Champions League
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Champions League 2014-2015
Ik verkies van Dijk boven dat slappe jochie Veltman everyday of the week and twice on Sundays.
YNWA
Ik ook. TH liet Van Dijk lopen voor vd Hoorn...InnerHarbour schreef:Ik verkies van Dijk boven dat slappe jochie Veltman everyday of the week and twice on Sundays.

Tot nu toe heeft die Van Dijk niemand nog echt kunnen overtuigen hoor. Maar beter dan Hoorn is hij wel ja. Ik vind de kritiek op Veltman wat overdreven.
IK GELOOF!!!!!!
De 0-1 en 0-2 tegen Rapid.Lionel schreef: Ik vind de kritiek op Veltman wat overdreven.

Hij is traag, steeds z'n man kwijt en totaal niet wendbaar. Is geen verdediger joh.
Ik heb hem ook prima wedstrijden zien spelen. Celtic thuis in de CL bijvoorbeeld.
IK GELOOF!!!!!!
-
Dat is bijna 2 jaar geleden... (!!) En hij veroorzaakte toen in de uitwedstrijd op vrij lompe wijze een penalty. (Was wel een bizar gave uittrip trouwens, maar dat terzijde)Lionel schreef:Ik heb hem ook prima wedstrijden zien spelen. Celtic thuis in de CL bijvoorbeeld.
Overigens is die Ajax - Celtic een wedstrijd die ik me herinner als een waarin een vloeiende combinatieaanval eindigde bij Lasse Schone die scoorde. Hoeveel doeltreffende aanvallen van dat kaliber hebben we Ajax daarna nog zien maken?
Dat met die penalty was Denswil. Dat je dat niet meer weet zal met de bizar gave uittrip te maken hebben.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Dat is bijna 2 jaar geleden... (!!) En hij veroorzaakte toen in de uitwedstrijd op vrij lompe wijze een penalty. (Was wel een bizar gave uittrip trouwens, maar dat terzijde)Lionel schreef:Ik heb hem ook prima wedstrijden zien spelen. Celtic thuis in de CL bijvoorbeeld.

Die goal van Schöne was idd bizar mooi. Vanaf 2014 werd alles minder.
- InnerHarbour
Ik zie dat de loting CL over een uurtje begint en dat PSV in pot 1 zit! Hoe is dat nu mogelijk, die hebben de afgelopen 5 jaar nog minder dan Ajax in de CL gepresteerd en dat van Ajax was al niet veel.
YNWA
'Kampioenenpot'. Ongeacht ranking. Om nog enigszins de illusie op te houden dat het om een Champions League gaat.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Heb je pot 2 gezien? Die is bijna sterker dan pot 1. En van pot 3 moet je ook janken hoor.InnerHarbour schreef:Ik zie dat de loting CL over een uurtje begint en dat PSV in pot 1 zit! Hoe is dat nu mogelijk, die hebben de afgelopen 5 jaar nog minder dan Ajax in de CL gepresteerd en dat van Ajax was al niet veel.
IK GELOOF!!!!!!
Het maakt ook niets uit. Zolang er uit alle grote competities zoveel clubs mee mogen doen is de plaatsingslijst een farce.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
oke maar waarom zit PSV in pot 1 dan?Lionel schreef:Heb je pot 2 gezien? Die is bijna sterker dan pot 1. En van pot 3 moet je ook janken hoor.InnerHarbour schreef:Ik zie dat de loting CL over een uurtje begint en dat PSV in pot 1 zit! Hoe is dat nu mogelijk, die hebben de afgelopen 5 jaar nog minder dan Ajax in de CL gepresteerd en dat van Ajax was al niet veel.
YNWA
- InnerHarbour
Dan is er blijkbaar iets veranderd, Ajax werd 4x kampioen en die heb ik nooit in pot 1 gezien
YNWA
Van Gaal dus op bezoek in Eindhoven. En Depay komt dus ook snel weer terug.
Nil volentibus arduum
Dit is een nieuwe regel dit jaar. Maar het is een gebaar van niets want je krijgt als kampioen uit een klein land nog steeds een rij grote clubs omdat die nu niet meer in pot 1 zitten.InnerHarbour schreef:Dan is er blijkbaar iets veranderd, Ajax werd 4x kampioen en die heb ik nooit in pot 1 gezien
Nil volentibus arduum
Champions League 2014-2015
En cska. No way dat die ronde verder komen. Psv dus.
Laatst gewijzigd door zeux op do aug 27, 2015 5:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Psg en real in 1 groep
Champions League 2014-2015
En wolfsburg voor psv. Zwaartse uit Pot 4?
Dus: Man U, CSKA, Wolfsburg.
Ik gok dat ze vierde worden. :-)
Dus: Man U, CSKA, Wolfsburg.
Ik gok dat ze vierde worden. :-)
- InnerHarbour
Oke thanks.Marillion schreef:Dit is een nieuwe regel dit jaar. Maar het is een gebaar van niets want je krijgt als kampioen uit een klein land nog steeds een rij grote clubs omdat die nu niet meer in pot 1 zitten.InnerHarbour schreef:Dan is er blijkbaar iets veranderd, Ajax werd 4x kampioen en die heb ik nooit in pot 1 gezien

YNWA
- InnerHarbour
PSV kan het overigens wel schudden in die groep. Ook voor United wordt het geen appeltje eitje, lange reis naar Moskou in de winter en een goede Duitse club, misschien derde? 

YNWA
Leuk voor Zlatan tegen z'n oude cluppie uit Zweden.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Net de goals gemist bij Roma-Barca.
Is het een leuke pot? Het lijkt wel levendig.
Is het een leuke pot? Het lijkt wel levendig.
En een keeper en een speler met een botbreuk?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.