Ajax - FC Barcelona 05-11-2014
Moderator: mods
Re: Ajax - FC Barcelona 05-11-2014
Vond dat met Ghazi wel meevallen. Zal me niks verbazen als die Alba daarvoor iets had geflikt. Dom is het wel..
IK GELOOF!!!!!!
Was op Busquets he.
Eerste vier,vijf ballen van Andersen waren ronduit slecht. Vanaf zijn schot ging het wel goed. El G. was rood denk ik? Maar daarna ook overtreding op hem? En een penalty weer niet gehad..
Uefa is Maffia en verliezen op klasse is prima maar niet van een schijts. puta
Uefa is Maffia en verliezen op klasse is prima maar niet van een schijts. puta
-
- AT Toto winner 10/11
Daarom is geel wel prima, anders was rood op z'n plaats geweest.Jöhnk schreef:Was op Busquets he.
-
- AT Toto winner 15/16
Heeft Milik het soms met de vrouw van F. De Boer gedaan ofzo. Er moet toch een reden zijn dat hij zelden. Mee mag doen.
een vrije kopkans verprutsen?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Is Siggy uberhaupt wel in scoringspositie geweest?Khraa schreef:een vrije kopkans verprutsen?
15 mei 2011.
Als ik 'm straks 1x het woord "leermomentje" hoor zeggen, dan zoek ik 'm op.
Nou, fijn moment om er in te vallen...
Was het wat, die eerste 70 minuten?
Was het wat, die eerste 70 minuten?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Nope, die kreeg hem ook niet zo kant en klaar. Een goede spits krijgt zo'n bal op doelLaudrup schreef:Is Siggy uberhaupt wel in scoringspositie geweest?Khraa schreef:een vrije kopkans verprutsen?
Omdat Siggy ook geen positie kan kiezen. Heeft wederom totaal niks laten zien.Khraa schreef:Nope, die kreeg hem ook niet zo kant en klaar. Een goede spits krijgt zo'n bal op doelLaudrup schreef:Is Siggy uberhaupt wel in scoringspositie geweest?Khraa schreef:een vrije kopkans verprutsen?
15 mei 2011.
Nope, die kreeg hem ook niet zo kant en klaar. Een goede spits krijgt zo'n bal op doel[/quote]Omdat Siggy ook geen positie kan kiezen. Heeft wederom totaal niks laten zien.[/quote]Laudrup schreef:[
Is Siggy uberhaupt wel in scoringspositie geweest?
Wt heb je aan ged positie kiezen als je zo'n simpele bal niet eens tussen de palen krijgt...
- Ajaciedjuh
2e helft niet meer in de wedstrijd geweest (op de kans van Milik na). Domme 2e gele voor Veltman.
Foutjes worden meteen afgestraft (Cillessen en Boilesen). Maar ik heb deze avond een Ajax gezien dat ervoor ging. Nu maar hopen dat het bij 0-2 blijft.
Foutjes worden meteen afgestraft (Cillessen en Boilesen). Maar ik heb deze avond een Ajax gezien dat ervoor ging. Nu maar hopen dat het bij 0-2 blijft.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
De 15 min!? van Riedewald geven aan dat hij op 6 had moeten starten. Ook een duidelijk signaal naar Denswil dat niet hij, maar Riedewald centraal achterin kwam na het rood van Veltman.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Sig heeft een paar jaar fouten gemaakt, hij gaat de verlossing niet brengen. Laat nu Milik staan. Hij maakt ook fouten, maar bij hem hebben we nog de mogelijkheid dat het wat wordt. De beperkingen van Sig zijn nu vaak genoeg bevestigd. Dat hoef ik niet meer. Geef ons hoop. Geef ons Milik.
Khraa schreef:Laudrup schreef:[
Is Siggy uberhaupt wel in scoringspositie geweest?Omdat Siggy ook geen positie kan kiezen. Heeft wederom totaal niks laten zien.Nope, die kreeg hem ook niet zo kant en klaar. Een goede spits krijgt zo'n bal op doel
Als Siggy 'm had gekopt was het waarschijnlijk een ingooi voor Barcelona geweest. Die gemankeerde Ijslander kan er geen kloot van, scoort niet en het is dan ook totaal debiel dat hij nog steeds in de basis staat.Wt heb je aan ged positie kiezen als je zo'n simpele bal niet eens tussen de palen krijgt...
15 mei 2011.
Sigi heeft wel moeilijkere kopballen gemaakt, dat is het enige wat hij wel goed kan. Probleem is dat zijn rendement (voor dit jaar) vrij hoog was, maar dat het spel met hem zoveel stroever gaat dat er veel minder kansen worden gecreëerd. Dan heb je er nog niks aan.
- Giacomo Puccini
Klaassen al weer uitblinker, held! Zo slim, maakt zoveel meters, kiest zo goed positie. Jammer dat hij in de eerste helft niet weet te scoren.
We speelden met lef en dat zie ik graag. Dat je dan toch 0-2 van Barcelona verliest is helaas eigenlijk wel logisch vanwege de extra klasse die zij hebben. Kolbein en Serero waren de zwakke pionnen en wetende dat er betere opties op de bank zaten is dit zuur.
We speelden met lef en dat zie ik graag. Dat je dan toch 0-2 van Barcelona verliest is helaas eigenlijk wel logisch vanwege de extra klasse die zij hebben. Kolbein en Serero waren de zwakke pionnen en wetende dat er betere opties op de bank zaten is dit zuur.
Ajax!
Altijd lachen als van Marwijk het over collectief druk zetten heeft.
Jammer dat drie uitblinkers allemaal een grote fout maken.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- InnerHarbour
Voetballers zijn geen helden.Giacomo Puccini schreef:Klaassen al weer uitblinker, held! Zo slim, maakt zoveel meters, kiest zo goed positie. Jammer dat hij in de eerste helft niet weet te scoren.
J
YNWA