Engeland en Schotland
Moderator: mods
-
Re: Engeland en Schotland
Rudi Völler is een goeie tweede, IH! En wat te denken van Hans-Peter Briegel, "Der Fleissige"?
- Monkey Tonk
Zie niet zoveel verschil tussen Nederlanders and Duitsers, eerlijkgezegd.
Rare jongens, die Germanen.
Rare jongens, die Germanen.
- InnerHarbour
Ja Völler als je in het woordenboek het woord schwalbe opzoekt staat daar zijn foto bij.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Rudi Völler is een goeie tweede, IH! En wat te denken van Hans-Peter Briegel, "Der Fleissige"?
YNWA
- InnerHarbour
Hij is wel groot en sterk hoor ik ben toch benieuwd hoeveel hij er gaat maken die Benteke.

YNWA
Dat kan toch niet? Wat een belachelijk idee.Raymon schreef:Niemand hier die het over het (vooralsnog speculatief) 100m Euro voor Muller heeft?

Ik vind Robben een veel enger ventje dan Müller. Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat Müller verkeerd gedaan heeft.
-
Muller is een winnaar. Die kan mee met iedere ploeg in de wereld. Als je zo'n jongen in je team hebt, trekt iedereen zich daaraan op.
Whitey on the moon.
Maar honderd miljoen? Gaan ze dan niet teveel dingen van hem verwachten waar hij niet voor geschikt is? Beetje als met Bale en Di Maria.
IK GELOOF!!!!!!
-
Het is gewoon die kop, verder niets. Hij heeft een hoog Yvon Jaspers gehalte; je krijgt direct de neiging je agressie regulatie niet langer onder controle te hebben. (Ik dan)Yopi schreef:Dat kan toch niet? Wat een belachelijk idee.Raymon schreef:Niemand hier die het over het (vooralsnog speculatief) 100m Euro voor Muller heeft?![]()
Ik vind Robben een veel enger ventje dan Müller. Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat Müller verkeerd gedaan heeft.
Jemig, is het zo erg?
Ik heb dat met Robben. Bweh.

Ik heb dat met Robben. Bweh.
Tja, ik ken ook weinig spelers die zo eng aan schwalbes doen als Robben. Misschien onze eigenste held Suarez, maar verder zou ik het niet weten.
I think I lost my fucking headache
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Wat wil die Koeman, dat de voertaal in de kleedkamer van Southampton Nederlands wordt?
YNWA
Is dit niet die jongen die jij graag in het NL-elftal zou zien?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Het kan aan mij liggen, maar eventueel 100 miljoen voor Müller zou ik nog logischer vinden dan de 50 miljoen (!) die Liverpool betaalde voor Benteke 
En Koeman is net zo dom bezig als Van Gaal toentertijd bij Barca, voornamelijk Nederlanders en
(ex-)Eredivisiespelers aantrekken...

En Koeman is net zo dom bezig als Van Gaal toentertijd bij Barca, voornamelijk Nederlanders en
(ex-)Eredivisiespelers aantrekken...
- Jinne
- Site Admin
Vorig seizoen pakte dat anders nog aardig uit voor Koeman en ze zijn natuurlijk een stuk goedkoper dan Engelsen van hetzelfde niveau.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Klopt, maar buiten de (belachelijk dure) Engelsen en (bekende) Nederlanders zijn er nog wel meer spelers die iets kunnen.
- InnerHarbour
Muller heeft in 175 wedstrijden voor Bayern 64 goals gemaak, Benteke in 89 wedstrijden voor AV 42 goals en dan laten we het feit maar even buiten beschouwing dat Muller bij Bayers veel betere voetballers om zich heen had dan Benteke bij AV waardoor het voor Muller makkelijker zou moeten zijn om goals te maken. Ik geef toe dat muller veel beter is in het vallen en om kaarten voor zijn tegenstander te vragen, dat wint hij met twee vingers in de neus.Baseman schreef:Het kan aan mij liggen, maar eventueel 100 miljoen voor Müller zou ik nog logischer vinden dan de 50 miljoen (!) die Liverpool betaalde voor Benteke![]()
Kortom ik ben zeer tevreden dat Liverpool voor Benteke gegaan is.
YNWA
Je laat ook even buiten beschouwing dat Müller (sterspeler van de) wereldkampioen is. Müller is één van de beste spelers ter wereld, Benteke is dat natuurlijk in de verste verte niet.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- InnerHarbour
Benteke komt bij Liverpool in de spits te staan met primaire taak goals maken, ik neem aan, gezien het gebrek aan spitsen bij United dat het ook de taak van Muller bij United zou worden, nou doe mij Benteke dan maar.
YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dat zeiden ze ook van Carroll. Ik vind Benteke een beperkte spits, maar goed dat past wel bij een ploeg als Liverpool. Die gaan gewoon weer spelen voor plaats 6-9.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Voor wat het waard is:
"'Arsenal wil Liverpool voor zijn in strijd om Reus'
Arsenal zou verregaande interesse hebben in Marco Reus. De speler van Borussia Dortmund was naar verluidt al in geprek met Liverpool, maar de Gunners zouden van plan zijn die onderhandelingen te torpederen. De 26-jarige Duitser zou zo'n 67,5 miljoen euro moeten kosten. (Daily Star)" (via nu.nl)
"'Arsenal wil Liverpool voor zijn in strijd om Reus'
Arsenal zou verregaande interesse hebben in Marco Reus. De speler van Borussia Dortmund was naar verluidt al in geprek met Liverpool, maar de Gunners zouden van plan zijn die onderhandelingen te torpederen. De 26-jarige Duitser zou zo'n 67,5 miljoen euro moeten kosten. (Daily Star)" (via nu.nl)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik vind Benteke wel een aardige spits hoor. Best behendig voor een lange sterke kerel, goed met de rug naar de goal en geen slechte afmaker. Ik heb er altijd meer in gezien dan in Lukaku met diens matige balaanname. Benteke is alleen een beetje wisselvallig, met name qua afmaken. De ene periode vliegt alles erin, de andere keer lijkt hij wel nerveus te worden van een kans. Begint hij met zo'n matige periode, dan wordt het lastig voor hem. Voor PL-ers wordt meer betaald omdat het in die zin zekerheidjes zijn, alleen zie ik Benteke niet als een zekerheidje.
Ik vind het belachelijk veel geld, maar de prijzen zijn de laatste jaren weer flink gestegen, wat een paar jaar geleden nog een 30 miljoen speler is, is nu een 50 miljoen speler. Dat is het huidige normbedrag voor een topspeler, en met het geringe aanbod aan spitsen en het gegeven dat spitsen altijd duurder zijn, zie ik het marktconforme van dit bedrag wel.
Ik vind het belachelijk veel geld, maar de prijzen zijn de laatste jaren weer flink gestegen, wat een paar jaar geleden nog een 30 miljoen speler is, is nu een 50 miljoen speler. Dat is het huidige normbedrag voor een topspeler, en met het geringe aanbod aan spitsen en het gegeven dat spitsen altijd duurder zijn, zie ik het marktconforme van dit bedrag wel.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ja, marktwerking.Le T. schreef: Ik vind het belachelijk veel geld, maar de prijzen zijn de laatste jaren weer flink gestegen, wat een paar jaar geleden nog een 30 miljoen speler is, is nu een 50 miljoen speler. Dat is het huidige normbedrag voor een topspeler, en met het geringe aanbod aan spitsen en het gegeven dat spitsen altijd duurder zijn, zie ik het marktconforme van dit bedrag wel.
En Ajax zit muurvast in de categorie 3-10 miljoen, kan niet 'meestijgen' met marktwaardes (of wil dat niet). Binnen die categorie krijg je dus jaarlijks steeds mindere spelers.
Dat moet je ook maar heel beperkt willen, zeker ook omdat er in de categorie 2-4 miljoen ook nog wel aardig wat jonge spelers met potentieel zijn. Alleen kun je niet 5 jaar geleden stellen wat nog een redelijke prijscategorie is, en daar dan aan vasthouden alsof er niks veranderd is. Wat toen 8 miljoen was is nou 11 a 12.zeux schreef:Ja, marktwerking.Le T. schreef: Ik vind het belachelijk veel geld, maar de prijzen zijn de laatste jaren weer flink gestegen, wat een paar jaar geleden nog een 30 miljoen speler is, is nu een 50 miljoen speler. Dat is het huidige normbedrag voor een topspeler, en met het geringe aanbod aan spitsen en het gegeven dat spitsen altijd duurder zijn, zie ik het marktconforme van dit bedrag wel.
En Ajax zit muurvast in de categorie 3-10 miljoen, kan niet 'meestijgen' met marktwaardes (of wil dat niet). Binnen die categorie krijg je dus jaarlijks steeds mindere spelers.
Wollt ihr den totalen Mensch?