijn. Zeurkous Mourinho ergerde zich een ongeluk aan hem.

Die aanvallende impotentie van United begint wel zorgelijk te worden.