Kan mij het verdommen hoeveel Cilessen oplevert. Ajax heeft geld genoeg.
Moderator: mods
Precies. Wanneer de bedragen zouden kloppen (wat ik betwijfel) kan je dat toch niet weigeren. Zou het jammer vinden mocht hij inderdaad vertrekken, het zou echt een vreselijk gemis zijn. Maar kom op, 30 miljoen krijg je niet zo 1-2-3 voor een keeper.brigade zuid schreef:Als je een normaal functionerend scoutingsapparaat had gehad, dus niet de Studio Sport scouting, hoefden we nu niet zo paniekerig te reageren.
columbus schreef:Precies. Wanneer de bedragen zouden kloppen (wat ik betwijfel) kan je dat toch niet weigeren. Zou het jammer vinden mocht hij inderdaad vertrekken, het zou echt een vreselijk gemis zijn. Maar kom op, 30 miljoen krijg je niet zo 1-2-3 voor een keeper.brigade zuid schreef:Als je een normaal functionerend scoutingsapparaat had gehad, dus niet de Studio Sport scouting, hoefden we nu niet zo paniekerig te reageren.
ZIjn waarde wordt mede bepaald door vacatures bij de kapitaalkrachtige clubs. Of United nog een keeper nodig heeft na het EK weten we niet.Ajaciedjuh schreef:Gewoon aan zijn contract houden. Volgend jaar (zeker ook nog na Europese kampioenschap) is hij niet minder waard.
Dat denk ik ook. Dit is een gevalletje 'opportunity knocks'.Mr. Ajax schreef:ZIjn waarde wordt mede bepaald door vacatures bij de kapitaalkrachtige clubs. Of United nog een keeper nodig heeft na het EK weten we niet.Ajaciedjuh schreef:Gewoon aan zijn contract houden. Volgend jaar (zeker ook nog na Europese kampioenschap) is hij niet minder waard.