En BMG krijgt pakkie.wimpey schreef:Wolfsburg wint van CSKA, goal Draxler.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Engeland en Schotland
In de BuLi 0 uit 4.Peter schreef:En BMG krijgt pakkie.wimpey schreef:Wolfsburg wint van CSKA, goal Draxler.
- peter
Haha die Narsingh is ook echt een kip zonder kop he. Gottegot.
En Ronaldo staat alweer op 3 zie ik haha.
En Ronaldo staat alweer op 3 zie ik haha.
Knap van psv.
Aan idioot Moreno maak ik maar geen woorden vuil.

Aan idioot Moreno maak ik maar geen woorden vuil.
Gaan die lui uit Eindhoven nou straks wel overwinteren in de CL?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
PSV heeft in korte tijd Ajax ingehaald. Man u kwam er niet doorheen.
PSV veel meer in balans dan Ajax de afgelopen 4 jaar is geweest.
PSV veel meer in balans dan Ajax de afgelopen 4 jaar is geweest.
Laatst gewijzigd door GangstaRiB op di sep 15, 2015 9:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Whitey on the moon.
- peter
Puik resultaat inderdaad. Blijft bizar dat een wannabe topclub als United met deze aanval start. Zonder Rooney is het erg, erg, karig voorin. Er loopt voor 100 miljoen voorin, maar die jongens zijn niet meer dan 'talentvol'.
United kwam er continu doorheen natuurlijk. Je lacht je alleen dood hoe ze omspringen met de kansen.
United kwam er continu doorheen natuurlijk. Je lacht je alleen dood hoe ze omspringen met de kansen.
Benieuwd wat Louis te melden heeft! 

Benji schreef:Benieuwd wat Louis te melden heeft!
Ik wacht op de foto bij de achteruitgang van het stadion.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
De echte mannen hebben er 0. Toch maar niet de sterkste competitie lijkt me.
IK GELOOF!!!!!!
Natuurlijk niet. En MU is in Engeland echt niet de top.
Martial en Depay, samen honderd miljoen of zo. Twee talenten, maar niet meer dan dat.
Martial en Depay, samen honderd miljoen of zo. Twee talenten, maar niet meer dan dat.
-
Lionel bedoelde denk ik ook dat Citeh verliest, thuis van Juve.
- Monkey Tonk
Dubbele beenbreuk voor Shaw. Jammer, want die was aan een sterk seizoen bezig. En het beinvloedde de organizatie achterin, want ik denk dat ManU beter is met Blind in het midden dan met Rojo. Je zag nu weer het onnodige balverlies (van vorig seizoen) dat voor PSV tot kansen leidde, terwijl je dat met Blind in het midden niet of nauwelijks ziet. Alleen tweede helft gezien. PSV parkeerde de bus, en zoals bekend heeft ManU daar (nog) geen oplossing voor; terwijl die wel bestaat. Chelsea speelde verleden jaar thuis net zo tegen ManU, en toen wist van Gaal na afloop te vertellen dat zijn team ondanks de nederlaag veel beter was geweest. Niet gehoord want hij nu gezegd heeft, maar het blijft een simpel feit dat je internationaal niet om de hoofdprijzen meedoet tenzij je het probleem van de geparkeerde bus wel op kunt lossen. Je kunt het Eindhoven verder niet kwalijk nemen dat ze thuis (!) zo gaan spelen, maar het blijft antivoetbal van de bovenste plank.
Wat een onzin. Een basisploeg die 15* duurder is dan de tegenstander moet 0-4 winnen. Ook als je linksback een beenbreuk oploopt 

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ik denk dat Moreno heel, heel blij mag zijn dat Roy Keane niet meer voetbalt.
YNWA
- Monkey Tonk
ManU verliest in de PL vrij geregeld op deze manier, van ploegjes vergelijkbaar met psv. De problematiek van de voetbalstijl is inmiddels diverse malen aangekaart, evenals de oplossing die voorhanden is. Dat jij dat niet ziet of begrijpt maakt het geen onzin.Lionel schreef:Wat een onzin. Een basisploeg die 15* duurder is dan de tegenstander moet 0-4 winnen. Ook als je linksback een beenbreuk oploopt
Wat een bollocks. Ze verdedigen die 2-1 en dat deden ze met alles wat ze hadden. Gaten waren er wel, maar als je zo slordig omgaat met ruimte en kansen...Monkey Tonk schreef: Je kunt het Eindhoven verder niet kwalijk nemen dat ze thuis (!) zo gaan spelen, maar het blijft antivoetbal van de bovenste plank.
Het is vallen en opstaan met Man U, die zijn nog steeds mijlenver van de Europese top verwijderd. Jij schatte ze toch in op 1/2e finale CL? Ik vermoed dat 'm dat niet gaat worden.
-
Dat is het. Chelsea koopt gearriveerde toppers, Man U koopt Martial en Depay. Beiden hebben grote potentie, maar zijn veel te wisselvallig. De goal van Depay was schitterend, nog even een verdediger uitspelen terwijl iemand in je rug zit. Maar daarna heb ik em niet meer gezien. Dat is te weinig voor dit niveau en voor een club als Man U. Je zag soms wel patronen zoals LvG die wil zien, maar afgewisseld met hele zwakke momenten.Yopi schreef:Natuurlijk niet. En MU is in Engeland echt niet de top.
Ik heb het afgelopen vakantie gelezen, weet niet meer waarin, dat PSV bang was de aansluiting met Ajax te hebben verloren nadat Ajax 4 jaar de CL-miljoenen had binnengeharkt. Maar kijk eens hoe de vlag ervoor hangt. Ajax loopt te kloten met een jeugdelftal, PSV durft te investeren en dat betaald zich direct uit. Pennywise, pound foolish.
Whitey on the moon.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Alsof Ajax nooit van een club uit Manchester heeft gewonnen de laatste jaren.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- peter
Overklasten wij het (veel succesvollere) Man City niet gewoon? Met even wat ander voetbal ook nog.
Engelse clubvoetbal stelt gewoon niet heel veel meer voor. Zeker wanneer Rooney en Agüero dan ook nog effe ontbreken. City heb ik niet gezien, maar Man U had natuurlijk (wel) 'gewoon' moeten winnen gisteren. Credits voor psv, ze hebben weer een heel behoorlijk elftal staan, maar daar zit nogal wat uitval in. Maar wanneer Man U het verdomt om daar munt uit te slaan...Peter schreef:Overklasten wij het (veel succesvollere) Man City niet gewoon? Met even wat ander voetbal ook nog.
Hoeveel spelers uit die ploeg spelen nog bij ons?
I think I lost my fucking headache
Ajax durft ook wel te investeren hoor.GangstaRiB schreef: Ajax loopt te kloten met een jeugdelftal, PSV durft te investeren en dat betaald zich direct uit. Pennywise, pound foolish.

wimpey schreef:Ajax durft ook wel te investeren hoor.GangstaRiB schreef: Ajax loopt te kloten met een jeugdelftal, PSV durft te investeren en dat betaald zich direct uit. Pennywise, pound foolish.Alleen zijn de jeugdspelers veel beter dan de aankopen en span je het paard op die manier achter de wagen. Ajax heeft geen opleidingsprobleem, wel een aankoopprobleem. Stel Overmars maar onder curatele, daar wordt de club eerder beter dan slechter van.

Het Engelse voetbal stelt inderdaad vrij weinig voor. Lijkt wel of die ploegen niet trainen op spelpatronen maar het puur moeten hebben van de individuele klasse van de spelers. Spelen ze misschien niet teveel wedstrijden?
Als je een Athletic Bilbao of een Sevilla ziet spelen. Dat is gewoon geweldig. Die ploegen hebben een bepaald systeen, een idee. Kunnen het Barca vrij moeilijk maken of winnen gewoon van ze. Maar een United of een City zal er hard af gaan hoor tegen Madrid/Barca/Atletico/Bayern.
IK GELOOF!!!!!!
-
Man U viel me tegen omdat teveel spelers het niveau niet hebben of het niet snappen. Passing was niet zuiver en de voorhoede kwam er niet doorheen.Lionel schreef:wimpey schreef:Ajax durft ook wel te investeren hoor.GangstaRiB schreef: Ajax loopt te kloten met een jeugdelftal, PSV durft te investeren en dat betaald zich direct uit. Pennywise, pound foolish.Alleen zijn de jeugdspelers veel beter dan de aankopen en span je het paard op die manier achter de wagen. Ajax heeft geen opleidingsprobleem, wel een aankoopprobleem. Stel Overmars maar onder curatele, daar wordt de club eerder beter dan slechter van.
![]()
Het Engelse voetbal stelt inderdaad vrij weinig voor. Lijkt wel of die ploegen niet trainen op spelpatronen maar het puur moeten hebben van de individuele klasse van de spelers. Spelen ze misschien niet teveel wedstrijden?
Als je een Athletic Bilbao of een Sevilla ziet spelen. Dat is gewoon geweldig. Die ploegen hebben een bepaald systeen, een idee. Kunnen het Barca vrij moeilijk maken of winnen gewoon van ze. Maar een United of een City zal er hard af gaan hoor tegen Madrid/Barca/Atletico/Bayern.
Ik weet niet of LvG dat er nog in krijgt (op tijd). Samen met het gezeur dat spelers zijn trainingen niet leuk genoeg vinden kan het wel eens een sneeuwbal effect opleveren.
Whitey on the moon.